Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bang

Day Z zombie survival

Recommended Posts

Spilt lite dayz i det siste, blitt litt lite tid til det :)

Men hvordan er det nå med det nye skin opplegget? Er det "skummlere" å treffe nye folk nå en det var før? Nå vet man jo ikke hvem som er banditt og ikke :/

Tja, jo, om man ser på en banditt, så vil hjertet slå fortere og høyere jo lavere humanity personen har.

Det er kommet mye nytt, som slagvåpen, MYE farligere Zeds, litt annen utstyrshåndtering, mm.

1.7.0 var litt krise, 1.7.1 var totalt krise, men så kom 1.7.2-5, og den siste virker veldig bra.

ÅÅÅrh! Lonewolfer lenge og fÅr skaffa meg litt gear før jeg disconnecter. Skal bare løpe tilbake til et hus og en kødd sniper meg :(

Folk skyter jo on sight nesten uansett -____-

Løp langt inni bushen igår og kom til en liten forlatt landsby hvor jeg fant massevis av våpen, alt fra bue, hagle, pistol til rifle. Problemet er at jeg ble insane sulten og tørst så jeg tok en sjanse og gikk på en killing spree i håp om å finne noe men jeg endte med å knekke foten. Så nå er jeg sulten, tørst og kan kun krype ....men jeg har masse våpen lol

Hei, har spilt DayZ i to-tre dager alene nå. Kunne gjerne tenkt meg å spilt med andre norske. Har skype (magnus.maskin), men kan laste ned noen av de andre clientene. Noen som vil ha en ekstra spiller med på "laget" ? :-)

Bull

Syns forresten den nyeste patchen er ganske bra. Digger at det er vanskelig å finne mat nå. Alt for lett før. Det handler jo om survival og man er nødt til å scavenge det meste.

Zombiene fungerer mye bedre med oppdatert LOS system. Føler til tider at det fremdeles er litt bugga hvor de helt plutselig oppdager deg.

Man kunne starta med en morfin sprøyte siden spillet har enda endel glitches og bugs som gjør at man faller og brekker beinet i unødvendige situasjoner.

Selv om det ble bedre å starte med mye mindre gear så er det litt kjedelig når man ikke har absolutt noe og kjempe med i starten. Blir man oppdaga er man nesten fucked. Man kan alltids løpe til et fjell men selv syns jeg det er ganske vanskelig å bli kvitt aggroen når man først har fått den.

Man slipper jo mange dumme shoot outs i starten da, som er greit..

hva syns dere?

Tror norway 3 serveren trenger en restart. Jeg får hardware lag med high-end maskin. Det er sikkert masse skrot rundtom som forårsaker slowdowns.

Må vel prøve DayZ - Har ikke helt sansen for zombies - Men engang må vel være den første, kommer sikkert til å pisse i buksa når den første dukker opp... :)

det verste er nok at du kommer til og plundre deg mellom oppdateringer og patcher før du engang får begynt og spellt :p

det verste er nok at du kommer til og plundre deg mellom oppdateringer og patcher før du engang får begynt og spellt :p

hehe så sant , jobber med saken nå .. Hmmpf..Får se hvor man havner opp hen etterhvert. Den six launcher gui er grei nok ,men den sex launcher update ble bare en wall of text for min del..

Eneste som er tricky med å få oppdatert til siste arma 2 beta er at når du installerer beta patchen så blir den ikke installert, den legger seg under expansions så man må kopiere ut exe fila og så inni hovedmappa. (For Steam)

Jeg måtte se youtube tutorial hvordan man installerer dayz, installerer arma 2 og hvordan man looter ting. Hadde ingen ide hvordan man tok utstyr fra bakken siden er jo gearet ditt som dukker opp, så var det de småe tallene til venstre som angitte hva som faktisk lå på bakken >_>

Så er det fortsatt ting jeg sliter med, kanskje bug. La ned en bue inni baggen min igår, men ingenting var å finne der og den forsvant fra bakken >_<

det er fordi primary weapon tar 10 slots, og du hadde antagelig startsekken som bare har 8 slots og da detter den ned på bakken, og hvis du da ikke følger med så går du fra den ;)

tydligvis at her må man bare ta seg tid til å spille.. Fant fort ut å springe til sjøs hjelper å kvitte seg med zombi problemet.. Men innenlands er det hakke verret. spring oppover fjellet hjelper.. Noe tips her ? Har funnet kart men klarer ikke helt å finne ut hvor man er ..Blir vel evig vandring i fjærsteinen tenker jeg.. hehe

løpe rundt bygninger og vegger for å deretter gå i "crouch run" videre så du ikke lager samme lyd nivå eller syn kan funke for å miste zombies.. Dette spørs jo seff på avstander, los, osv

Problemet mitt for tida er at selv om folk ser at jeg er unarmed og tydeligvis nettopp har spawna så er det fremdeles kill on sight. Noe sier meg at det er masse CoD kids i spillet... :|

å bli bandit bør gi en vesentlig ulempe..

"men du ville ikke skutt noen i real life?"

Og si å kjøre på moral prekener blir bare for dumt. Dette er et spill.

Hefftig shootout på NWAF i går, fikk tatt en del folk, før enkelte ble for grådige og sku begynne og loote litt for tidlig :lol:

lenge leve m107, den setter en støkk i di fleste i nærheten tur jeg :wub: