Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Reppelars waits for nobody

Battlefield Premium

Recommended Posts

Hva er så galt med premium da? Får jo tross alt 4 expansions til en rimelig pris PLUS at du slipper å tenke på å betale for det senere.. skjønner virkelig ikke hva folk har imot det..

Er vel ikke noe galt i premium i seg selv - Men se nå litt rundt hvorfor folk er en smule unhappy da..

Synest konseptet med premium er bra jeg, ihvertfall det at du kan kjøpe alle mappacksene på engang. Det blir billigere også. Så det er verdt å kjøpe bare av det. Og spillet er fortsatt mer en spillbart for dem som ikke vil kjøpe premium.

Synest konseptet med premium er bra jeg, ihvertfall det at du kan kjøpe alle mappacksene på engang. Det blir billigere også. Så det er verdt å kjøpe bare av det. Og spillet er fortsatt mer en spillbart for dem som ikke vil kjøpe premium.

Vi får satse på at det er spillbart får dem som _velger_ og ikke få seg premium.

Tror ikke du trenger å vente lenge... uavhengig av Premium ^^

ja han var noe rød i kjakene og lettere andpusten på slutten ja.. heheh .. Men artig person..

Han der tror jeg hadde hatt godt av en lengre luftetur.

Uansett, jeg ventet meg en liten ragetråd og jaggu fikk jeg det også. I likhet med KongKopa så skjønner jeg EA, de er her for å gjøre business. Man må nok bare innse at de kommersielle selskapene vil satse på det som selger, slik at våre ønsker som veteraner/bf-fans alltid vil komme i annenhånd.

Det finnes jo alternativer som f.eks. ARMA, der de virkelig hører på forbrukernes ideer og ønsker. (peker på Cri74 :D)

For min del har jeg ikke kjøpt premium ennå, men tipper jeg kommer til å gjøre det.

Det meste blir moro hvis man klarer å skape litt liv rundt det. Det er dessverre mange som ikke klarer å legge fra seg nostalgien. Alt var ikke bedre før...

For å være litt seriøs så kommer jeg sikkert til å kjøpe Premium og kommer sikkert til å spille alle expansion pack-ene...

..men. Hvorfor ikke heller ta steget helt ut og selge spillet som et abonnement (tilsvarende MMO men helst litt billigere, selvsagt) og så kjøre løpende utvikling og jevnlige dropp av nye maps etc hele tiden? Det krever mer av dem mtp kvalitet og videreutvikling, men så lenge de klarer å holde spillet interessant beholder de cashflow spillet vil over tid dra inn enormt mye mer penger...

Jeg klarer jo å betale en hundrings i mnd for Spotify, usenetaksess og div andre ting jeg bruker, så hvorfor ikke for det spillet jeg virkelig digger?

Premium er IKKE problemet. Problemet er at de innfører nye bugs i hver eneste patch (samtidig som de ikke klarer å fikse noen virkelig kjipe og gamle bugs) og at battlerecorder/spec fortsatt mangler.

Fyrer opp denne sinna tråden litt igjen med et spørsmål ang. permium.

Trenger man Premium for å spille Armored kill? og hvorfor, trodde jeg fikk med alle tilleggs pakkene gratis når jeg kjøpte limited edition. :S

Du får alt med premium, og du får det 14 dager før. Skal du spille AK _nå_ så må du ha premium, men du kan kjøpe AK separat og spille det 25 sept. (dog du må spille på en server som ikke har AK premium settings?)

Limited edition er det samme som 10 mill? Husker ikke engang hva limited inneholdt. Var det et våpen som alle ble så sinte på at tilogmed de som ikke hadde Limited edition fikk det? Var ett eller annet whining orkester der minnes jeg.

Mener man i LE-utgaven fikk den trommelhaglen som ble helt IMBA når man fikk explosive slugs og thermal scope på den. Jeg plaget i hvert fall vettet av mange med den husker jeg ;-)

Dao-12 tenker jeg :-) liker mk3a1 bedre gitt ;-)

Stemmer, Joda, men den tok litt lengre tid å unlocke og få det pimpeste utstyret på. DAO-12 fra dag en var absolutt veldig gøy!

Hvorfor er det verdt det? Nye våpen bryr jeg meg ikke om. Har mine våpen, og jeg driver ikke å bytter hele tiden. Nullstilling av stat, favoritter osv driter jeg i. Det er spillopplevelsen som teller.

(your=deg- en vri på loreal reklamen elns) Spillet er jo fantastisk morro, sinnsyk grafikk og fabelaktig lyd. Med premium får du jo alle expansions + lørdagsgodt fra DICE av og til, og du kan spille de nye tinga før alle andre :) (btw - du budre prøve litt av arsenalet..mye morsomt)