Sign in to follow this  
Ronmel

Polarbears starter i The Secret World!

Recommended Posts

Etter AOC hoppet en del av oss over til Star Wars TOR og i den senere tid til Diablo 3. Men nå er gjengen som var med i Age of Conan klar til å entre en ny spennende verden i The Secret World.

Noen som har lyst å være med å leke, besøk: TSW.Polarbears.no og få med deg hvem vi er og om vi kan være cabalen for deg.

Håper vi sees ingame.

/Ronmel

Polarbears.no

Interessant, spiller Dragon på Huldra selv, og syntes selv det er alt for få Dragons, noe som gjør PvP nokså kjipt.

Uansett, dere er oppe å går på Huldra serveren?(Ikke at det har så alt for mye å si bortsett fra Fusang).

Huldra, men server valg har ikke så fryktelig mye å si i spillet, er bare Fusang(stort 75vs75vs75 området) som er låst til serveren man velger i starten..Alt er basert på en stor server med mange virtuelle servere: http://www.thesecretworld.com/news/blog_single_server_technology_in_the_secret_world

Valg av fraksjon har egentlig ikke så alt for mye å si, bortsett fra i PvP arenaene, ellers kan man spille i lag når det kommer til missions og huler osv... Men for øyeblikket alt for mange templars og illuminati i forhold til Dragon, noe som er litt kjipt.

Er det noe bra eller skulle jeg ha solgt aksjene mine :(

Er det noe bra eller skulle jeg ha solgt aksjene mine :(

Haha. Jeg sitter litt med samme følelse. Kjøpte på 11, solgte på 20, kjøpte igjen på 16. Nå går det beint til helvete, men tror det er fordi folk forventer AoC-tilstander. Jeg setter stoploss på 8, ellers holder jeg dem til FC annonserer salgstall i begynnelsen av august.

Personlig liker jeg spillet, og stemningen blant de som spiller er god. Jeg har troen.