Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 9, 2012 Gruppespillet: Gruppa A Russland Polen Hellas Tsjekkia Gruppe B Nederland Danmark Tyskland Portugal Gruppe C Spania Italia Irland Kroatia Gruppe D Ukraina Sverige Frankrike England Kampoppsett: Kampoppsett: Fredag 8.juni 18:00 Polen-Hellas - TV2 20:45 Russland-Tsjekkia - Canal9 Lørdag 9.juni 18:00 Nederland-Danmark - NRK 20:45 Tyskland-Portugal - Canal9 Søndag 10.juni 18:00 Spania-Italia - NRK 20:45 Irland-Kroatia - TV2 Mandag 11.juni 18:00 Frankrike-England - Canal9 20:45 Ukraina-Sverige - TV2 Tirsdag 12.juni 18:00 Hellas-Tsjekkia - Canal9 20:45 Polen-Russland - TV2 Onsdag 13.juni 18:00 Danmark-Portugal- NRK 20:45 Nederland-Tyskland - Canal9 Torsdag 14.juni 18:00 Italia-Kroatia - NRK 20:45 Spania-Irland - Canal9 Fredag 15.juni 18:00 Ukraina-Frankrike - Canal9 20:45 Sverige-England - TV2 Lørdag 16.juni 20:45 Tsjekkia-Polen - Canal9 20:45 Hellas-Russland - NRK Søndag 17.juni 20:45 Danmark-Tyskland - TV2 20:45 Portugal-Nederland - NRK Mandag 18.juni 20:45 Italia-Irland - NRK 20:45 Kroatia-Spania - Canal9 Tirsdag 19.juni 20:45 England-Ukraina - TV2 20:45 Sverige-Frankrike - Canal9 Finalespill: Torsdag 21.juni 20:45 Kvartfinale- TV2 eller NRK Fredag 22.juni 20:45 Kvartfinale - TV2 eller NRK Lørdag 23.juni 20:45 Kvartfinale - TV2 eller NRK Søndag 24.juni 20:45 Kvartfinale - TV2 eller NRK Onsdag 27.juni 20:45 Semifinale - TV2 eller NRK Torsdag 28.juni 20:45 Semifinale - TV2 eller NRK Søndag 1.juli 20:45 Finale - TV2 Da er vi allerede godt i gang med EM 2012 i Polen/Ukraina. Så hvem er favoritten og hvem tror dere vil vinne? Hvem vil overraske og skuffe? Selv håper jeg at Sverige vil komme langt. Har ingen favoritt blant de antatt beste lagene, men tror vel kanskje Spania vil trekke det lengste strået også i dette EM. Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted June 9, 2012 Spania er vel opplagt, ellers så håper jeg på Tyskland og Nederland også Mesterskapsskuffelsen tror jeg kommer med Italia Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 9, 2012 Eneste jeg har å si om EM per dags dato, er at jeg håper at et lag (gjerne et stort ett, typ Nederland) fullstendig boikotter en kamp om det blir mye rasisme. Så jo allerede på treningen(?) til Nederland at det var mange som kom med apelyder. Kvalmende. Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted June 9, 2012 Jeg håper og tror NORGE vinner denne gangen Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 9, 2012 Spania og Tyskland er faktisk mine to finaletips egentlig, hvertfall de jeg håper i finalen. Og jeg håper virkelig at de retarda rasist-supporterne er i mindretall og forsvinner inn i fotballfesten dette skal være. Og skulle noe lag bli utsatt for slik hets, så går de av banen i protest. Så får dette EM bli en skandale slik at man i fremtiden velger bedre egnede vertsnasjoner Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted June 9, 2012 DANMARK! Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 9, 2012 Jah! Mesterskapets første skrell. Godt jobba av det danske hold . | Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 10, 2012 Spania mot Italia kan bli interessant ikveld, og veldig spent på å se hvordan Irland klarer seg dette mesterskapet. Vært litt kult om Guinness-folka hadde knuse alt og gått videre Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted June 10, 2012 Irland?!! hahahaha cmon da mann, de suger jo! Hadde egentlig troa på Nederland - Tyskland i finalen, med Tyskland som vinnere (NEI IKKE På STRAFFER!!!!!), men Nederland har jo tydeligvis fått hjerneskade så nå er jeg mer skeptisk. Man må jo bare anta at spania presterer, så kanskje det blir de. Tror Spania vinner ikveld, men håper på Italia. Ang rasismegreiene så bestemte jeg meg for å se Stadiums of hate igår, Ukrainske officials er helt latterlige - politimestern prøvde å bortforklare åpenbare nazi-hilsner med at de pekte mot banen for å rette oppmerksomhet mot seg selv Lattis av UEFA å gi EM til disse landene, men vi får håpe at det blir holdt under kontroll. Jeg håper egentlig ikke kamper blir avsluttet i protest, men heller at idiotene blir tatt hånd av med en gang og straffet brutalt. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 10, 2012 Det hadde vært morsomt sa jeg, ikke som i at jeg aktivt ville ha de fram og er fan Get yo shit together! Selv tror jeg Spania kommer til å vinne greit over Italia, og ser lett for meg Spania i finalen. Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 10, 2012 Håper og tror at Spania vil knuse Italia i kveld. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted June 10, 2012 Blir nok ikke Spania som vinner. Vinner de så er det ikke så bra av de andre lagene tbh. Spania uten Puyol og med Pique i dårlig form gjør at de er svakere bakover enn de vanligvis er. Samtidig som de savner Villa. Nederland virker sterke, men sliter med å score Har trua på Frankrike, de har et spennende lag med noen spennende unge spillere (<3 M`Vila) . Italia vinner hver gang det har vært katastrofer som kampfiksing o.l i forkant så det kan jo hende de vinner om man tror på slike overtroiske ting. Favoritten min er nok Tyskland som har gjort mange gode mesterskap på rad nå. Blir nok trist å være England fan som vanlig, men det er jo lov å håpe Ellers heier jeg seff på Sverige og Danmark og håper de kommer langt. Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted June 10, 2012 Bra kamp, synes Spania spilte best, og hadde mest sannsynlig vunnet hadde det hatt en helt annen spiss enn Chelsea-klovnen Torres! Hva har han gjort i år som tilsier at han skal ha plass i Spania-troppen i EM? Nada, Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted June 10, 2012 Bra kamp, synes Spania spilte best, og hadde mest sannsynlig vunnet hadde det hatt en helt annen spiss enn Chelsea-klovnen Torres! Hva har han gjort i år som tilsier at han skal ha plass i Spania-troppen i EM? Nada, +1 - Helt håpløst at han i det hele tatt blir satt innpå. Viser problemene Spania har uten David Villa tbh. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 10, 2012 Rart at torres kom inn isteden for Llorentes Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted June 10, 2012 Rart at torres kom inn isteden for Llorentes Enig! Hvor er Soldado forresten? Skada? Han og Llorente er myyyye bedre alternativer enn mr.manorawomanwtf? Torres har like mye målteft som en pakke med knekkebrød. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted June 10, 2012 Noen som vet om Soldado er skadet siden han ikke er med? Må jo være derfor Torres har blitt tatt ut. At Soldado er skadet mener jeg. Edit: I was to late xD Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 10, 2012 Helt grei kamp, men utrolig mye fomling på begge lag. Og at Torres presterte å rote bort 3 store sjanser, måtte le litt under kampen da Share this post Link to post Share on other sites
HEGGIS 4 Report post Posted June 10, 2012 Spania mister mye ball i dag. Samtidig liker jeg italienerne! Cassano er en fantastisk spiller! Holder med Russland og Neder(laget). Utrolig skuffa over Hollenderne men virkelighetsbilde tilsier Spania/Tyskland i finalen. Så har jeg stor tro på at Frankrike skal overraske alle og vinner hele EM=) Undervurdert lag med store kvaliteter! 1 Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted June 10, 2012 Ikke nevneverdig overrasket over at Torres kom innpå. Morsomt hvor fort glemmer hvor god han faktisk var. Når man i tillegg tar med at han var betraktelig bedre for chelsea i vår enn på lenge er det ikke merkelig at han gis sjansen tidlig i EM. Nå puttet han jo ikke, men my guess er at han får spille neste match også (om enn som innbytter), og presterer han ikke der vil Llorente gå forran. Skal ikke begynne å avskrive i hytt og pine men Italia Spania og Tyskland har sett betraktelig bedre ut enn Nederland, så jeg bytter ut Nederland med Italia i favorittkandidat-lista mi. edit: Som jeg kan forstå er ikke Soldado skadet, han ble bare ikke tatt ut. I utgangspunktet merkelig, men mtp at Spania er villig til å spille uten en dedikert spiss er vel 2 i backup nok i massevis. Ikke veldig overrasket over at Torres går forran Soldado der. Torres har mer erfaring fra mesterskap, og er i form en bedre spiller. Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 11, 2012 Arrrrgh.................... Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 11, 2012 Godt å se svenskene taper Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 11, 2012 Kult at Shev innfir. Massiv LOL at Lustig! Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 19, 2012 Zlaaaaaaatan!! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 19, 2012 Fuck Zlatan! Og jeg håper Ukraina utligner mot England. Hadde blitt spennende Share this post Link to post Share on other sites