xAncalagonx 14 Report post Posted July 27, 2012 Forstår ikke hvorfor du ikke kjører det igjennom SixLauncher eller DayZ Commander? 1. Installer ArmA 2 og Operation Arrowhead, eller Combined Operations 2. Gå til DayZ hjemmesiden og last ned SixLauncher/SixUpdater. 3. Kjør SixLauncher og Verify + Update 4. Velg en server og Join Jeg lasta ned ArmA 2 via Steam og funker fint for meg. Flere kamerater som har gjort akkurat likt som meg (som vist over) og ingen har hatt problemer med å kjøre DayZ. Kort oppsummert, du starter ikke DayZ via Steam (selv om du sikkert kan gjøre det også) men gjennom SixLauncher, eventuelt DayZ Commander. Alternativt så kan du starte opp ArmA2, gå til Expansions, huke av DayZ og velge Enable... og så gå direkte inn på Multiplayer i ArmA2 menyen, finne en server der og joine? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 27, 2012 1.7.2.4 er ute. please patch serverne ! Share this post Link to post Share on other sites
p3rern 0 Report post Posted July 27, 2012 (edited) 1.7.2.4 er ute. please patch serverne ! *Edita vekk, six launcher oppdaterer alle clientne til 1.7.2.4 selv nå. WOop woop* Btw: Nice med ny launching screen. Edited July 27, 2012 by p3rern Share this post Link to post Share on other sites
Laban 0 Report post Posted July 27, 2012 Forstår ikke hvorfor du ikke kjører det igjennom SixLauncher eller DayZ Commander? 1. Installer ArmA 2 og Operation Arrowhead, eller Combined Operations 2. Gå til DayZ hjemmesiden og last ned SixLauncher/SixUpdater. 3. Kjør SixLauncher og Verify + Update 4. Velg en server og Join Jeg lasta ned ArmA 2 via Steam og funker fint for meg. Flere kamerater som har gjort akkurat likt som meg (som vist over) og ingen har hatt problemer med å kjøre DayZ. Kort oppsummert, du starter ikke DayZ via Steam (selv om du sikkert kan gjøre det også) men gjennom SixLauncher, eventuelt DayZ Commander. Alternativt så kan du starte opp ArmA2, gå til Expansions, huke av DayZ og velge Enable... og så gå direkte inn på Multiplayer i ArmA2 menyen, finne en server der og joine? It's ALIVE!! Fikk det til! Tusen takk Share this post Link to post Share on other sites
FlameAble 0 Report post Posted July 27, 2012 Vel...Zombiene hører my bedre nå, d er sikkert. Skjøt en zombie når jeg var inne i et hus i Cherno, gikk fra 10 til 70 zombie kills på et minutt. Kan fort bli skummelt å få zombier på seg i et hus uten bakvei nå! Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted July 27, 2012 Hadde ett par fine kills idag utenfor Vybor. Det var en gruppe på 3 stk som ble skremt ut av byen av 2 andre som satt på mumble med meg. Plukket 2stk med snipern, førstemann gikk ned i fart mens de trava over jordet mot NW airfield, nr2 la seg ned når han hørte skuddet mitt (gjorde det veldig lett å treffe han fra høyden) sistemann logga ut bak en steinrøys =S Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 28, 2012 Jepp, det var rimelig feigt! Du er rimelig treffsikker Xull! Share this post Link to post Share on other sites
Greengaffel 3 Report post Posted July 28, 2012 Hva er greia med telt egentlig? Har hatt et i tre-fire dager, men alt innholdet har blitt tømt/wiped out flere ganger. Tør ikke legge ting i det lengre. Blir teltet tømt/wiped ved hver oppdatering? Er temmelig godt gjemt, så tviler noe på at det har vært noen der tre ganger. Share this post Link to post Share on other sites
icelord 1 Report post Posted July 28, 2012 Hva er greia med telt egentlig? Har hatt et i tre-fire dager, men alt innholdet har blitt tømt/wiped out flere ganger. Tør ikke legge ting i det lengre. Blir teltet tømt/wiped ved hver oppdatering? Er temmelig godt gjemt, så tviler noe på at det har vært noen der tre ganger. Telt er fortsatt bugga, må vente på det. Evt bruk kjøretøy som lagringsplass Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 28, 2012 Greengaffel, har du husket og trykke på save hver gang du går ut av teltet? Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 28, 2012 Fint at man ikke kan reise seg opp og løpe når man har kikkerten oppe. Meget moro! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 28, 2012 Holder meg unna dayz til dem får fikset ting hvis dem hele tatt gjør det. Arma patchen gjorde dayz ubalansert når våpnene knapt gjør skade lengre. Og bekymringsfullt når utvikleren Rocket ikke aner hvordan han skal gjøre om på det siden dayz er bare en mod av arma. Og telt fungerer fremdeles ikke og camo bugger visstnok igjen >_> Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted July 28, 2012 Fantastisk, fant min første ghillie suit... Og jeg som spilte en female character. Faen så frustrerende dette spillet er. Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted July 28, 2012 du kan vel selge den til meg da :O trenger en backup til når jeg dør. Share this post Link to post Share on other sites
Lt.Knut 0 Report post Posted July 28, 2012 Hehe startet idag, rått spill, har dog ikke sett noen andre Hehe har vel kanskje noe med at jeg beveger meg mest i prone. Var noe frustrerende i starten og ikke ha noe våpen, stakk fra kysten med en gang og er vel kommet godt igang.. men hvordan i svarte får man tak i telt ? Må legge så sykt mye igjen nå, da jeg kun har en czech backpack.. med 2 rader med slots. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted July 28, 2012 Jaddda!!! Da fant jeg den igjen! Den hellige boksen med... Mountain Dew! Pluss jeg fikk tatt en Bandit rett etterpå ps: Kan trades mot en ghilli Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 28, 2012 Drikker du MD. klarer du å springe opp fjell. Byr 10ghilli suits for den.... :-) Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted July 28, 2012 Hehe startet idag, rått spill, har dog ikke sett noen andre Hehe har vel kanskje noe med at jeg beveger meg mest i prone. Var noe frustrerende i starten og ikke ha noe våpen, stakk fra kysten med en gang og er vel kommet godt igang.. men hvordan i svarte får man tak i telt ? Må legge så sykt mye igjen nå, da jeg kun har en czech backpack.. med 2 rader med slots. Telt finner du som oftest i supermarked. Bruk http://dayzdb.com/map#2.059.082 . Hjelper utrolig når det kommer til navigering og å finne utstyr. Jeg har som regel det kartet oppe på iPaden ved siden av meg mens jeg spiller. Bare husk at telt er låst til den serveren det er satt opp på, og telt kan ikke flyttes hvis karakteren du brukte for å sette det opp har blitt drept (men du kan fortsatt bruke det med nye karakterer). Du trenger jo egentlig ikke så mye i DayZ. 1. Hatchet 2. Hunting Knife 3. Box of Matches 4. Water Bottle Har du de tingene der så trenger du aldri å stoppe innom byer lenger. Da er det bare å drepe villsvin i skauen og finne vann i små innsjøer. Ammo og våpen finner du på Deer Stands i skauen også. Legger du til en Lee Enfield og M1911/.45 revolver så har du det du trenger av våpen også. Enfield dreper folk på ett skudd opp til 600m, og M1911/.45 har evig med ammo så lenge du bare konverterer magasinene fra M1911 mags til .45 skudd og tilbake. Det eneste som gjenstår da er hvorvidt du gidder ta sjansen på å finne en ghillie suit og sniper rifler, og så begynne jakte på random folk. DayZ kjapt oppsummert: 1. Finn nødvendige ting for å leve av dyr og vann i skauen. 2. Finn våpen til å forsvare deg selv 3. Finn ghillie+sniper 4. Jakt på random folk 4. Gjør selvmord og start fra begynnelsen igjen Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 28, 2012 Drikker du MD. klarer du å springe opp fjell. Byr 10ghilli suits for den.... :-) Ehm. Ikke by bort mere enn du klarer nå da :-PDessuten har jeg to med MD så du kan få en av meg;-) Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted July 28, 2012 Hadde vært så mye bedre om det hadde vært maaaange flere zombier, bare litt tregere, men som ikke hadde ADHD. Funker rett og slett ikke når zombiene har så sprengt pathing. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 28, 2012 Zombiene i DayZ minner meg om dette: Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 28, 2012 Hva skjer når du drikker Mountain Dew ? Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 28, 2012 Du blir like høy som Snoop Dogg Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted July 29, 2012 Du dør av dehydration Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted July 29, 2012 Husker da jeg fant min første Mountain Dew: - "Whaaaat, jeg fant Mountain Dew!! ...Har det kommet med siste update eller!?" Var ikke klar over at det allerede hadde eksistert lenge da. Zombiene har seriøst blitt irriterende etter siste update. Nå er man tilbake til at de faktisk utgjør en fare. Share this post Link to post Share on other sites