humaN 558 Report post Posted August 27, 2012 Må si at jeg ble litt sjokkert over hvor lang tid det skulle ta å lvle for en nybegynner som meg. 12 timer og jeg er lvl 16... Skal pokkers ikke meg være mulig. Pluss at spillet er 98% PvP endgame, hvis ikke 100%. Hvor lenge tar det ikke da før det spillet her går til helvete? Arenanet har allerede tjent sitt, det ser man. For hvor skal dem ta dette videre? Bare lage og legge til flere battlegrounds? NO! Et MMO trenger raids, og sånn er det. - Et stk grinete humaN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 27, 2012 Nyheter: Nye nvidia drivere for GW2 her : http://downloads.guru3d.com/GeForce-306.02-BETA-64-bit-download-2964.html Ser for meg at jeg ikke går lei av PvP med det første, har sittet mer med PvP enn PvE. Jeg er bare level 15 men jeg er Glory Rank 10 (Gladiator) hehe. Er så herlig å bare kjapt logge inn for PvP og så har du matcher hvor alle stiller likt med utstyr og slikt. Men gear vil man jobbe for likevel for å gjøre utseendet kulere. Hadde en syk runde igår, det var rimelig kokko match. Jeg slaktet alle og enhver. Var en god del thieves på laget mitt, men jeg briljerte med Warrioren rimelig bra. Har lagd min egen build som er veldig glass cannon aktig, tåler veldig lite men DPS messig så gjør jeg like mye som Arnold Schwarzenegger som Conan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted August 28, 2012 Selvom spillet i størst grad fokuserer på PvP endgame finnes det fortsatt PvE i form av raids og instances. Instances får du i normal mode (story) og hardmode (exploration) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 28, 2012 Greit med 400k online samtidig før spillet var offisielt ute :o http://massively.joystiq.com/2012/08/28/guild-wars-2-hits-400k-concurrent-users-before-launch/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted August 28, 2012 Nå vet ikke jeg om gruppen min bare sugde, men normal mode Ascalon Catacombs var faktisk ingen tur i parken akkurat Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted August 28, 2012 Greit med 400k online samtidig før spillet var offisielt ute :o http://massively.joy...-before-launch/ Ummh... Jeg mener at SWTOR hadde flere i early releasen sin? lulz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted August 29, 2012 Prøvde GeForce 306.02 BETA Driver men den skapte mye bugs, spesielt inne i byer. Så jeg måtte gå tilbake til 304.79 for at spillet skulle slutte å teksturkødde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted September 1, 2012 Så er det noe guilds gående her som spiller på Far Shiverspeaks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 1, 2012 Fortsatt 34 timer igjen av utestengelsen min jeg. Var karma vendor som var priset feil for 2 dager siden så alle mann rushet jo for å hamstre det de kunne deriblant meg. Det resulterte i 3 dagers suspend ! Er jo egentlig bra at dem er såpass på ballen men aldri opplevd utviklere som har fulgt med såpass nøye. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fisken 0 Report post Posted September 6, 2012 Ting og tang jeg lurer paa: Er items/bags/vaapen veldig billig? Eller maa det beste lages selv (souldbound)? Mye av spillet er veldig lett (PVE)? Som regel naar en kommer til en skill boss o.l er det 4-5 andre der og selv flere level over byr de sjelden paa problemer? Noen som har lyst aa spille litt sammen/har et guild far shiverspeak? Spiller mest paa dagtid grunnet ferie Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 7, 2012 10/10 - Legendary Fra mr. Angry Joe som er veldig kritisk mot MMO haha. #! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted September 15, 2012 Spillet er jo helt fantastisk i forhold til andre MMOs jeg jhar spilt! :-) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 16, 2012 Er det forresten noen vettuge guild å bli med i på Far Shiverpeaks? Har forresten startet en ny char som er tyv og heter "Knott Gnomefu" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted September 18, 2012 Jeg er med i Ragnarok, et skandinavisk guild http://www.rr-guild.com/ Og en ting til. Dette er det beste mmo'et jeg har spilt til dags dato så løp og kjøp faenskapet Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 18, 2012 Jeg har en liten venneguild som heter Illuminate Our Souls, for da kan jeg ha forkortelsen iOS Bare å legge meg til: nightzirch.3126, så kanskje vi kan skape mer kos innad i guilden. Er selv bare sånn lvl26, så ikke noe hardcore greier Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted September 18, 2012 Kommer til å legge deg til night! er selv lvl 12 på høyeste lvl char :/ Har egentlig ikke falt for spillet, men liker en time her og en der, men oftest med ny char da er du på Far Shiverpeaks eller hva det heter ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 18, 2012 Kommer til å legge deg til night! er selv lvl 12 på høyeste lvl char :/ Har egentlig ikke falt for spillet, men liker en time her og en der, men oftest med ny char da er du på Far Shiverpeaks eller hva det heter ? Ja, gjør det! Far Shiverpeaks er riktig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted September 18, 2012 Done! får spille litt GW2 en gang da helst mens vi kan kose litt på mumble samtidlig blir litt gøyere da Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted September 18, 2012 Indeed! Har selv en gjeng med kompiser som er i oppstarten med spillet. De har med andre ord ikke starta helt enda Skal vel få i gang litt spilling til helgen kanskje Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 20, 2012 Jau, da har jeg og noen venner startet et lite guild. Liker dette veldig hazzle-frie MMO'et veldig godt! Så får vi se hvordan det går. Jeg har somlet meg til lvl 22 nå med tyven. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 20, 2012 http://no.twitch.tv/aieron/b/332739309 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted September 20, 2012 http://www.gamer.no/artikler/122250/anmeldelse-guild-wars-2/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted October 24, 2012 Ser ut til at min server Blacktide, kan bli pairet med Far Shiverpeaks neste uke. Er det noen aktive wvwvw spillere her på FS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 24, 2012 Villeste matchen isted. Endte opp sånn her! Jevnt eller? Jeg er Elriwun Awesome på rødt lag Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 6, 2012 Dette spillet ble jeg plutselig bare enormt lei. Løpe rundt og jage rundinger og gjøre de 5 samme triksene hele tiden liksom... Quote Share this post Link to post Share on other sites