Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bang

Day Z zombie survival

Recommended Posts

Hihi :*

LOL! Måtte komme til DayZ også!

å fy f... Måtte bringe dayz inn i Harlem Shake! :hmm:

Noen som har spilt Namalsk?

Virka bra i starten, men utrolig plagsomt med EVR eller hva det heter, og super-zombies som glitcher og blir usynlige eller noe slikt, og du kan ikke springe fra dem heller. Må kaste bort ammo, eller bare daue.

Kanskje jeg som gjør noe feil... synes ihvertfall Namalsk var rimelig ræva.

Evr-sequence er en liten spenning i hverdagen på Namalsk. Ett helvette uten like hvis du flyr. Bloodsuckers er enklet og greit uhyggelige å møte på om natten. Kan lett ungå dem ved å loote dem å ta opp noe dem droppe. Huske ikke hva det het. Men gøy er det. :)

Noen bilder fra i dag ^^ basen til en viss person eller? xD Liker hvordan den ene zombien driver og springer mot gruppa på bilde nr5

2yl79dx.jpg

1lz81.jpg

15evczq.jpg

2ztenwp.jpg

ouzj0m.jpg

okpj4x.jpg

j6ua3d.jpg

2du9zc.jpg

Edited by Cobra2Killer
  • Like 4

Oppnådd det ytterste i natt..

Jeg og to kompiser ble bannet fra en server siden vi alle hadde DMR og drepte admin 2 ganger. :(

Ikke skyt på randoms, det kan ende opp med og være daniel og de. så hunter de deg til du dør :( grrr

Sorry headspin <3

Ikke skyt på randoms, det kan ende opp med og være daniel og de. så hunter de deg til du dør :( grrr

Sorry headspin <3

hehe :cool: Den er grei! Skyte kan dere bare gjøre. Blir bare mer gøy da :)

Litt teit spørsmål kanskje men hadde det vært mulig å flytte day night syklusen litte grann slik at de som ikke har night vision og spiller sent på kvelden slipper å løpe rundt som en blind kuh ?

Altså bare snakk om å flytte det littegrann slik at kanskje "sola" går ned kl:00:00 ?

Forsåvidt håper ingen savner en rød traktor , den var så snasen så jeg måtte ha den :D

Må nesten si meg enig med Sven her, hadde vært greit! Nå er det jo beeekmørkt tidlig og uten nvgs så er det helt ubrukelig :/

^ this

uten måndelys er det nytteløst og spille uten og ha flares i hånden som gjør deg til human target #1

Liker det slik det er jeg. Om det her hadde skjedd på ordentlig så måtte man vel ha funnet seg et sted for natten :) Om man ikke har nvg selvsagt :)

Sirkla litt rund skalisity I går med heli da vi får øye på en pbx, tenkte og ta han ut og vi la oss etter (coastguard style) hadde vi hatt megafon hadde det vært drit rått :-D men "narkobåten" stoppa ikke så vi tok ut sjåføren og det var silentspy =o

Fikk noen ordentlige amerikanske actionfilm scener I hue etter den episoden der :-D