Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
NoobiCake

NoobiCake - Grasli Theme

Recommended Posts

Nei mente ikke å gå offtopic , men den der "case close" saken du sa , var jo liksom litt sånn pytt pytt kost under teppe greier. Problemet går nok noe dypere en den "FXAA" Men regner med at han ikke viste hva FXAA var før jeg sa det da.. ;)

Nei mente ikke å gå offtopic , men den der "case close" saken du sa , var jo liksom litt sånn pytt pytt kost under teppe greier. Problemet går nok noe dypere en den "FXAA" Men regner med at han ikke viste hva FXAA var før jeg sa det da.. ;)

Han har brukt FXAA en god stund han, du skjønner jo sikkert hvorfor...

Vel uansett , dem kicker for det .. MD5 TOOL - Serverkick cvar sjekk altså dem som eier server med md5 kan bestemme om dem skal kicke for FXAA. Dem banner ikke. Da er vel bare å vente på at konto skal bli unbannet da.... for den violation han har..

appeal satus denied;P var vel cheats likevell da:)

http://www.pbbans.co...e-vb263492.html

Hahah. Lag en sang om cheats

For å besvare dere, selv om det er off-topic;

Nei han er egentlig ikke en cheater. Han var der med andre bf.no folk osv (Ukjent_Soldat osv), og skulle blant annet vise hvor "lett" det er å gå undetected for server admins osv såfremt dem ikke virkelig går inn for å se etter. Dette brukte han en ANNEN konto til, som da ble bannet til slutt (lol). I starten så er dette en IP-ban for 24t, dette glemte han og logget inn med sin vanlige konto i mellomtiden. Da ble den også bannet, og voila, fucked up... <-- Eller dette sa han i alle fall. Det samme skjedde med Ukjent_Soldat (som han kaller seg på TS)..

Nå har han laget seg en ny konto med ny CD-key som han har renamet (på Origin) til samme gamle, NoobiCake.. ;):D

Edited by Grasli

fuck tha police. Må gjæra det sånn som vi gjør det i codpromod. Ban alle som vitende spiller på lag med en kjent cheater. Cheaters goin down

Jeg må bare gi meg i hen i de kreative kreftene her, noobi, bra låt :)

Observasjon: Stadig flere forsøk på å faktisk lage kvalitetsposter/tråder blir skutt ned av en gjeng som heller vil diskutere cheating i hver eneste tråd.

Hvor lang tid tar det før samme gjeng kommer til å klage på at det aldri lages kvalitetsposter/tråder på forumet?

Observasjon: Stadig flere forsøk på å faktisk lage kvalitetsposter/tråder blir skutt ned av en gjeng som heller vil diskutere cheating i hver eneste tråd.

Hvor lang tid tar det før samme gjeng kommer til å klage på at det aldri lages kvalitetsposter/tråder på forumet?

Eneste grunnen får jeg i det hele tatt gadd å kommentere noe som ble sagt her , er all den svada som ett par kommer med angående cheats eller brukere. Blir bare så dumt å engang prøve å diskutere noe bort eller bare "lol" han glemte bla bla.. Men skjønner at man kanskje skulle opprette en name and shame tråd heller. Men siden han tok det opp her inne. Og at han har jukset er jo bankers , siden han har innrømt det..

Jaja, han cheatet for å teste. Er egentlig ikke en cheater. Selv så ler jeg av dette, han fikk som fortjent! :p Men han ordnet nå seg ny CD-key + bruker og spillte litt, men har ikke sett ham på en uke på TS nå. Skammer seg sikkert litt, haha :p;)

Edited by Grasli

Ja, satan så morsomt, hoho...

Altså "ler" som i "du fikk fortjent når du gjorde noe sånt, /care"... ;):p

Edited by Grasli

hmm, skal vi se...

Ja, jeg har testa cheats, men det var på en annen konto => "PotatoCreator".

Har ikke brukt det på min primary account, men når PB bestemte seg for å kjøre mass ban så er det IP ban i 24 timer fra bannen er lagt til i deres database.

Jeg fortjente å bli banna for bruk av cheats, men en ny start å mass unlocks er vell ikke så verst?

Case closed..

BTW ny versjon :)

To display this link please buy a PREMIUM subscription!

Edited by NoobiCake

Trenger en ny edition Noobie - Premium Theme Limited-Grasli Edition

*åpner TS3 for opptak* - ser du Grasli så husk å spørre om Premium

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...