Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

catchgamer har lagt ned :(

Recommended Posts

Flotte svar fra de riktige personene, takker.

Mtp dette, ville det da ikke være positivt for de spillene der det er aktivitet, TF2, L4d2 å bruke portalen litt mer aktivt.

Jeg visst ihvertfall ikke at TF2 enda var poppis og hadde liv i seg her på bf.no :)

Jo, så absolutt! Det er en av tingene vi ønsker å bli mye bedre på. Og TF2 er nok litt bortgjemt og litt forsømt (men vi får stadig tidvis nye admins der <3) og fortjener absolutt mer oppmerksomhet.

Og om noen har lyst å hjelpe til med å promotere/arrangere/skrive/gjøre hva som helst for et spill de ikke føler får nok oppmerksomhet, så garanterer jeg at de (så godt som alltid) får lov! :)

Jo det er faktisk det, at communities ikke får nok oppslutning er en tydelig konsekvens at spillere ikke lenger er interessert i å støtte opp om Norske spill-samfunn. Spørsmål som; Hvorfor skal vi kjøre med tomme servere der ingen vil spille, tomme forums der ingen tør å si sin mening og at ingen vil bidra, resulterer i at interessen daler og til slutt har vi ingenting. Jeg synes det er trist at spillere velger konsoll og intetsigende foran noen som forsøker på sitt beste å gi noe tilbake til alle de som er gamere.

Åh lol. Men skal ikke kaste for mye stein i glasshus, vi kunne nok sikkert gÅtt i baret vi og :p

Bra at de ikke er lagt ned da, ville jo vært trist Å miste noen som har holdt pÅ sÅ lenge.

Nå var det vel rimelig mange medier som annonserte at CG hadde kuttet driften, ikke bare AN.

Når det gjelder hf.no føler jeg at det er voksende hele tiden! Og tror det kommer til å bli mange nye fjes her på bruket når cs:go kommer ut :)

CatchGamer er ikke lagt ned.

Edit: Så nå at dere også hadde fått det med dere:) Håper CatchGamer lever i all fremtidig, med tanke på at det var der jeg "vokste opp" og har noen utrolige gode minner derfra:) ååå som jeg savner den aktive CatchGamer #10 Mayhem servern :wub:

Edited by HEGGIS

bleh, catch virka som et dårlig og useriøst community da jeg regget meg der for en stund siden.

Det blir for dumt å si, Thomas. Mulig når du registrerte deg. Innenfor et år eller to. CatchGamer skal ha mye av æren for at Norsk E-Sports er der det er i dag. Var et utrolig community som hadde alt! Forumet der var magisk, Uploadsa/Galleriet og ikke minst CG sin 16-0 seier over SK Gaming er og blir legendarisk. At CG har hamstret opp mange gode minner er det ingen som helst tvil om, så det å si at det virker som et useriøst og dårlig community er heeelt på jordet. Big ups til hele CG for den tiden de har vært der for alle gamers:)

I følge det offisielle måleverktøyet TNS Metrix fra TNS Gallup har Catch-Gamer over 30 000 unike lesere og over 1 500 000 sidevisninger hver uke.

Useriøst og dårlig? Neppe. Selvfølgelig fra glansdagene.

Edited by HEGGIS

Men hvorfor kommer vi ikke inn på www.catchgamer.no ? Den har jo vært nede nå siden jeg skjekket når denne tråden ble lagd :S

Fordi de drev med noe maintenance-greier tror jeg? Ang kvaliteten på CG var det jo et greit community. Når norge.css var aktivt (mulig det enda er det) fungerte CG veldig fint som et slags facebook-ish community, samtidig som man kunne lage tråder for mer seriøs diskusjon enn chatting på irc.

Leetgamer ble tidligere ddos angrepet på det høyeste. Vet ikke hva som er årsaken til hvorfor dem ikke har åpnet enda, mulig hacket(?)

Grei PR da.. Folk rundtom trodde hele CG var lagt ned og det ble mye oppstandelse.. Men så var det kun portaloppdatering.. :p

Vet ikke hva som er "verst".. Hos CG hvor spillerne trodde det ble lagt ned, eller hos oss hvor vi ikke klarte å få gjennom info om hvor mye bra som ble lagt til..

Ehm. CG har da ikke redesignet noe siden sirmosse kodet og designet hele skiten? :-)

CG er nok det mest vellykkede spillsamfunnet vi har hatt i Norge. Kan ikke se for meg at noen klarer å bli større enn CG.

Ehm. CG har da ikke redesignet noe siden sirmosse kodet og designet hele skiten? :-)

de sa selv det var en teknisk oppgradering/omlegging, de var jo nede i flere uker :)

de sa selv det var en teknisk oppgradering/omlegging, de var jo nede i flere uker :)

Det er samme design enda og siste nyhet er fra Januar i år. Om de ikke er nedlagt vil jeg nesten si at de har gitt opp slik jeg ser det

Denne gikk jeg helt glipp av i AFK-perioden min!

Artig sak fra forumene forresten:

Total posts BF.no:1,774,764

Total posts CG.no:1,712,964

• Like 1

Noen som vet hva som skjer med LeetGamer?

Har jo vært nede i over 2 mnd nå de. De skylder på ddos på facebook siden sin men jeg har vondt for å tro at det varer så lenge