Sign in to follow this  
var0522

Download

Recommended Posts

Har kjøpt noen nye våpen til Battlefield3 og får denne meldingen på e-mail :

JEG HAR Origin – Start forhåndsnedlasting/nedlasting av spillene dine fra Origin nå.

Hvordan finner jeg Origin? Du får tilgang til den ved å klikke på den grønne Origin-logoen i oppgavelinjen nederst til høyre på skjermen din.

Når jeg åpner Orgin finner jeg ikke noen plass jeg kan trykke på download.

Hvordan får jeg kjøpte våpen inmn i programmet ?????

Hadde en bug i origin i går jeg også. Gikk inn på www.origin.com og DA fant jeg et sted det sto download origin og gjorde det selv om jeg hadde det fra før. Det rettet seg da..

Har Orgin.

Tror jeg hgar relastet ned Orgin 4 ganger uten at jeg har finner noen plass hvor jeg kan laste ned tilleggskjøp.Oppe på Orgin står det Beta Orgin. Er det rett ?

Skjønner ikke hva du mener med "laste ned tilleggskjøp"?

Alt som finnes i BF3 er i BF3. Tror du unlock våpen er noe som IKKE er i spillet i utgangspunktet og må innstallerers hver gang vi låser de opp i spillet?

Hvis en går inn på siden Butikk til EA så kan du kjøpe en del tillegg til BF3. Som jeg har gjort.

Her er EA sin beskrivelse av pakken:Du får alle våpen og alt utstyr til alle de fire klassene, alle oppgraderinger for både luftfartøy og kjøretøy, og alle våpnene for samarbeid i denne supersnarveipakken. Denne gigantpakken låser øyeblikkelig opp alle de 119 artiklene – våpen, utstyr og kjøretøy- og luftfartøyoppgraderinger – fra alle de andre snarveipakkene.

Disse låses vanligvis opp etter hvert som du får mer erfaring med å spille som de ulike klassene, bruke de tilgjengelige kjøretøyene og luftfartøyene, og fullføre samarbeidskampanjen.

Superpakken inneholder faktisk for mye til at vi får plass til hele listen her. Hvis du vil se en liste over alt denne pakken inneholder, kan du se på disse pakkene og beskrivelsene deres: Snarvei for klasser, Snarvei for luftfartøy, Snarvei for kjøretøy og Snarvei for samarbeidsvåpen. Som sagt denne har jeg kjøpt og betalt, men finner ikke ut hvordan jeg skal laste den ned.

Edited by var0522

Når du har kjøpt pakkene, vil alle unlocks være der neste gang du startet spillet. Ikke nødvendig å gjøre noe som helst selv.

Hvis dette ikke skjer, er det sansynligvis feil et eller annet sted i transaksjonen. HUSK...; sikter, lykter osv. kommer IKKE med disse pakkene.

Col. Jensen

Denne gigantpakken låser øyeblikkelig opp alle de 119 artiklene

Skjønner du ikke hva øyeblikkelig betyr?

Hvordan tror du multiplayerspill fungerer? Hvis du ikke allerede har dette utstyrert a.k.a spillkoden liggende i BF3 innstallasjonen på din PC så kunne du jo ikke spille online mot andre(som har disse tingene) i det hele tatt!

Inn med teskje:

Det er ingenting å laste ned!

Jeg er ikke så dum at jeg ikke forstår dette,men unlocken er ikke kommet med når jeg etter en rekke ganger har startet spillet på nytt. Ut i fra dette så trodde jeg i min uvidenhet at de måtte lastes ned.Så spørsmålet nu er: Hvordan får tak i de ??

Tror at theskje ikke er nok her må det en spade til !!