Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Reppelars waits for nobody

Battlefield Premium

Recommended Posts

197687_10150865809292672_308775617671_9789107_1965323497_n.jpg

http://battlelog.bat...com/bf3/premium

All expansion packs

+2 Weeks early access

Back to karkand

Out now!

• 4 new maps
  • 10 new weapons
  • 4 new vehicles
  • New persistence

Learn more

Close Quarters

2012-06

• 4 new maps
  • HD Destruction
  • New game modes
  • 10 new weapons

Learn more

Armored Kill

Sep 2012

• 4 new maps
  • Biggest map ever
  • New game mode
  • 5 new vehicles

Aftermath

Q4 2012

• 4 new maps
  • New weapons
  • New vehicles
  • and more!

End Game

2013

• 4 new maps
  • New weapons
  • New vehicles
  • and more!

Laster ned update as we speak.

Hva synes folket om dette? Har ikke lest så mye om det, men for meg virker det kun å være en engangsbetaling?

Med premium kan man blant annet resette K:D og S:M, få køprioritet, tilgang til eksklusive events, assignments, våpen osv...

R.I.P Battlefield?

Edited by Reppelars waits for nobody

De kan dra til helvette... Betaler ikke en krone mer til de røverne der! Hadde spillet enda beveget seg i en retning jeg likte, så kunne jeg vurdert det! Men jeg har egentlig ikke vært fornøyd med en eneste patch til nå... De retter opp en ting og fucker opp 3 andre ting hver gang! At de faktisk skal sette de som ikke har premium lenger bak i køen når du loader map er jo bare et bevis på at de prøver å presse dette på oss... Skal du fortsette å spille, så må du enten ha en egen server, eller kjøpe premium!!!! Dette var ikke akkurat noe de brukte i makredsføringen av BF3... Vi kan selv tenke oss til hvorfor! Jeg hadde aldrig kjøpt dette møkkaspillet om jeg hadde visst hvor dårlig det skulle bli etter hvert!

Det er ganske fasinerende å se på hvor manipulerende ett firma kan opptre på . Noe bet merke til at den såkalte "pollen" aldri endret seg fra 71 / 29 om med flertall til "ja dem ville kjøpe premium" jeg stemmte nei da var tallet 15000 og 50000 stemmer etter så hadde den aldri rørt seg , helt til det kom en post som sa at pollen var rigget , ja da tok det 20min og den endret seg fra 70 /30. Og nå skjønner jeg hvorfor folk var happy over suppression i spillet.

Og den AC130 som folk tror kommer til å blir flybar --- Oh noes.. 2 gunner plasser i den og vil sirkle rundt automaisk .. Hmm hva minner det om da? Hører jeg "killstreaks"

80ico.jpg

Kv70H.jpg

Lekker landskap men til hvilken pris da..

Som forbruker så er jo løsningen såre enkel, ikke kjøp produktet deres. Sist jeg sjekket er det fortsatt servere oppe å går for tidligere battlefield titler, spill der om de tidligere spillene var så mye bedre. Sjekk ut shootmania, arma, ravaged m.m. Det er ikke sånn at battlefield er det eneste alternativet for dere som nå sitter her å griner over at EA og Dice vil tjene penger.

Det her er liksom ikke noe å bruke energi på. Du kan enten kjøpe det eller la være.

Start en petition elrns om kø-prioriteringen går dere på nervene.

Edited by Kongkopa

Som forbruker så er jo løsningen såre enkel, ikke kjøp produktet deres. Sist jeg sjekket er det fortsatt servere oppe å går for tidligere battlefield titler, spill der om de tidligere spillene var så mye bedre. Sjekk ut shootmania, arma, ravaged m.m. Det er ikke sånn at battlefield er det eneste alternativet for dere som nå sitter her å griner over at EA og Dice vil tjene penger.

Det her er liksom ikke noe å bruke energi på. Du kan enten kjøpe det eller la være.

