Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
NoobiCake

NoobiCake - Grasli Theme

Recommended Posts

Jeg vet ikke om dere kjenner til Grasli, men jeg har recorda en del in-game og bestemte meg for å lage en rage sang.

Dette er et "Work in progress" prosjekt, har brukt ca. 1 time totalt.

http://soundcloud.co...grasli-theme-v5

Kom med tilbakemeldinger :)

Edited by NoobiCake
  • Like 1

Oooppss.... :p:grin::yahoo:

Her ser dere i alle fall hvor mye jeg "elsker" den nye retningen som EA/DICE tar med BF.... fuck it, ekte BF er dødt! :/ :(

Edited by Grasli
  • Like 1

Eller fine sanger for den saks skyld :)

Lysten på å dele melodien som kommer litt inni der? Hva den heter ;)

Eller fine sanger for den saks skyld :)

Lysten på å dele melodien som kommer litt inni der? Hva den heter ;)

Er jo NoobiCake som har laga sangen, så du får spørre han... er vel han som har laget hele melodien også hvis jeg ikke tar feil. Mulig han har tatt eksempler fra andre og editert tho', dunno.. ;):D

Du burde ta opp BsE Hauger når han rager på vt også. Noe alla det samme. :)

Haha. Du må da bo uti svarte skogen for å kunne rage sånn uten at noen ringer politiet?

Haha :p:grin: Nei går nok bra det gitt ;):computerpunch:

Alle i familien til Grasli bruker høreapparat... de bare skrur ned lyden litt når Grasli skal game BF3 :p

Alle i familien til Grasli bruker høreapparat... de bare skrur ned lyden litt når Grasli skal game BF3 :p

Haha, åh du din.... :p:grin:

Btw, nope... ;)

Du burde ta opp BsE Hauger når han rager på vt også. Noe alla det samme. :)

+1

Gleder meg til neste versjon kommer. Ser det var et par utgaver på siden din der, Noobi.

Du har jo mere tid til det nå.

Gleder meg til neste versjon kommer. Ser det var et par utgaver på siden din der, Noobi.

Mer å mer tid, hehe.

Kommer med en ny sang snart, må bare finne de rette klippene å melodien.

Mer å mer tid, hehe.

Kommer med en ny sang snart, må bare finne de rette klippene å melodien.

Hehe. Du ser i alle fall fremgangen der, fra en liten kort sang (v1-2) til tja, kan nesten kalle det en komedie-serie med v5.. :p :p :D

Men dette er som sagt den SAMME sangen i bunn og grunn (Theme 1), bare blitt lengre og lengre. Det som Noobi sier nå er at det vi komme en helt ny en snart, "Theme 2 v1-2-3"... ;):D

Edited by Grasli

Er det "den bedre FXAA injection feilban" ( sarkasme) - Ta deg en tur på battlelog forumet og les litt der.. Den banen er ikke mye feil .. må le litt , "har pratet med han og han sier feilban , case close" ? hehe , ja jeg ler rått .. Har de siste dagene vært masseban av AA . Også har det vært både drama og inrømmelse av samme VIOLATION (AIMBOT) 50120 som han hadde . Tror du må heller ta deg en lenger prat med han . Men blir bannen opphevet så skal jeg si unnskyld , rart at når kjente folk blir tatt så er det feil eller noe annet. les missycrissy.. Tar jeg ikke mye feil så er det VIOLATION (MULTIHACK) 79551 som var den feilbanning som skjedde. Og ting tyder på at PB har rett denne gangen,..

• Like 1

Mm, ok. Ser ut til at det var en feilban (tok en prat), samme med andre også..

Fra tidligere i år; - http://bf3blog.com/2...ield-3-players/

/case closed.. ;)

Om bannet er feil eller ikke skal jeg ikke spekulere i, men så lenge han står på ban list er han vel skyldig? har du noe annet bevis en den artikkelen som støtter opp under at det er feilban? Bortsett fra hans egne ord da, såklart?

Når du sier det så kan det jo være ban for FXAA farge/kontrast program-greia ja, at det bannes for det. Trodde ikke det men, javel... Men uansett, jeg vet han bruker dette og jeg skjønner han MEGET godt. Jeg mener, spiller du UTEN så har du ikke fungerende øyne lenger etter at du har fylt 30år (svir så jævlig ja).. :p

Men skal undersøke mer sånn generelt tho'.. ;)

Om bannet er feil eller ikke skal jeg ikke spekulere i, men så lenge han står på ban list er han vel skyldig? har du noe annet bevis en den artikkelen som støtter opp under at det er feilban? Bortsett fra hans egne ord da, såklart?

Jaja, er vel sånn sett skyldig enda. Men nå var det ikke BARE han da, det samme skjedde også med "Ukjent_Soldat".. så begge dem kan IKKE spille BF3 på PB-servere nå.. :/

EDIT:

Men nå skal vi ikke gå for off-topic her :offtopic: , det skal tross alt prates om raging her.. :p:grin:

Edited by Grasli

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...