Nydusja 27 Report post Posted July 29, 2012 du kan vel selge den til meg da :O trenger en backup til når jeg dør. Tenkte jeg skulle være lur og finne meg en lur plass å dø på (jeg savner selvmord-funksjonen), slik at jeg kunne respawne og plukke opp. Presterte å aggroe hele bygda, ble slått en gang, og så bestemte fyren min seg for å besvime en plass i skogen, usikker på hvor. Utrolig kjipt å miste den ghillien. Drepte nesten en fyr på taket på brannstasjonen i Elektro, han drepte meg først mens jeg loka rundt og loota. Respawna i nærheten og fikk meg en øks. Snek hele veien bort til brannstasjonen der han var, og tappa sakte på w mens jeg croucha for å ikke lage lyd. Klatret halveis opp stigen når han begynner å klatre ned. Tror ikke han oppdaget meg, men jeg skyndte meg å klatre ned for å la han hilse på øksa mi. Slo han to ganger og så klatra han opp igjen, og jeg klarte ikke å nå han. Brakk beina på han tror jeg, blødde gjorde han i det minste. Etter det ble det litt katt og mus, jeg løp opp og ned tårnet mens jeg taunta han over mic; tenk deg noen som roper "herreguuuud" i Sunnmøring-stil. Etter rundt 5 min med det og sikkert 3 ak magasin fra han så snek jeg meg rundt og tilbake til stigen, uten å lage lyd. Klatret halveis opp og han så seg rundt bakerst i hjørnet. Når han snudde seg så klatret jeg hele veien opp og løp bak cover; Jeg tror jeg ble beskutt av Stevie Wonder med en AK, fyren klarte å bomme som faen der jeg løp i sikk sakk og ut og inn fra cover. Venta til han måtte reloade, og det var da jeg dro fram øksa. Klarte å slå han noen ganger (melee combat i spillet suger balle) mens jeg sirkla han for å unngå å bli skutt. Like elegant som burugler i miniskjørt presterer jeg å falle ned fra taket, fy faen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted July 29, 2012 Skøyt 2stk til idag :S en jeg fikk litt dårlig samvittighet over pga han ikke hadde NVG og det var temmelig mørkt. Han andre sto å loka i en deerstand mellom novy og stary, skøyt først og bomma, men så klartra han faen meg ned stigen, da var det jo easy kill denne karen hadde mer eller mindre alt han trengte så jeg fatter ikke hva han gjorde i en deerstand. Tok GPS, NVG og noen magasiner med NATO rounds til AS50'en min så hida jeg body. Mye snacks her noen kunne ha fått bruk for, LA85 osv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scyper 0 Report post Posted July 29, 2012 (edited) Hadde alt nødvendig gear nå, Ghillie, AS50, L85 AWS, Nightvision, M9SD osv... Presterte og dø til mitt fjerde tre. Har kun blitt killa av en player i løpet av hele game perioden min på alle characters'a. Drept fire ganger av trær. Hadde ganske bra stats også, endte opp med 21 kills, og 4 bandits, før jeg knakk beinet og instadead i treet. Edited July 29, 2012 by Scyper Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 29, 2012 (edited) Slutt å ligg og lurke under busker, i hvertfall logg ut/inn... The mighty bush will eat your legs! Edited July 29, 2012 by Fiskervenn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 29, 2012 Funker telt til dere andre ? Tenkte de var fikset nå så jeg lagret NVG og Rangefinder blant annet som nå plutselig er forsvunnet. Alt var lagra etter restart 12 idag men nå nei ....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted July 29, 2012 Drikker du MD. klarer du å springe opp fjell. Byr 10ghilli suits for den.... :-) Solgt! Eller... Løpe opp fjell sier du.. Kanskje jeg bare drikker den selv.. Er jo litt tørst.. Den ser så fristende ut.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scyper 0 Report post Posted July 29, 2012 Slutt å ligg og lurke under busker, i hvertfall logg ut/inn... The mighty bush will eat your legs! Har skjedd fire ganger som sagt, ikke en gang mens jeg har "lurka" i busker. Hver gang har jeg løpt forbi/i nærheten av en busk, og boom, knekt bein, besvimt og død. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 29, 2012 Har skjedd meg og ett par ganger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scyper 0 Report post Posted July 29, 2012 Funker telt til dere andre ? Tenkte de var fikset nå så jeg lagret NVG og Rangefinder blant annet som nå plutselig er forsvunnet. Alt var lagra etter restart 12 idag men nå nei ....... Det er over 5 timer siden, noen kan ha snatcha det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 29, 2012 (edited) Buska har jo røtter den tar kråkefotmed = knekt fot :-P skjedd me meg i RL masse gang...edit e i live doh Edited July 29, 2012 by Fiskervenn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 29, 2012 Norway 3 er nede nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 29, 2012 noen som har finni heli ennå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted July 29, 2012 Har vært en tur i heli allerede ja Artig det. Synd kills fra gunnerne ikke teller på vanlig kill counter ble heftig beskutt i elektro også, det tåler ikke så alt for mye det heli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted July 29, 2012 Jeg vil ha Norway 3! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 29, 2012 Tok meg friheten til å restarte Norway 3, den er nå oppe igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 29, 2012 Har vært en tur i heli allerede ja Artig det. Synd kills fra gunnerne ikke teller på vanlig kill counter ble heftig beskutt i elektro også, det tåler ikke så alt for mye det heli. Har vært en tur i heli allerede ja Artig det. Synd kills fra gunnerne ikke teller på vanlig kill counter ble heftig beskutt i elektro også, det tåler ikke så alt for mye det heli. åssen finner man ut om man den 0.7.2 patch greia? skal det gå av seg selv eller noe man må gjøre? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted July 29, 2012 Sykler og kjøretøy generelt, blir den lagra på serveren eller følger det med deg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 29, 2012 Helikoptet fungerer no vel som alt anna kjøretøy, server basert. skulle ha vært en bil med gunner ogs:-På. den sbhk eller hva den heter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted July 29, 2012 Rånet rundt med buss i dag på NL#4. Morsomt når vi er 8-10 stk og raider det som er. Endte selvfølgelig med at to ble skutt på NW Airfield og at sjåføren fikk panikk og krasjet bussen på grunn av den sinnsykt irriterende grafikkbugen. Alt i alt en morsom dag i Chernarus. Sykler og kjøretøy generelt, blir den lagra på serveren eller følger det med deg? Transportmidlene blir kun lagret på hver enkelt server. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 29, 2012 Norway 3 klarte ikke restart igjen heller ........... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 30, 2012 Har du spørsmål til Dean "Rocket" Hall, så er siste sjansen i dag. Kun for battlefield.no medlemmer Har du ikke registrert deg på battlefield.no, og ønsker stille spørsmål til Dean Hall, så tar det bare få minutter Kos kos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 30, 2012 Er det noe nytt camo suit som gir deg hjelm? Kom over en man som det så ut som hadde camo (ikke ghillie) og hjelm, akkurat som militær zombiene ved helicrash Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 30, 2012 Sikkert hacker, nok av de omkring dessverre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted July 30, 2012 Da var Ghillie, NVG, Rangefinder, GPS og M4A1 CCO SD med en hel drøss clips på plass. Og skulle ikke det være nok skal det alltids gå an å få lånt en L85 Let the hunt begin! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 30, 2012 Ja dem som kødder med oss nå får et massivt problem Quote Share this post Link to post Share on other sites