Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Red Orchestra 2 is BACK motherfucker

Recommended Posts

liker action overaskende bra.. passer mere til min spillestil for tia... dvs spille i 20 minutter :)

Syns også action var overaskende bra!

Håper mange koste seg i gratishelga og endte opp med et kjøp av spillet. Får det jo til 75% redusert pris ut dagen?

Regner med å få skutt litt i kveld :cool:

Action-modusen var morsomt, men Realisme-modusen har også blitt forbedret. Nicks på friendly soldiers dukker opp når man er i nærheten og sikter på en. Er kanskje feil i realisme modus, men det er populært. :)

Jeg er med på å plaffe ned noen tyskere/russere i kveld, i Stalingrad!! :) Håper folk flest tar i mot tilbudet med 75% Rabatt! Langt under 10 Euro for et spill som "nettopp" har blitt lansert. Med gratis tilleggspakker og store modifikasjoner i flere år fremover er dette virkelig verdt de usle kronene det koster. Dette er IKKE EA/DICE,som krever at du må kjøpe tilleggspakker for nesten det du kjøpte spillet for ørten og førti ganger for å få lov til å spille på en server uten å bli kicket + at de i tillegg vurderer eget abbonement for å spille BF-spill i fremtiden. Tragisk! Tenk deg om ;)

Jeg kjøpte spillet i helgen! var jo sykt billig :D

Synes det var ett "deilig" spill og det var ganske gode effekter og man fikk virkelig følelsen av at det var ett he*****e når noen skaut mot deg men du så de ikke :D

Har bare spilt 4 kamper da, på min fjerde runde fikk jeg 70 kills elns på en kamp :/ 50 av dem var vel med machine gun, fikk faktisk en på 212 meter! :)

Uansett, mistet litt av den virkelighetsfølelsen når jeg så scoretavla mi da, selv om det var gøy :D

Testet ut full 3D in-game VOIP på den ene serveren i dag og da kan man si at man får skikkelig virkelighetsfølelse :D Har ikke helt bestemt meg om vi skal kjøre dette fast enda. :) Dette er også noe som kan kobles mot Mumble-serveren vår.

Nice! Må sjekkes ut.

Anbefaler forresten alle og gå i settings og skru på Use Native Language. Høres langt bedre ut en den jalla engelsk-tysk/russisken. Noe jeg savna sykt fra Ro1

Åh steikje sÅ deiligt spillet har blitt nÅ. Storkoste meg pÅ Action serveren nÅ med nagant'en

rogame%202012-05-29%2020-39-57-63.jpg

• Like 1

Må si den patchen har hjulpet spillet vanvittig mye. Veldig lur avgjørelse og lage 3 modes, action, realism og classic,

Hatt noen sweet runder som mg. Stakkars nykommerne.. :cool:

• Like 1

Jackal, har spillet blitt bedre optimalisert etter oppdateringa?

Veldig mye bedre. Crossfire funker nå feks. Fpsen er også mye mer stabil

Merket store forbedringer jeg også :)

Hva syns dere om det nye kartet? Liker det jeg. åpent og direkte

Testa det litt i betaen, syns det var moro jeg.

Veldig åpent ja, men heldigvis nok med tunneler osv(eller husker jeg feil?).

Er litt tunneller rundt om i skyttergravene som kan brukes ganske effektivt. Men liker at kartet er relativt bredt slik at man kan flanke lettere

"I stab so hard i go true him and die. Okay, basically that was getting an erection, and just blowing your load straight away. It was no fun, and i died."

Haha :p

Jeg har ett spm, når jeg skal lete etter en server å spille på, så tar det ganske lang tid fra man er inne i lobbyen til det kommer opp noen servere, det samme gjelder hvis man f.eks legger til filter. Er det normalt?

Jeg har ett spm, når jeg skal lete etter en server å spille på, så tar det ganske lang tid fra man er inne i lobbyen til det kommer opp noen servere, det samme gjelder hvis man f.eks legger til filter. Er det normalt?

Jeg har samme problemet. Av og tar det kort tid, av og til veldig lang. Utrolig irriterende!

Jeg har samme problemet. Av og tar det kort tid, av og til veldig lang. Utrolig irriterende!

jeg har lagt til serverene jeg bruker under favorites - da tar det ikke lang tid. Kanskje det funker for andre også ?