Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Avean

Guild Wars 2

Recommended Posts

Far Shiverpeaks er ihvertfall den nordiske servern og offisiell server for guildwars2.no og gamer.no gjengen.

Vet ikke om det blir kø pga det siden stresstestene har gått smertefritt.

Vel tanken på endelig å få ganket Avean :avean: frister en jo til å lage en char på Far Shiverpeaks :sadolf:

Rase, fraksjon o.l. har dere planer om å veldge? Vurderer spille det jeg aldri spilte i WoW eller i lignende i andre MMO's - stor slem warrior!

Jeg har alltid spilt warrior/melee i slike spill, så denne gangen blir jeg Necromancer. Jeg klarer bare ikke å bestemme om jeg skal være female Human eller male Norn :hmm:

Hvis folk er interessert, skal en liten lokal community jeg er med i lage guild: iNcontrol @ facebook.

Vi kommer til å slå opp telt på Far Shiverpeaks.

Men noen som veit klokke slett når det releaser? Er det kl 12 i natt eller i morgen en gang?

MEN, de har også sagt at spillet KAN releases opptil 3 timer før, så det er altså mulig at serverene åpner klokken 06:00!

Jeg skal spille på Far Shiverpeaks sammen med resten av Ragnarok.

Står ikke opp kl 06 på en lørdag :p

Jeg er som regel oppe grytidlig uansett så jeg prøver nok sikkert å komme inn fra 6 tiden og utover.

Hadde det ikke vært for at jeg starter på jobb 0900, skulle jeg spilt med en gang det var ute!

Så helgen blir en tafsbar en!

Vel tanken på endelig å få ganket Avean :avean: frister en jo til å lage en char på Far Shiverpeaks :sadolf:

Rase, fraksjon o.l. har dere planer om å veldge? Vurderer spille det jeg aldri spilte i WoW eller i lignende i andre MMO's - stor slem warrior!

Bring it on ! Jeg planlegger å kjøre human warrior....Thief er mer ninja basert MEEEEN jeg liker ikke måten dem slåss på. Inn og ut av kamp, jeg vil stå face to face og gi juling. Så blir nok warrior. Honor all the way

Eat well my friends. Make merry and sing songs. For tomorrow we rise at dawn. Tomorrow we ride into battle. Tomorrow we play Guild Wars 2.
HoneyDew fra Yogcast ;)

Pokkers da! Har knapt rukket stå opp og jammen er ikke Far Shiverpeaks full!! Så der får jeg ikke laget meg toon... Nei nei, kanskje Gunnar's da?

We are still working on the EU login problems. Thank you for bearing with us while we do so

Kom meg til character creation ista og brukte lang tid for å finne mitt gamle gw pw så jeg fikk linka accounts.

Pokkers da! Har knapt rukket stå opp og jammen er ikke Far Shiverpeaks full!! Så der får jeg ikke laget meg toon... Nei nei, kanskje Gunnar's da?

Nei nei ikke gi opp, vil ha deg på samme server ! Mest mulig kjente på far shiverpeaks så kan vi få mest mulig bragging rights når vi møtes i pvp :p

• Like 1

EU servere har login problemer, for dere som lurer og evt. ikke kommer inn eller blir disconnected ingame.

Okei da. Prøver logge meg på igjen og lage en luring på Fars Skjelvepikk.

Edit: Far Bajsepeaks jug og tulleserver!

Fikk flytta over på Far Shiverpeaks endelig. Toon heter "Sadolf", så får dere bare whisperere osv. Noe guild på gang?

Skummelt å hype opp et MMO men jeg syns dette fortjener det. Kampsystemet er artig og det er mer skillbasert enn andre MMO hvor det er bare gear og stats som teller. Her er alt balansert i pvp og man kan aktivt dodge unna angrep.

Det kule er at er man lei av pve kan man når som helst oppe over til PvP evt World PvP hvor du levler din pve karakter også.

Er veldig fornøyd sålangt ihvertfall.

Et satans artig kampsystem! Liker dette med at man får helt nye "triks" alt etter hva man equipper av våpen, og ikke minst kombinasjoner av dem. Også veldig moro med disse event-questene som plutselig alle i området kan delta på. Testet både warrior (helt ok), men har nå laget meg en thief som jeg vel synes er enda mer moro.