Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bang

Day Z zombie survival

Recommended Posts

Jeg fikk vel de problemer som går å få. Så her er mine viktigste punkt.

Jeg må starte steam som administrator. Jeg måtte starte Arma 2 en gang først, uten mod, og jeg måtte reinnstalere battleye

anticheat programmet.

Fikk da endelig prøve, og logget først på 3 kullsvarte nordiske servere. Gikk så til US, og klarte å leve i 3 minutt før 9 zombier

spiste meg til middag.

Hahaha..... Ser på bildene og det er mer og mer minus på humanity der Daniel :p En fin smekk på siste bildet...knekte ben og en horde mot deg

:blush:

Er opprinnelig ganske snill ingame, men det er så mange som skyter banditter "on sight", så har ikke annet valg.

Håper få battlefield.no server (Norway 4) opp ila kvelden - etter fantastisk hjelp fra ArmA admins team her på battlefield.no og drifter i multigamer.no, ser det lyst ut. I mellomtiden kan man jo lese Intervju med Rocket

The expanding popularity of an Arma 2 mod, Day Z, might have surprised all of us, but imagine the surprise felt by the chap who created it, Dean “Rocket” Hall. There are nearly 48,000 characters now registered in the game’s stats, when he imagined there’d be just a few hundred. His motivation to make the ultra-bleak multiplayer zombie survival mod might not surprise any of you, though, when you read his take on what games should be, and why the kinds of stories experiences like Day Z produce are so important. There were a couple of times in this interview where I hooted in agreement with what Rocket had to say. See if you can spot them

Har Battlefield.no Day Z-servere som er oppe og går?

Snart håper jeg. Litt innvikla med dette systemet som brukes, så det var ikke bare bare å starte opp selv om alle filer og ting er på plass. Kombinert med jobb (feks fredag-lør, mend 20 timer på jobb), og at oppstarten er avhengig av både andre personer og en innvikla fiks for å få systemet til å starte riktige filer.....så har det tatt tid. Jeg trodde det var langt enklere enn først antatt.. men jobber med å få den live asap og får god hjelp.

Btw.. fint nytt kart http://avidblur.com/...2/nolegend.html Kjekt å ha på hjelpeskjerm

Jeg vil ha kart med alle marked og army baser på :S

Reiser hjemover i dag. ser fram til enda mer dayz mod! :-)

Hadde nettopp en kul opplevelse.

Døde av en bug, og spawnet nær Balota flyplassen.

Løper bort til mot hangarene og har plutselig 2-3 zombier etter meg.

Mens jeg spurter videre ser jeg én banditt og én sivil løpe mot meg.

De ser meg, og begynner å skyte. Tar dekning rett foran en busk de står ved siden av, og ser at zombiene er drept.

Blir skutt på og han ene legger seg ned på bakken. Tar han med Makarov og får ladet våpenet.

Deretter lusker jeg meg rundt og ser at den andre fjompen står å sikter mot busken. Får lent meg til siden og plukker han også med Makarov.

Loota de og gjemte deretter lika. Skal dog sies at han ene hadde AKM og han andre M16 - ræva av de og ikke ta meg mao.

Reiser hjemover i dag. ser fram til enda mer dayz mod! :-)

Lol, meg og en kompis løpte rett på 4 telt som var blitt satt ut, fult av deilig loot!

M16, AKM, AK47, AKS-74u Kobra, DMR osv..DEILIG :D

arma2oa2012052006021362.jpg

On the road again..

jeg skal ha cred for og ha laget den bilen i 4 timer ;)

Kanskje var det den MoonDawg rappa på Norway 1 ?....kom tilfeldigvis over en reparert bil som sto der :p Skal si det ble hojjing på TS3 da;

cri: Så forresten en bli da L44 og jeg var oppe på supermarkedet i Stary.... skøyt som faen etter han.

Dawg: Appropos bil *pause* Faens dritt bugga spill, kommer ikke inn i den.

HTL: Også går du opp med den låven der, snu venstre og gå ca 500m på 20 grader.

Dawg: DÆVEN den er full av stÆsj....Jeg fant en bil her full av loot, og den er ferdig reparert !!!!

cri: HVA???

HTL: Ser du den fine låven på toppen der... der sitter vi

cri: Ta den Dawg og kjør som faen vekk derfra. * HTL i bakgrunnen snakker om hvor fin låven ser ut og naturen i Arma*.

Dawg: Bare jeg får satt meg inn i helvettes bilen så *stressa* eieren er nok ikke langt unna !

HTL: L44... ser du låven ?

