Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Counter-Strike: Source turneringen utsettes

Recommended Posts

Men vi skal nok klare å få opp en ny dato slik at det blir anledning til å delta :)

De som allerede har meldt seg på og betalt vil bli kontaktet av vår kasserer for å få tilbake sine penger

Syns ikke det er så LOL jeg. Trist at miljøet mer eller mindre er dødt.

Ja, sykt hjernedødt å le av dårlig planlegging/organisering/rævva miljø/dødt miljø.

Vafflus: Forklar meg hvorfor det var hjernedødt? Kom igjen jeg venter.

Dere to kan bare glatt la den diskusjonen ligge dø. Det er uaktuelt at denne tråden skal tippe over i en provokasjonstråd.

Tbh driter jeg i hva du eller noen andre her syns er nødvendig eller ikke.

Når en HF admin klarer å lire av seg noe så dumt så skal han klare å forklare hvorfor han mener det også.

Bring it, vafflus!

Da får du drite i det et annet sted, drozo. Den sutrete oppførselen din suger krefter ut av miljøet som kunne vært brukt på konstruktive ting for fellesskapet. Det er faktisk slitsomt for oss andre.

Derfor får du også en ukes pause fra forumet nå, for jeg orker ikke dette.

• Like 3

Synes nå også det er en rimelig LOL greie det her... CSS miljøet er ødelagt så det er prinsipielt LOL å gjøre noe for dem :)))) Enig med drozo

I så fall priser jeg meg lykkelig for at det var karer som Sønsteby som var her når tyskerne kom... "Norge er så invadert og ødelagt av tyskerne at det er prinsipielt LOL å gjøre noe for det".

At dere ikke ser verdien i å prøve å gjøre noe for et spillsamfunn betyr ikke at alle andre mener det samme, og det minste man kan vise av respekt hvis man ikke kan gi cudos, er å holde kjeft fremfor å rakke ned på eller slenge lol-kommentarer om de som faktisk gjør det.

• Like 6

At det er for få påmeldte lag er i bunn og grunn ikke HF sin feil. Jeg syntes det er fint at de prøver å arrangere noe for CSS-miljøet. Som tidligere påpekt er det mye mindre enn det en gang var, men koselig læll.

Så rooooolig nå, Adrian :)

Tror det ville vært lettere å kjørt på noe med CS: GO istedet. Hakke sett noen på vennelisten min spilt cs source på 2år men CS:GO er ganske aktivt selv om det er beta noe det har vært i 4-5 år nå ..... ? Aner ikke hva dem driver med angående spillet der men ..... er jo ikke som om dem har forbedret noe.

Har vel vært åpen beta i hva 1,5 mnd maks? Og lukket beta siden november 2011. Skal vel slippes i sommer eller noe. Problemet med å arrangere csgo-ting nå er at de eneste som spiller csgo er de som også spiller css, og dermed er miljøet enda mindre enn css. Og da er vi nede på "ikke-eksisterende"-nivå.

Tror det ville vært lettere å kjørt på noe med CS: GO istedet. Hakke sett noen på vennelisten min spilt cs source på 2år men CS:GO er ganske aktivt selv om det er beta noe det har vært i 4-5 år nå ..... ? Aner ikke hva dem driver med angående spillet der men ..... er jo ikke som om dem har forbedret noe.

Da mangler du store deler av CSS-scenen i dag. Tror jeg har mellom 10 og 30 venner som spiller CSS hver dag.

Er vel erfaringsvis vanskeligere å arrangere sånt på sommeren enn ellers, så hvis da aktiviteten ikke er enorm i utgangspunktet så ender man gjerne med avlysninger.

Men er jo jævlig lite tapt ved å prøve ihvertfall.

Ahhh det er så synd at det ikke ble noe - Skikkelig dumt at folk ikke meldte seg på :(

Er en kombinasjon av at enkelte har eksamener, sommer og sol.

CS:GO er fortsatt lukket beta der man trenger key. Har vært snakk om at det vil bli openbeta i løpet av sommerferien.

Ahhh det er så synd at det ikke ble noe - Skikkelig dumt at folk ikke meldte seg på :(

La meg presisere at cupn kun er utsatt, ikke avlyst :)

Det skal bli anledning for folk å melde seg på når vi har funnet ny dato. Alle andre ordninger rundt cup'n forblir den samme.

CS:GO har vært i beta lenge, så folk føler på at det ikke er lenge til release, ble forsåvidt nylig annonser at release faktisk er 21. august. Om dette er grunnen til at det for tiden er ingen norske lag som satser eller ei, er uklart, men hvem vil vell følge med på en turnering hvor mixlag tar plassene på pallen? Er ikke så veldig overraska over at det er såpass få som vil være med, tror nok ikke det blir mye futt i turneringa om den så blir gjennomført.

Syns det kunne vært en idé å ruge på premiene og isteden kjøre en knakende CS:GO release-turnering istedenfor en daff sommerturnering for å mate et døende miljø. Heller ett skritt foran enn ett skritt bak?

• Like 1

Synes nå også det er en rimelig LOL greie det her... CSS miljøet er ødelagt så det er prinsipielt LOL å gjøre noe for dem :)))) Enig med drozo

"lol"

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...