Sign in to follow this  
Bang

Day Z zombie survival

Recommended Posts

Hvis du trykker alt og ser free view kan du se om du har desert camo på skulderne. Hvis det er tilfellet har du bandit skin. Etter siste patch skal man ikke kunne endre skin, men jeg så selv at jeg hadde fått det i gårkveld etter å ha drept et par andre survivors for å skaffe mat og vann :p

Ja samme her. Så det når jeg var på vei til å joine og. Flusst av folk som ble kicket av battleeye. Kanskje det er en ny oppdatering på gang.

jeg skjønner ikke dere som overlever lenge, er dere aldri i di store byene? :p

jeg skjønner jo at det er lettere og overleve når man flyr rundt i skauen fra hus til hus, men i byen overlever hvertfall ikke jeg lenge :p

også synes jeg det er litt teit med zombiene, det virker som om dem har en viss radius rundt seg som dem merker deg uannsett, det går ikke ann og sitte stille bak en vegg, for når du er innafor radiusen merker di deg uannsett.

Jeg sto oppe på ett tak, og da merket di det når di gikk forbi på bakken, og hvis en merker deg er jo hælvette løs :p

Edit: Er en 1.6.0 patch som kom i dag

Får jeg slenge meg på jeg også eller?, driver å fixer Arma 2:CO og DayZ nuh, muligens senere i kveld. Noen med?

DONT SHOOT IM A FEMALE TROLOLO, en del nye ting kom idag. Axe + Remington shotgun + Heat Pack = PYRO

Ser ut som jeg mista bandit skin etter patchen, men andre players ser meg som bandit for det om...

Gjengen min på 4 sitter her på kjøpeknappen. Er det verdt det?

Tenker på hvordan er det for oss og springe rundt viss en dør fks. Hva skjer med han da? Må han springe seg ijel og lete etter oss andre da?

Hvordan er det med andre folk på servern? Er det mulig og spille "offline" Tenker på at det er så møøøøøk kjedelig og måtte drive og havne i skudd fight med hver eneste person du møter ingame for og hindre i og bli skutt i ryggen liksom og igjen gjøre ALT på ny?

Kanke spørre meg i alle fall. Jeg elsker alt ArmA stuff :p

Tenker på hvordan er det for oss og springe rundt viss en dør fks. Hva skjer med han da? Må han springe seg ijel og lete etter oss andre da?

Jepp.. kjipt å dø, værste er at du mister alt du har samlet opp siden sist du døde og at du starter nede på bean-war noob kysten. Kanskje brukte du 4-5 timer på å gear'e up, kanskje har du med deg en kamerat som kan stå vakt på liket ditt sånn at du kan hente alt sammen igjen. Ettervert så lærer man seg å overleve og finne det du trenger, men det er et stort område og en del supplies er spredd rundt.. alt kan skje. Mye av hva som gjør det så spennende er at det er grusomt å dø, alt handler om risk vs consequence og cost vs benifits.

Hvordan er det med andre folk på servern?

DayZ er et online spill og SP er ikke mulig så vidt jeg vet. Det begynner å bli mange server og over 100 000 unike spillere, ikke alle spiller på en gang såklart, men jeg vil tippe at det sikkert er sånn 50/50 med survivors og bandits. Jeg må innrømme at jeg blir fort banditt om jeg har reparert en bil i 3-4 timer og noen prøver å rappe den. Da skyter jeg først og spør etterpå, dessuten ville jeg ikke stoppet for noen.... kjører rett over dem.

Som alt i alt i ArmA så kan det være lurt å spille sammen med noen som har spilt det før.. spillet er klumpete og uhåndterlig i begynnelsen, men man lærer :) Jeg tror at de som har begynt allerede har blitt avhengig.. jeg ser dem er online hele tiden i DayZ....døgnet rundt omtrent :D Jeg vil si det er verdt det, ikke bare pga DayZ, men du får et utrolig stort og fint spill for slikk og ingenting. Et av de 15 beste spillene til PC...noensinne (sier PCgamer)

Har en Bande på gang med elVitra nå :cool: fikk lagt nedpå en stakar som satt i en låve etter mye planlegging for å komme forbi zombiene, han blei tatt på senga, mørkt var det å. hehe

Zenox: hvis du er av typen som vil overleve lengst mulig så må du holde deg unna di store byene.

hvis jeg har fått sammla opp en del ting og blir drept så er det strake veien inn til byen og få ut litt frustrasjon for så og begyne på igjen, eneste kjipe er at det burde vært ett form for transportmiddel uten at du må bruke mange timer på og sammle sammen deler til en bil.