Dawg: Drit i den låven da, faen HTL...nå synes jeg du prioriterer litt feil her *irritert og litt frustrert stemme - kjører i 60-70 i førsteperson i halvmørkeret*

HTL: Hva...? *pause* det er jo lenge til du er her, om ikke bil eieren får øye på deg og skyter deg ut *rolig og terapeutisk stemme*

cri: Hahaha.. han lurte sikker på hvor kjerra ble av da du starta opp den og tuta, burn rubber utav der

Dawg:*litt roligere* Kom meg ut på en hovedvei. Noen som trenger taxi eller?....mwhahaha.. eller loot... jeg har en sigøyner taxi full av loot, heading your way!

On the road again..

jeg skal ha cred for og ha laget den bilen i 4 timer ;)

Det skal du :wub:

Lol, meg og en kompis løpte rett på 4 telt som var blitt satt ut, fult av deilig loot!

M16, AKM, AK47, AKS-74u Kobra, DMR osv..DEILIG :D

helvete, på hvilken server og hvor på mappet var dette?

Dallas 6 eller 8, rett nær Stary Sobor armytelta - på nordsiden av de telta(den bakken).

Hadde omtrent det samme innholdet i en liten cluster med egne telt, så ble litt skremt der gitt :p

Jeg har vært borti det samme, bare med tomme telt. Hvis du ser på andre siden av jordet, mot skogen. Der er det enda ett telt, det fant jeg fult med CZ550 ammo, tipper noen har brukt de teltene nær Stary som lokkemat til noobs :p

It's here!

Patch 1.5.8 a.k.a. "More New ways to get fucked up"

So before it was zombies + players + ladders vs. you.

!!!!!!!!!! WARNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THE CONTENT SERVERS ARE BEING MAXED OUT SO DO NOT REPLY BACK WITH 500 SERVER ERROR!!!!

Now its zombies + players + the environment vs. you.

Good luck.

------

Changelog:

UPDATE : 21 MAY 2012

Affected addons:

* dayz_code 1.5.8

* dayz_equip 1.2.4

* dayz_sfx 1.1.2

* dayz 1.2.5

* dayz_weapons 1.1.2

Developer's Note:

* TO INTERACT WITH MOST ITEMS: YOU NOW NEED TO OPEN GEAR MENU (G) THEN RIGHT CLICK ON THE ITEM! SUCH AS BANDAGING AND EATING AND SHIT

* This is a pretty major update. I don't really know what affect the new sickness and temperature system will have on player behavior especially with antibiotics being so scarce.

* It is the genesis of an idea, so please remember this might cause havoc. You need to be careful.

* To light a fire, you need matches and wood in your inventory. Place more wood in the inventory of a fireplace to keep the fire going.

* A fire that does not have wood in it will go out when you try to light it.

* You can tell you have an infection, because your character will start coughing. The infection causes you to loose blood down to a minimum of 6000. This leaves you with reduced blood until you take antibiotics.

* [NEW] Server cleanup system replaced with a more agressive one

* [NEW] Inventory Interaction system (right-click on items in gear screen to bring up interactions)

* [NEW] Temperature System now implemented (effects are limited)

* [NEW] Chance of catching an infection the lower your temperature

* [NEW] Chance of catching an infection from already infected players

* [NEW] Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea

* [NEW] Forced disconnection saving for abort and alt+F4

* [NEW] Zombie's will investigate player deaths

* [NEW] Adrenaline rush from panicing causes greately increased hunger for a while

* [NEW] Bandaging Sound when bandaging yourself/someone

* [NEW] Coughing sound when you have an infection

* [NEW] Camera Shake when temperature drops extremely low

* [NEW] PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas

* [NEW] Fire requires wood to keep burning

* [NEW] Various Loot spawn balancing changes

* [FIXED] Should not be pellets for the Winny

* [FIXED] Whinny is way to powerful and quiet (mmmm your tears will be delicious)

* [FIXED] Helicopter loot despawning too fast

* [FIXED?] Too many zombies for the Carebears to be able to play

* [FIXED] Fog is way too thick

* [FIXED] Climbing a ladder with a pistol will cause you to fall

* [FIXED] Zombies not attracted to Flares and Chemlights

* [FIXED] Panic noises going apeshit all the time

* [FIXED] Zombie spotted alert far too quiet (increased slightly)

https://store.bistudio.com/

Anbefales. Da støtter du dem som har laget spillet :)

Ikke for å snakke dritt om Steam osv, men det er mange fordeler å ikke ha dette på Steam.....spesielt når det gjelder mods og mtp hvor du vil lagre spillet. Har du en SSD som er stor nok, så er SSD veldig kjekkt fordi texture og en del andre ting streamer fra HDD/SSD

Sorry, men litt for mye bullshit. Arma 2 er nå # 1 på top 10 lista inne på Steam, og bare pga Dayz, en alpha mod som ikke har vært ute lengre enn 2 måneder. Og personen som lager Dayz, får nå hjelp av Arma 2 utviklerne. Dayz alphaen kommer offisielt med i neste Arma 2 patch. Det er støtten som virkelig trengs. Og de skjønner det i alle fall.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...