Sign in to follow this  
Bang

Day Z zombie survival

Recommended Posts

Ikke meg, sitter på jobben :)

Har lagt merke til at de har vært låst noen ganger i dag på swec.se

Vet ikke om "Admin Vote" er skrudd av.

Hvis ikke er det mulig for noen å vote seg selv som admin når servern restarter.

Sitter bak jobb proxy så jeg for ikke koblet meg til remote, men skal se på det så fort jeg kommer hjem.

ja kom in når den var låst opp en tur, men det er mega lagg på mange/alle serverne nå, nedi i 10-15 fps. Uspellbart, eneste dagen jeg slutter tidlig denna uka også får jeg ikke spellt =(

tar evigheter og joine server også så det er vel no problemer på gang

Så ikke det du hadde skrevet RokZor, men er med å game litt mer i morra. Fristelsen ble for stor når endelig flere "supression" haters ville spille bf3.

Snakket med Silentspy i går.

Det er lagt til script som låser og åpner serverne automatisk for å hindre "enter spamming".

Enter spamming kan krasje serverne eller lagge dem.

Er Norway 1 eller 2 låst så bare bruk ”refresh” knappen så vil de låse seg opp etter hvert og man kan joine.

noen som har 5min og er i cherno? trenger en blod overføring, sitter igjen med 1074 etter en skuddveksling

Sorry, holder til bare oppe i Nord.

Hva gjør du nede i "Bean Wars ally"?

Kom deg opp Nord :)

Er jeg dø hvis jeg ikke logger på og spiser før I morra? Altså klarer den seg en dag uten mat? Overtid på jobben så blir neppe spelling I kveld.

Synd hvis jeg dør, snart kommet meg helt nord for første gang.

Edit:

Ser battlefield.no har satt opp en server, men den må oppdateres til 1.6.0.1 så blir det gromt :wub:

Du overlever hvis du ikke er logget inn, men kommer nok til å blinke på food og water når du logger inn igjen.

ikke kjør bil med lite blod... besvimte og ble hevet ut av bilen uten noe timeglass, så kommer en fyr som tror jeg er dau og tar bilen, bilen lagga seg på topen av meg, crunch crunch dau

Og ikke bruk en snikskytter-rifle i nærkamp. i en village. Med ihvertfall 20 zombier i området. Uten hus å trekke deg tilbake i.

Aaaaaagh.... the temptation... can... not.. resist... anymore...

Denne tråden ligger og gnager på sjelen min daglig, og da hjelper det ikke at Daniel legger ut masse bilder i tillegg :(

Sorry Sussi :wub:

Du får ta å hive deg på en dag. :)

Siste bilde der er forresten en artig bug, hadde ventet en stund på å komme inn på en server da jeg plutselig spawnet som en fugl, kunne fly rundt osv.

Aaaaaagh.... the temptation... can... not.. resist... anymore...

Denne tråden ligger og gnager på sjelen min daglig, og da hjelper det ikke at Daniel legger ut masse bilder i tillegg :(

Ja takk du Sussidal! Du er over hode ikke den eneste! Er helt for jævlig og åpne bf.no om dagene. Skulle ønske utviklerene lagde en slags Day-Z blokkerings tråd så jeg slipper og måtte trykke meg inn her hver eneste dag og bare sikle!!!! :p