Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
HEGGIS

Vår kjære Vafflus!

Recommended Posts

http://hlstats.hellf...er_id=1&filter=

Først og fremst vil jeg henvise dere til chatten på Vafflus.

Han sitter å fakenicker folk for å så slenge dritt etter andre spillere, slik at det virker som at han er en annen spiller.

Jeg må også le litt over Vafflus her. I tråden "Homohets er kult?" så kommenterer Vafflus dette mot de andre:

"Ut i fra bildet ditt, ser jeg at du er 13 og ikke 19, så da er du unnskyldt....

Skjønner godt det er "tøft" med homo, neger eller jøde og gayspot/jødespot/negerspot i den alderen der."

Så ser dere nederst på denne siden, screenshot fra chatten til Vafflus:

http://bildr.no/view/1200139

Dette viser jo noe helt annet enn hva du står for Vafflus...

Jævlig barnslig å spytte ut med "Cali=100% gay" osv... Dette gjorde du også i går men gadd aldri å gjøre noe med det, men dette viser til at du ikke er så jævlig mye bedre enn alle andre som du skal ha det til..

Edit: Se også på nickene til Vafflus, hvem han har fakenicket også.

Da har jeg fått sagt mitt.

post-29913-0-67361800-1339186874_thumb.j

Edited by HEGGIS
  • Like 1

Hei Heggis.

Jeg har snakket med Vaffel rundt hendelsen og har forklart at som representant for Hellfragger bør vise en annen oppførsel enn akkurat denne. Dette har han erkjent, og fra hans ståsted var dette en spøk rundt når da Heat selv fakenicket Vaffel. At spøken kan ha gått over styr ved at ikke alle ser at det er en spøk, og at det er i grenseland for hvordan våre ansvarspersoner skal oppføre seg er noe både vi og Vaffel ser. Dette tar vi til etterretning og må ta oss selv i nakken på at vi med verv i HF har et ekstra ansvar med å vise god oppførsel.

Men det sagt, så vil det ikke skje noe utover den nevnte samtalen jeg har hatt med Vaffel. Selve handlingen har ingen grunnlag for ban i seg selv. Noe sammenligning mellom forumtråder og det som skjer på serverne tar vi heller ikke stlling til her. Ut fra den tråden kom det uansett ingen klar konklusjon utenom at vi må ta hensyn til hverandre og følge norsk lovgivning, noe vi i Hellfragger helt klart stiller oss bak.

Mvh

Gal Sektleder

Hoveadmin - Hellfragger.no

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...