lundern 96 Report post Posted July 15, 2012 Rocket sa på forumet. Disconnecting to avoid death IS an exploit.It will be patched out, very easily, in a future update. The update is ready to go and will be released when the Beta patch for ArmA2 is out. Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 15, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=a7GY1KD64BM&feature=player_embedded Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted July 15, 2012 eg er så gla han fyren dødde på slutten der. Han burde holda seg til cod.... Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 15, 2012 Han har 9 kills på starten og når han dør har han 10? Men trur ikke jeg hadde orka og spelle mye med han på chaten Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted July 15, 2012 Jeg har aldri spilt DayZ. Men for to netter siden *drømte* jeg at jeg spilte det (helt sant), og det var det beste spillet jeg har prøvd noen gang! Jeg spawna, oppdaget kort tid etter en kar liggende med sniper-rifle på en haug, klarte å snike meg innpå, og stjal rifla fra ham. Mer husker jeg ikke av drømmen. Tror uansett jeg må slutte å lese i denne tråden mens jeg er på ferie... 2 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 15, 2012 Hehehe... Kom nå, du Mååååå spille Kybber Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 15, 2012 Kybber må definitivt dras med ingame før eller siden Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 15, 2012 em nade hack jo :/ siste filmen Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 15, 2012 Og han duplikerte DMR ammo. Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted July 15, 2012 Han delte ett dmr klipp inn i 4 M24 klipp, noe som er fullt mulig Grunnen til at han gjorde det var fordi når man setter det sammen igjen til et DMR magasin så får han full ammo. Du kan altså dele ett magasin med 1 skudd inn i 4 x 5 skudds M24 mags, så sette det sammen igjen til 1 x 20 DMR skudd Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted July 15, 2012 Og evig nades er en bug. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted July 15, 2012 Virka passe tard han som spilte i den videoen. Hadde jeg vært en av de clan folka hadde jeg skutt han med en gang og bedt han om å stfu and gtfo. Pluss han bruker exploits Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 16, 2012 Raida NWAF med 5 andre idag, det var helt sinnsykt moro å få til med en stor gjeng igjen. Xull lå i sørenden på rullebanen og skjøt zombier som var i veien, det spawna noe helt for jævlig mange. Litt etterhvert så ble serveren restartet og plutselig var det svarte natta, vi er en gjeng inne i firestation når en friendly klarer å kaste en Frag Grenade i taket som resulterer i 2 døde (inkl meg) og noen skadde. Sånn går det når mindre erfarne er med! Atpåtil så ble gjengen angrepet av ukjente personer etter dette, men alt i alt en god dag, kom meg tilbake i campen og fikk utstyret mitt som jeg lagret der før vi dro. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 16, 2012 Skjønner ikke hvorfor man ikke kan gjøre om DMR skudd til FN fal, di er jo samme kaliber og anntall i magasinet. Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted July 16, 2012 Skjønner ikke hvorfor man ikke kan gjøre om DMR skudd til FN fal, di er jo samme kaliber og anntall i magasinet. Du vil nok skjønne det om du tenker balanse og game design Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 16, 2012 Fløy ett helikopter over motorsykkelen min istad og jeg tenkte, nå blir det heli crash, men tror du faen ikke det bare flyr rundt da.. noen minutter etterpå knekker alle beina. LOL. Hackere på G! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 16, 2012 Skjønner ikke hvorfor man ikke kan gjøre om DMR skudd til FN fal, di er jo samme kaliber og anntall i magasinet. Du vil nok skjønne det om du tenker balanse og game design finnes ikke noe balanse i ett "realistisk" spell btw: du har pm Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted July 16, 2012 Noen som har kommet over Ghilliesuit etter siste patch ? er villig til å bytte mot så å si hva som helst Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 16, 2012 Hva som helst??............hmmmm........ tempting Share this post Link to post Share on other sites
HellDemon 0 Report post Posted July 16, 2012 Noen som har kommet over Ghilliesuit etter siste patch ? er villig til å bytte mot så å si hva som helst Jasså, du er sniper hore i day z også! Er dere flere som spiller? Er kjedelig med lone wolf opplegget jeg driver med Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 16, 2012 xulli, har du svd kan jeg gi fra meg en ghilli Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted July 16, 2012 Jeg tror vi kan skaffe deg en SVD rifle. Jeg mener vi har minst en av hver type rifle i camp. Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted July 16, 2012 Jeg har 3! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 16, 2012 hacker på norway2, han løper igjennom vegger og slikt, fikk ikke navn på han da han disconnecta under fire. Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted July 16, 2012 Kan dere starte opp 5ern igjen eller ? Share this post Link to post Share on other sites