Sign in to follow this  
Vafflus_Slappis

Tour de France-tråden 2012

Recommended Posts

Jens Voigt <3

For en maskin! Går jo ikke an å misslike fyren.....

Ellers har det vært overraskende mye støting på en slik hard etappe.

Når såpass mange ryttere må gi slipp på første stigning, tror jeg det kommer til å bli ett helvette på 2 hjul i dag, blir spennende å følge med :)

Men beholder du TJ, så plukker han vel litt poeng i morgen?

Ellers var det skikkelig trist at Sanchez tryna så hardt som han gjorde.

Når du ser han besvimer av smerte og gråter som han gjorde, da kan man bare tenke seg hvor vondt han hadde.

Blir sårt savnet i feltet...

Tragisk at Pinot for så mye poeng! 644 er sykt! Dersom jeg hadde tatt han ut idag og ikke i går, ville jeg hatt en rundeplassering på rundt 250. Da hadde man klatret da!

Etappestilling: 25k

Poeng: 176

Jauda. For første gang på 2k-plass.. Falt fra 900 på en runde :D

Har forresten et bytte igjen, og har hatt seks ryttere som har blitt syke eller stått av

Nå kan selv Vafflus slå meg! :D

Edit: Null bytter igjen, så nå står alt på spill for Trippel_H's disipler

http://bildr.no/view/1228224

Så det... håper det viser seg å være en feil, hvis selv Frank Schleck er en doper da tror jeg seriøst interessen for sporten dør i lang tid for min egen del.

Altså, er folk virkelig Så DUMME selv den dag i dag?

"Hei Andy, se hva jeg har, gir ikke utslag på NOEN dopingtester, jeg lover!"

Få ut pakket om dette stemmer, selv har jeg sympatisert med Schleck brødrene, men ærlig talt!

Mener dessuten at straffen for doping er for lav, de kan ikke få bukt på doping om de bare skal utestenges i ett par år.

PERMBAN og PNG is the answer!

faen så kjipt, akkurat når de begynner å komme seg på beina så gjør en gammel stjerne noe IDIOTISK for å komme seg opp fra en dårlig 12.plass. Da har vel mistankene rundt brødrene og de frafalte siktelsene tidligere år også vært sanne :(

Faen!

Nuhja, ikke fly helt i flint for en A-prøve enda da folkens. Selv om det er mer overraskende om B-prøven er negativ enn positiv.

lol tour de dophelvete. Enig med vafflus, PNG for dop.

Men man merker hvilken person Schleck er i forhold til en god del andre i feltet.. Han blir omtalt på en annen måte, gjerne med god bruk av ordet "vantro". Folk flest som følger med på TdF hadde ikke trodd at det skulle skje..

Lurer på hvordan det hadde vært om Armstrong fikk saken på seg når han var midt i TdF hysteriet for noen år tilbake, hvordan hadde da folk reagert..

Edit: Null bytter igjen, så nå står alt på spill for Trippel_H's disipler

Du er et stykke foran ja, spørs hvordan dette kan gå :p

2000 er sykt mye å skulle ta innpå da.. Gjenstår å se..

4 mann på laget mitt er i brudd nå, spennende å følge med :)

Du er skuffet over at han i en særdeles krevende etappe ikke klarte å gjøre det bedre mot svært gode klatrere og syklister? Sorry ass, men jeg blir ikke skuffet av at Evans gjør et tappert forsøk..

Jeg trenger egentlig ikke lete særlig lenge for å finne skuffelser langt større en den..

Jens Voigt gjorde for øvrig igjen en kjempeprestasjon for laget sitt. De leder fremdeles lagkampen.. Meget bra arbeid. Spesielt m.t.p. det siste døgnets hendelser..

Dagens 3 store snakkiser etter dagens etappe.

http://www.vg.no/spo...?artid=10051818

Sykt å fullføre etappen med en slik skade, har fått evig mye mer respekt for den danske drænge!

http://www.vg.no/spo...?artid=10051807

Synes selv det var litt merkelig, virket som om at Wiggins hadde god kontroll, å Froome hadde nok hatt en god sjanse på etappeseier slik han fosset opp den siste stigningen.

Ellers synes jeg Radioshack viser ELENDIG teamspirit da de ikke hjelper Zubeldia som lå på 5. plass før etappen.

Greit om dem går for lagkonkurransen, men mener den aldri sto i fare i dag.

Er opplagt at laget er helt i ubalanse! Skandale vil jeg nesten si at det er.

Det er så utrolig mange syklister som fortsetter på sykkelen selv om både det ene og det andre er brukket.. å river av seg kjøttet på fingrene virker ikke noe mindre vondt.. sprø danske! :)

Og de to damene kommer vel til å ha catfight til dovre fryser.. snedig at krangelen foregår på twitter, skikkelig voksen fremgangsmåte det der.. :p

Ja, da var TdF2012 så godt som over for i år.

Eneste som gjenstår er sjarmøretappen inn til Paris, å må vel få si at Cavendish er min soleklare favoritt til å vinne denne.

Så hvordan vil folket oppsummere årets TdF?

Wiggins vant vel som forventet, Froome på andreplass hadde jeg ikke trodd selv om at jeg visste han var en av jokerne i SKY-laget, og en viktig hjelperytter for Wiggins.

Nibali på 3.plass for en hyggelig overraskelse.

Må vel få si at den største skuffelsen for min egen del uten tvil er Evans, selv om at han har slitt med litt sykdommer under TdF.

Hadde håpet på å få en norsk etapperseier i år også, men er jo klart at det blir tøft når man skal kjøre for den gule trøya, samt å være opptrekker for Cav, men når det er sagt så har vi nordmenn ingenting å skamme oss over når det gjelder Edvald Boasson Hagen, heller tvert i mot! Han har vært ett monster i fjellene og etter min mening lagets 2. beste hjelperytter etter Froome.

Ellers har det vært mye drama i år også, med velt, dopingskandaler (Blir det noen gang å ta slutt?), dramatiske klatre etapper og spennende massespurter.

Hvilke inntrykk sitter dere med igjen av årets TdF?

Hvilke inntrykk sitter dere med igjen av årets TdF?

Sitter igjen med et nytt inntrykk av Edvald som en virkelig kanonrytter som kan gjøre mye bra i fremtiden. Han er så bedagelig i intervjuene også, virker som en som kan takle presset. Han har gjort noen ekstreme bragder denne touren og vist sider av seg som flere ikke visste han hadde.