Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Concrux

Vi stiller med DayZ-servere

Recommended Posts

Håper en av de er regular så man kan bruke tredjeperson. Arma motoren er ikke egnet for førsteperson, altfor mye risting og diverse :p

jeg syns det er delvis kjedelig og ganske stress når du driter deg ut og har 10+ zombies i helene på deg :)

:D

Ja, det er forsåvidt sant.

Selv om det er moro å være flere, trives jeg ganske godt alene også.

Mindre å passe på, samt man trenger ikke å være redd for friendly fire eller noe.

Samt hvis en tulling plutselig bestemmer seg for å begynne å sprinte rundt i Cherno når man prøver å snike seg.

Stjal en rød lada på Nor4 vist det er noen som savner den :-P nw airfield. tenkte å legge den ut på finn.no eller ebay.

Tar gjerne 3person siden 1person er så slitt å spille med (mer eller mindre hautullet og treffer sjelde på ei dør på første forsøk - Ikke artig med 10 zom etter seg ) . Man har litt bedre oversikt med 3 og kan overlever lenger en 20 sekunder. Ellers så flekker jeg rett til fjells , siden det er ett hav av retards som dreper ny spawnete personer. Blir litt dumt av og til - Greit at det er bandits , men føler at alle skyter på alle uansett. Holde seg i byen er rett å slett en oppgave for 2 eller flere , er man alene der så overlever du ikke lenge. Hva er scanning da? Nattmodus ja .. aldri vært så på tå hev når jeg spillte en omgang.. haha trodde faenme at jeg skulle drite på meg når jeg fant ut hvordan lomlykta funket..Ohh gear , fikse fram lomlykta og tast L -- Weeeee 3 zombis som stirrer på deg... rett på hav

Scanner funka litt sånn (orginalt) at man kunne trykke inn space og bruke crosshairs for å scanne etter folk/spillere.... dermed kunne man få opp nametags og sånt opp selv om folk er hundrevis av meter borte. God mulig det er patchet bort i dayz nå, men det var en god grunn til ikke å spille normal.

Svenske serverne har Veteran + tredjeperson. Det tror jeg er en knall kombo. Førsteperson er ikke vanskeligere men jeg blir svimmel. Dayz består i mye løping og siden kameraet rister hele tiden så blir det helt jævlig.

Kan dere sette opp så vi får 3rd person view ?

Enig med adrian :) 3rd person er sweet =) har du noe kult adrian? isåfall kan jeg drepe deg og ta det? :*

Jo det kan vi :) //noobmode enable ( #5 Regular på neste restart elns)

@Avean og andre som ikke liker headbob.. skru den av i gameoptions, samme med aiming deadzone om du ikke liker det

Kan dere sette opp så vi får 3rd person view ?

Enig med adrian :) 3rd person er sweet =) har du noe kult adrian? isåfall kan jeg drepe deg og ta det? :*

Har ikke noe kult. Nettopp kjøpt spillet. Jeg spilte 5 minutter på BF sine servere i går og kom meg ikke i 3rd person så jeg var centimetre fra å avinstallere spillet for 1st person var SYKT søppel selv om jeg slo av headbob. Angrer egentlig litt på at jeg har kjøpt spillet, men vi får håpe det lever opp til forventningene selv om jeg egentlig tviler sterkt etter at førsteinntrykket er ødelagt pga. jeg obviously valgte feil server i starten :-)

Ingen tredjeperson enda, blir vel ikke oppdatert før 6 ikveld ? Vet ikke når dere oppdaterer men. Ville vært lurt å satt i servernavnet 3DPS= ON eller noe. Vet sverige gjør dette.

drozo: Blir morro når du får brukt tredjeperson og lært deg hvordan du skal overleve så du finner våpen og utstyr. Da blir det veldig gøy. Men hvis du ikke vet kontrollene og bare løper rundt og tiltrekker deg zombier som jeg gjorde første 2 ukene så blir man dritlei :p

Ingen tredjeperson enda, blir vel ikke oppdatert før 6 ikveld ? Vet ikke når dere oppdaterer men. Ville vært lurt å satt i servernavnet 3DPS= ON eller noe. Vet sverige gjør dette.

drozo: Blir morro når du får brukt tredjeperson og lært deg hvordan du skal overleve så du finner våpen og utstyr. Da blir det veldig gøy. Men hvis du ikke vet kontrollene og bare løper rundt og tiltrekker deg zombier som jeg gjorde første 2 ukene så blir man dritlei :p

Fuck, det ser ut til at jeg kan bli dritlei :D

Kan kjøre en restart nå

@Drozo - mange har den opplevelsen de første gangene med ArmA, best å hoocke opp med noen som har kommet igang og lære litt om spillet før man gjør seg opp en mening :)

Ditt tips strider imot primærgenet i mannen.

Greie selv! utforske selv! prøve selv! mestre self! Fuck bruksanvisning!

:p

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...