Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

The Secret World - Beta

Recommended Posts

Fikk tak i key fra gamespot og fikk testet ut MMO'et men det var som jeg fryktet, eller 1000x verre.

Selv om Age of Conan strevde så var det et kult MMO men dette her ....... vet søren ikke hvor jeg skal starte engang. Det er med hånden på hjertet noe av det verste jeg har spilt av MMO.

Alt fra menyene til karaktereditoren til grafikken til lyden til modellene til animasjonene til effektene ....

• Like 1

Kan ikke fatte noe annet. Age of Conan var faktisk gøy i starten og var bare å vise fram spillet så ble folk gira.

Men dette her var noe av det verste jeg har prøvd. Folk streamer det på twitch.tv men er bare labre 200 folk som gidder å se på akkurat nå :p

GW2 hadde flere tusen.

Har ikke noen tro på dette spillet. Tipper det er labert på serverne etter ca 1 år

Kvifor? Stemningen på FC-forumene etter denne betahelgen er faktisk ganske god. Folk virker ivrige og entusiastiske og mener spillet er originalt, vellaget, stemningsfullt og morro. Jeg er mye mer optimistisk nå.

Jeg har spilt TSW i beta denne helgen, og kan bekrefte at spillet er awesome! Jeg tror mange blir skremt av AoC-release pluss underlig kjipe screenshots og gameplay-videoer. Jeg har ikke blitt fenget av noe MMO før, men ser for meg at jeg kommer til å bruke ganske mye tid på dette. Det virker så polert som noe spill kan være rett før release, og hvis man ser bort fra et character creation-system som gjør at det er 56 andre på serveren som er 100% lik deg, så er det ikke mye jeg savner så langt.

Det rangeres som en av de dårligste MMO spillene jeg har spilt for min del ihvertfall :p Age of Conan syns jeg var kult i starten men dette .....

Føste trailer som de viste for et par år siden vekket min interesse. Men det var kun en trailer.

Allerede første gang de viste ingame scener fra dette spillet, bestemte jeg meg for at dette spillet aldri skal installeres på min pc.

Fatter ikke at de tør å bruke så mye penger på dette.

Hadde vært mye bedre om de la opp til Anarchy Online 2!

Syns dem var flink med Age of Conan utenom at dem dret seg på pvp delen og for mye instanser + hybrid slåssesystemet som funka dårlig. Omgivelsene, musikken, lydene, grafikken og stemningen generelt var konge. Husker jeg koste meg enormt med det spillet.

Derfor syns jeg det er litt rart at TSW virker så mye dårligere på de punktene. Kan være dem kuttet ned staben etter AoC..... må være noe sånt.

Syns dem var flink med Age of Conan utenom at dem dret seg på pvp delen og for mye instanser + hybrid slåssesystemet som funka dårlig. Omgivelsene, musikken, lydene, grafikken og stemningen generelt var konge. Husker jeg koste meg enormt med det spillet.

Derfor syns jeg det er litt rart at TSW virker så mye dårligere på de punktene. Kan være dem kuttet ned staben etter AoC..... må være noe sånt.

AoC skilte seg fra andre mmo's nettopp ved å ha et anderledes combat sytem. Er man inngrodd i det generiske "wow" systemet så blir melee i AoC noe uvanlig og nermest unaturlig noe. Jeg tror at combat systemet var litt vel eksotisk satt opp mot vaner innarbeidet gjennom hundrevis av timer med generiske mmo's. Ikke det at det var combat systemet alene som felte AoC, funcom har vært så lite lur i forhold til prioriteringer rundt forbedringer av spillet at man kan pådra seg blødende magesår av mindre, men at læringskurven i AoC kan ha vært litt vel bratt for enkelte kan ha bidratt til at det var lettere å legge fra seg spillet enn det hadde vært med et generisk spill.

Noen som spiller det nå ? Lurer på om jeg burde vente med å kjøpe en "prøve måned" frem til de får fikset eventuelle bugs og kommer ut av beta stadiet, om TSW befinner seg der.

Skaffet meg det og har spilt introen og frem til første zone.

Spilte aldri beta, så koser meg litt med endringene.

Bevegelsene i combat virker treige og teite, men alt i alt er jeg imponert så langt.

Så får vi se om det varer en time til eller om jeg går lei kjapt :)

Hvordan fungerer det teknisk? Tenker på ytelse.

Har en pc som nærmer seg to år gammel:

i7-870 quad 2,93ghz

8gb ram

Ati Radeon HD 5850

Virker som spillet har ganske moderate krav, men noen tanker?

Det har skyhøye krav men et godt råd til deg ihvertfall er å skru av hyperthreading i bios. Ytelsen blir forbedret i neste patch som kommer mandag visstnok. Også få en person til å hjelpe deg hvis det er første gangen du spiller, du kommer ikke til å skjønne 0.1% av spillet hvis du starter alene :p