Bang 4 Report post Posted May 2, 2012 Fant denne perlen av et mod her om dagen, og det så så bra ut at jeg kjøpte ARMA 2 bare for å spille det. Kort fortalt: Spillet plasserer deg i en post-apokalyptisk verden med et 225km^2 stort område å bevege deg på. I alle byer og områder med bygninger finnes det zombier, men det er også i bygninger du kan finne våpen, ammunisjon, mat, drikke og medisiner. Key features: FFA pvp, full loot (drep noen, ta absolutt alt de har) Permadeath (gjennomsnittslevetiden er 4 timer XD ) "Hardcore" survival, du kan dø av sult, tørste, blodmangel i tillegg til å bli spist av zombier eller skutt av spillere. Det er også biler, båter og helikoptere som man kan reparere med deler man finner og kjøre/fly. Spillet er i Alpha akkurat nå, men det er fullt spillbart og utrolig mye morro med et par kompiser. Kart over området: http://ttp2.dslyecxi...arus_big_hq.jpg Begynnelsen av en youtube-serie av en gruppe på 10 pers som utforsker og prøver å overleve: Edit: Kanskje en link til hjemmesia også? www.dayzmod.com Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted May 2, 2012 Begynnelsen av en youtube-serie av en gruppe på 10 pers som utforsker og prøver å overleve: hvis han fyren seriøst sitter sånn og skriker så bør han over på my little pony snarest. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted May 3, 2012 Haha... Virket jo som en kjempe artig verson av L4D2 edit. lite å gjøre om dagan på PC'en, kjøpte det også Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted May 3, 2012 Så freaking awsome ut! Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 3, 2012 så jo rett å slett fett ut! :O så sykt stor bane da dette må prøves! edit: hahahhahaa må le av han karen som skriker etter hjelp hele tiden :D Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 3, 2012 Hehe, fant dette på siden deres: Requirements: ArmA II: CO DayZ Mod Files (Available on the downloads page) Balls Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 3, 2012 så faktisk ekstremt morsomt ut Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 3, 2012 vi får sette sammen et team da! And fight for survival!! Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted May 4, 2012 vi får sette sammen et team da! And fight for survival!! Egen sub-kanal på bf.no-mumble maybe? Så kan man bare hoppe inn og teame opp? Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 4, 2012 høres bra ut bare å lage en sub kanal når man vil spille da, hvis det ikke er noen Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 4, 2012 Hvilken server pleier dere spille på ? Ser nesten alle er smekkfulle av Dayz Victrix fikk også snusen i dette og kommer nok på med et lag ila helga Vært gøy å møtes og spille sammen Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted May 4, 2012 Hvilken server pleier dere spille på ? Ser nesten alle er smekkfulle av Dayz Victrix fikk også snusen i dette og kommer nok på med et lag ila helga Vært gøy å møtes og spille sammen Pleier som regel å spille på en hvilken som helst EU-X-server, i blant NY-X når det blir natt på EU-serverne. Prøver å komme inn på EU7 akkurat nå (nick: Aglon) Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 4, 2012 Sitter på EU7 nå er jo gøyalt Heter EagleEye Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 4, 2012 På vei hjem fra jobb.... bruker dere mømbæl'n? Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 4, 2012 er ikke på mumble ikveld, gamle brukeren min må bli slettet, siden jeg ikke har certificate lenger Men har lært meg spillet da å har lært at det er ikke meningan man skal solo noe som ting her Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted May 4, 2012 Sitter på NY4 nå med noen clanmates fra darkfall. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 4, 2012 Fant en liten gjeng på Victrix nå, ser ut som planen er å jobbe seg til Staroye for å joine en større gjeng der i morgen. Som jeg forstår det spiller det ingen rolle hvilken man spiller på, fordi alle serverne er linket. Så om jeg parkerer meg selv i Staroye og avslutter der så har det ikke noe å si hvilken server vi begynner på i morgen. Si fra om noen vil joine btw - vi har gjeste kanal på TS3 slik at vi kan samles Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 4, 2012 EU 8 restarting EDIT. jævla mørkt, stakk på NY1 Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 4, 2012 Overlevde ikke natten -.- hadde 11 zombier løpende etter meg :O Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 4, 2012 Ja samma her, så vi dro til USA(måtte ha litt dagslys) - NY3 nå visst. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 5, 2012 Trenger man både Operation Arrowhead og Combined Operations, eller funker det med vanilla? Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted May 5, 2012 Trenger man både Operation Arrowhead og Combined Operations, eller funker det med vanilla? Man trenger Combined Operations, dvs. Arma 2 + Arma2:Operation Arrowhead. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 5, 2012 Vi endte opp utenfor Chernogorsk i en lagerbygning, fant en fyr som prøvde å reparere et helikopter. Han hadde helt noia og begynte skyte på oss og skadet en i gruppa vår. Så vi tok livet hans og så han ble spist av 10-12 zombies, så startet vi å lete etter litt deler til helikoptret, men klokka ble sent. Mulig heli står der enda Fikk i alle fall en hel haug med forsyninger og litt piggtråd og stuff så vi kan komme tilbake dit i dag. Var en del Norske spillere som løp rundt der og vi hadde kontakt med dem over samband. Har du PMC(private military DLC) så får du hi-res textures på alt sammen Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted May 5, 2012 Ladd på å spille litt cri? SItter på EU5 nå (tror jeg) Share this post Link to post Share on other sites