shifty1337 1 Report post Posted May 9, 2012 Server: Office #6 Tidpunkt: Vet ikke Brett: Office Admin:Console årsak:TK Forklaring:Ble banna for nesten 3 uker siden, for TK. Har tenkt nøye over hva jeg har gjort. Jeg vil virkelig tilbake til HF sine servere. - De er så rå! Jeg mener selv jeg har "forandret" meg selv etter at jeg fikk den perm bannen jeg ikke hadde håpa på. Om jeg får en unban hadde det vært veldig gøy og snilt! Takker for svar og håper på det beste Mvh. Shifty Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 9, 2012 Hei Shifty! Det er jo ikke særlig lenge siden du ble bannet, men jeg skal bringe saken videre også skal vi vurdere den internt. Du får vel bare smøre deg med litt tålmodighet, siden det kan ta en liten stund til vi har bestemt oss. Jeg ville ikke latt forhåpningene gå i taket, for det er bare 12 dager siden vi avsluttet din tidligere sak. Mvh EagleEye Hellfragger.no Share this post Link to post Share on other sites
shifty1337 1 Report post Posted May 9, 2012 Har god tid jeg! Takk for at du gidder å svare i det hele, de 12 dagene har følt ut som 30 hehe Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 11, 2012 Hei Shifty. Har kikket litt på historikken på brukeren din som du spiller med hos oss. Og den historikken er jævlig lang! Siden juli 2011 har vi intet mindre enn 10 anmerkninger på dårlig oppførsel fra din side. Alt fra diverse stemningsødeleggende tilfeller til en god del TD og TKing. Dette vitner om en total mangel på forståelse og respekt for serverreglene og de andre spillerne på serverne våre, og du burde virkelig kunne regelverket og hva vi står for etter de første bannene allerede. Du skriver du skal ha forandret deg på de ukene her du har vært bannet, men den har jeg vanskelig å se for meg da du tidligere har fått bans og det ikke var noe forbedring å se der. Etter en intern diskusjon har vi kommet fram til at du kan se langt etter noen form for unban i det hele tatt! Velkommen tilbake med en ny konto, for denne permbannen vil bestå. Gal Sektleder Hovedadmin - Hellfragger.no 1 Share this post Link to post Share on other sites