Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

The Secret World - Beta

Recommended Posts

Det har skyhøye krav men et godt råd til deg ihvertfall er å skru av hyperthreading i bios. Ytelsen blir forbedret i neste patch som kommer mandag visstnok. Også få en person til å hjelpe deg hvis det er første gangen du spiller, du kommer ikke til å skjønne 0.1% av spillet hvis du starter alene :p

ehm ok kor blind er jeg. For info så spiller jeg ikke secret world, tenkte det var snakk om DayZ :D

Det har skyhøye krav men et godt råd til deg ihvertfall er å skru av hyperthreading i bios. Ytelsen blir forbedret i neste patch som kommer mandag visstnok. Også få en person til å hjelpe deg hvis det er første gangen du spiller, du kommer ikke til å skjønne 0.1% av spillet hvis du starter alene :p

ehm ok kor blind er jeg. For info så spiller jeg ikke secret world, tenkte det var snakk om DayZ :D

Hehehe .... spiller, drømmer og lever i Dayz ?

Du kan jo be en som har buddy code ledig om å slenge en din vei :)

Så kan du teste selv i 24 timer.

Er vel som de fleste mmo-er.

Fresh og gøy i starten og så faller en av underveis.

Er nice å teoretisk sett ikke ha noen levels, selv om i praksis level systemet er der skjult under andre mekanismer.

Du kan jo be en som har buddy code ledig om å slenge en din vei :)

Så kan du teste selv i 24 timer.

Er vel som de fleste mmo-er.

Fresh og gøy i starten og så faller en av underveis.

Er nice å teoretisk sett ikke ha noen levels, selv om i praksis level systemet er der skjult under andre mekanismer.

Kjøpte spillet jeg....

kan ikke si at jeg liker fighting systemet. men blir vel en vane

Som jeg skrev tidligere: quote "Bevegelsene i combat virker treige og teite, men alt i alt er jeg imponert så langt.

Så får vi se om det varer en time til eller om jeg går lei kjapt :)"

Så jess, combat er sånn passe statisk, mens når man venner seg til det så er faktisk storyen og alt rimelig nice.

Ble spesielt imponert når spillet kjører makset på dama sin laptop til og med :o

Testet det litt med en buddy key, glad jeg ikke kjøpte det. Dette er ikke noe spill for meg, skipper allerede dialog og historie, og det er et dårlig tegn i et spill hvor det skal være styrkene.

Kos dere, dere som liker det. :Congrats:

Gratis helg til helgen, sånn celebrations ting. Regget der og for se om jeg blir med. Vært kult å testet det sammen med noen andre og spilt en helg sammen.

Noen som vet om det har noe å si hva man velger i begynnelsen, kommer man sammen uansett? Tenker på om jeg skal spille sammen med noen.

Man kommer sammen uansett. Eneste er at de 3 forskjellige gruppene(Templar, Inluminati og Dragons) har sine egne story line man spiller alene. Dungeons kan man spille med hvem man vil. Men world domination er gruppe mot gruppe.

Aha... jeg og noobie forsvant inn i TSW i kveld, virker ganske morsomt til nå. Fortsatt i begynner byen da.

Testet TSW litt i helgen. Nytt originalt konsept og et frisk pust inn i genren. Men blir nok ikke å investere i det pga GW2 release som er rundt hjørnet. Hadde ikke den blitt sluppet så er det mulig jeg hadde kjøpt og spilt TSW.

Får se på sikt hva som skjer :)

Forresten, vet ikke om folk har fått med seg dette, men Funcom har nå annonsert at The Secret World har solgt omtrent like bra som vakuumpakket gjørme, og at de sannsynligvis ikke kommer til å nå 50% av worst case scenario (1 mill solgte spill på 1 år).

GG.

hehe, failer dem big time igjen altså?

hehe, failer dem big time igjen altså?

I og med at worst case scenario også ble kalt "The Conan-like scenario", vil jeg påstå at mageplasket er en del hardere nå, siden tidlige salg av TSW indikerer halvparten av Age of Conan. Selskapet er bare verdt 269 mill. for øyeblikket, så oppkjøp er sannsynlig. Hvis noen vil ha dem, da :p. De har jo ikke så mye assets, bortsett fra the crazy mind of Ragnar Tørnquist, rettigheter til Den lengste reisen-serien og noen hundre ekstremt dedikerte TSW-fans.