Sure .... Samme standarsvar som alt annet.. Kjøp eller pell dere ut , er vel strengt tatt ikke kø prioritering som er problemet her ..

Denne tjenesten er ikke annet enn et uttrykk for en horribel utvikling hos enkelte utviklere. Dice legger ingen innsats i å forbedre spillopplevelsen, men forsøker i stedet å presse ut så mye penger av BF3 som mulig. Og det verste er at folk godtar utviklingen ved å kjøpe tjenester som Battlefield Premium. Samarbeid og taktikk er blitt byttet ut mot soloshows, lyseffekter og unlocks, og det virker ikke som Dice har planer om å endre denne filosofien. Personlig har jeg fått nok av denne mentaliteten, og orker ikke å kaste bort penger på uferdige produkter som Dice ønsker å erstatte innen et par måneder med enda et nytt produkt.

Sure .... Samme standarsvar som alt annet.. Kjøp eller pell dere ut , er vel strengt tatt ikke kø prioritering som er problemet her ..

Ok. Hva er problemet da? Jeg ser det rett og slett ikke. Alle her har vært klar over hva Battlefield 3 er siden de slapp spillet. Spillutviklere(og utgivere) lager ikke spill fordi de har et ønske om å være den nye julenissen, de lager det de tror selger.

Det mange på bruket her ser ut til å ønske er at spillindustrien skal være slik som den var for 10 år siden. Ikke minst forbrukeren. Forbrukeren i dag er annerledes enn forbrukeren for 10 år siden. Jeg sier ikke at det er en ønskelig utvikling, men det er så mange andre alternativer der ute dersom du ikke ønsker å spille battlefield, at jeg ser liksom ikke helt greia med å sitte å grine over hvor lite battlefield 2 det er, og RIP battlefield osv fordi spillet ikke lenger er som vi vil det skal være. Sitter sikkert en hel haug med 15-18åringer som koser seg glugg i hjel med spillet. Spill er et underholdningsmedie, hvis du ikke blir underholdt av Battlfield 3 så gjør du noe annet i steden.

Edited by Kongkopa

Vel flott at det er flere skytespill der ute , men nå er det BF3 jeg foretrekker. Så jeg kommer til å fortsette en stund til desverre . Men blir ikke på bekostning av å handle Premium. Men ser jo at dette kan diskuteres i evigheter..

Endelig Premium, jeg visste det nesten før spillet med gitt ut :p

Husker dere denne siden ?

Hvor er det jeg kan kjøpe det for 30 USD ?

Som en svoren Battlefield 1942 - Battlefield 2 fan + litt bad company2.. så er jeg STOLT av at jeg ikke rørte Battlefield 3 med en lang laaaang støgg pinne engang.

Fyttihelvete for et møkka selskap DICE har blitt !!!

I betaen var jeg over begeistring for spillet men etter lanseringen så dabbet interessen av. Det ble bare et farming spill uten mening og mål.

Æh.... har det morro jeg. Dere spiller nok med feil folk - Join oss på TS og ha det gøy og latterkikk

:D

• Like 1

Bf3 premium? Venter heller på Bf3 SuperDuperPremium med innebygget autoaim, spiller krever litt for mye skillz for min del atm.

Men holdt på å kjøpe det pga den CarbonGull Dogtaggen, den er jo så jææææævlig fet, nesten verdt pengene. Tenke seg til å få springe rundt omkring med en så kul dogtag?

Edited by Ldd1

Etter en liten runde på bf3 sine offisielle forum, er det tydelig at DICE vil oppdage frustrasjonen og hatet rundt premium. Dette vil dog ikke skje før E3 er over og DICE returnerer til Sverige.

Hva er så galt med premium da? Får jo tross alt 4 expansions til en rimelig pris PLUS at du slipper å tenke på å betale for det senere.. skjønner virkelig ikke hva folk har imot det..