Jeg gikk 2 timer i mørten her en natt uten og se noe for så og buse innom en liten landsby, få 10 zombier etter meg og så daue. for så å finne ut at jeg hadde gått 2 timer i feil rettning :hitler: da gjorde det ikke noe og daue

Man må nesten innom en stor by en gang i blant dersom man trenger utstyr til kjøretøy og blodposer og sånt.

10 zeds er jo ikkeno stress da :p Fikk agro på en Jamie Hyneman i Dubrovka uten ammo i revolveren så jeg måtte ta han med m16m203. Det smalt så jævlig at jeg fikk hele jævla byen etter meg. Brukte to mags (60 skudd) på alle, men kom meg ut av det i live. Med 3000 blod og the shakes riktignok, men jeg svimte aldri av :p

Sånn som du speller så har du vel vanskelig med og få med deg noen hjelpere :p

Pleier aldri og gå på sjukehus og hente blodpåsar, jeg kommer aldri godt ut av det, men det finnes andre måter og få tak i dem på :innocent:

Også Zenox: hvis dere er en gjeng kan det ta litt tid og finne en brukbar server med 4-5 ledige plasser sammtidig, hvis du ikke er det på server restart :) Norway 1 og 2 :yahoo:

trenger dere restart på Norway ? åja.. lese litt bedre så jeg :p Ellers er det <enter> knapp spamming, da kommer man jo vanligvis inn ila 2-3 min.

Blodpose hunting i Berezino er jo gøy. Vi var 7 mann på taket der og tømte byen for zombies.... det var litt skummelt da vi løp for å komme til stigen opp der.. sikkert 50 zeds etter oss og full panic.... HVOOOR ER STIGEN.. hvor hvor....Løøøøøøøp !

haha cri74 hadde nettop en slik hendelse. Skrek nok sikkert mye lenger enn deg, fant stigen til slutt og det viste seg at jævlene kan klatre i de stigene oO, brukte noen skudd og dermed var jeg tom. Hva skjedde så da? joda en kom opp foran meg og bak, uten skudd og i ren panikk så hoppet jeg bare ned. Auda, lett mat for de sultne der ja..

Noen skudd? :p du hadde jo 3 mags til enfield'n :p Hvor er du henn nå da? må vel team'e opp på nytt ettersom jeg skjønner :p

hmmm, ifølge http://dayzmod.com/index.php har gjennomsnittlig levetid gått fra, vel var vel godt over 4 timer til 27 minutter! :O

kan jo ha noe med at det var forferdelig mye zombier her tidligere, men jeg tror også det at folk stoler mindre å mindre på andre personer, så derfor skyter de alle de ser :)

Ja du jeg ser den. Hadde jeg spilt så hadde jeg nok enten ungått eller knertet det jeg hadde sett for og si det sånn. Ikke faen om jeg ORKER og måtte spille og gjøre alt på ny bare for jeg var dum og "stolte" på en random jeg møtte på :p

Hva gjør dere egentlig når dere går rundt aleine? :)

Iogmed at det virker som det er basert på og være flere sammlet skal du komme no vei, hvis du ikke synes det er gøy og bare fly rundt i storbyene med pistol da.

-Skal du inn i en storby er det fordel/must og være ett team

-Skal du ut på langtur er det lurt og hvertfall være 2 stk for å ha nok mat og drekke + at man får meg seg flere ting langs veien.

-Skal du opp nord til militærleierne/flyplassene er det jo noen timer løping forran deg, for så og finne ett gromt våpen og ta meg seg tilbake i en storby og herje? (antagelig bli drept og føle at hele den 5-6 timer turen var bortkaste)

Skulle vært mye enklere og få tak i en bil hvertfall, så kan man bygge seg fly og heli om man vil :)

hvem idioter har låst norway 1 og 2? :hitler:

edit: er visst ikke bare di norske, får opp "this server is currently locked" på alle jeg prøver og joine