Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Avean

Guild Wars 2

Recommended Posts

Må si at jeg ble litt sjokkert over hvor lang tid det skulle ta å lvle for en nybegynner som meg. 12 timer og jeg er lvl 16... Skal pokkers ikke meg være mulig. Pluss at spillet er 98% PvP endgame, hvis ikke 100%. Hvor lenge tar det ikke da før det spillet her går til helvete?

Arenanet har allerede tjent sitt, det ser man. For hvor skal dem ta dette videre? Bare lage og legge til flere battlegrounds? NO!

Et MMO trenger raids, og sånn er det.

- Et stk grinete humaN

Nyheter: Nye nvidia drivere for GW2 her : http://downloads.guru3d.com/GeForce-306.02-BETA-64-bit-download-2964.html

Ser for meg at jeg ikke går lei av PvP med det første, har sittet mer med PvP enn PvE. Jeg er bare level 15 men jeg er Glory Rank 10 (Gladiator) hehe. Er så herlig å bare kjapt logge inn for PvP og så har du matcher hvor alle stiller likt med utstyr og slikt. Men gear vil man jobbe for likevel for å gjøre utseendet kulere.

Hadde en syk runde igår, det var rimelig kokko match. Jeg slaktet alle og enhver. Var en god del thieves på laget mitt, men jeg briljerte med Warrioren rimelig bra. Har lagd min egen build som er veldig glass cannon aktig, tåler veldig lite men DPS messig så gjør jeg like mye som Arnold Schwarzenegger som Conan.

warstat.jpg

Selvom spillet i størst grad fokuserer på PvP endgame finnes det fortsatt PvE i form av raids og instances. Instances får du i normal mode (story) og hardmode (exploration)

Nå vet ikke jeg om gruppen min bare sugde, men normal mode Ascalon Catacombs var faktisk ingen tur i parken akkurat

Fortsatt 34 timer igjen av utestengelsen min jeg.

Var karma vendor som var priset feil for 2 dager siden så alle mann rushet jo for å hamstre det de kunne deriblant meg.

Det resulterte i 3 dagers suspend ! Er jo egentlig bra at dem er såpass på ballen men aldri opplevd utviklere som har fulgt med såpass nøye.

Ting og tang jeg lurer paa: Er items/bags/vaapen veldig billig? Eller maa det beste lages selv (souldbound)?

Mye av spillet er veldig lett (PVE)? Som regel naar en kommer til en skill boss o.l er det 4-5 andre der og selv flere level over byr de sjelden paa problemer?

Noen som har lyst aa spille litt sammen/har et guild far shiverspeak? Spiller mest paa dagtid grunnet ferie :)

Er det forresten noen vettuge guild å bli med i på Far Shiverpeaks? Har forresten startet en ny char som er tyv og heter "Knott Gnomefu" :D

Jeg har en liten venneguild som heter Illuminate Our Souls, for da kan jeg ha forkortelsen iOS :D

Bare å legge meg til: nightzirch.3126, så kanskje vi kan skape mer kos innad i guilden. Er selv bare sånn lvl26, så ikke noe hardcore greier

Kommer til å legge deg til night! er selv lvl 12 på høyeste lvl char :/

Har egentlig ikke falt for spillet, men liker en time her og en der, men oftest med ny char da :(

er du på Far Shiverpeaks eller hva det heter :p ?

Kommer til å legge deg til night! er selv lvl 12 på høyeste lvl char :/

Har egentlig ikke falt for spillet, men liker en time her og en der, men oftest med ny char da :(

er du på Far Shiverpeaks eller hva det heter :p ?

Ja, gjør det! Far Shiverpeaks er riktig!

Indeed! Har selv en gjeng med kompiser som er i oppstarten med spillet. De har med andre ord ikke starta helt enda :p Skal vel få i gang litt spilling til helgen kanskje

Jau, da har jeg og noen venner startet et lite guild. Liker dette veldig hazzle-frie MMO'et veldig godt! Så får vi se hvordan det går. Jeg har somlet meg til lvl 22 nå med tyven.

Ser ut til at min server Blacktide, kan bli pairet med Far Shiverpeaks neste uke. Er det noen aktive wvwvw spillere her på FS?

Dette spillet ble jeg plutselig bare enormt lei. Løpe rundt og jage rundinger og gjøre de 5 samme triksene hele tiden liksom...