Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Zellus

Mulighet til å få en passiv inntekt.

Recommended Posts

Men..jeg er interessert jeg. Bare post et bank utdrag her når du har cashet inn dine 10 000 nok i fortjeneste (merk: fortjeneste)

Da er jeg med med en gang :)

Aaaaaw. Ingen som gadd å svare OP på http://www.diskusjon...owtopic=1431527

Hvorfor to forskjellige nick? Animasher er ikke opptatt her.

Hehe, viste seg at jeg hadde en konto der fra før. Har bytta gamernick siden sist serru!

Men..jeg er interessert jeg. Bare post et bank utdrag her når du har cashet inn dine 10 000 nok i fortjeneste (merk: fortjeneste)

Da er jeg med med en gang :)

Sure. Du får lese om det i mellomtiden vettu.

Jeg vil forøvrig og se kontoutskriften som viser at du ble rundlurt, bare sånn i motsatt tilfelle av "OMFG MASSE PENGE FOR FREE" som det reklameres med her.

Ooooh, my bad. Storberget klarte visst ikke å presse gjennom lovforslaget om erstatningsansvar (ble lagt frem i 2005, har ennå ikke kommet inn i loven. SUKK).

Men hey, jeg fant masse snacks likevel!

http://www.lovdata.n...24-011-004.html

Og vi siterer:

"Det er forbudt å opprette, drive, delta i eller utbre pyramidespill eller lignende system. Som omfattet av forbudet regnes ethvert system der det ytes vederlag for å få mulighet til å oppnå inntekter som bare følger av at andre verves til pyramidespillet mv."

"Den som forsettlig eller uaktsomt overtrer bestemmelser i loven her eller bestemmelser eller vilkår i medhold av denne loven, straffes med bøter eller fengsel inntil ett år. Medvirkning straffes på samme måte. Forsøk er straffbart.

Grov overtredelse straffes med bøter eller fengsel inntil tre år. Ved avgjørelsen av om overtredelsen skal regnes som grov, skal det særlig legges vekt på om handlingen gjelder et betydelig beløp, er rettet mot barn eller av andre grunner må anses som særlig skadelig. Ved overtredelse av forskrift etter § 3 første ledd bokstav i og ved overtredelse av § 16 første og annet ledd skal forholdet alltid anses som grovt."

Lottstift.no er nede for øyeblikket, sender mail til de så fort siden er oppe igjen.

Kjære Zellus: Jeg anbefaler på det sterkeste at du titter på linken over, så du i det minste vet hva du risikerer å stå ovenfor.

-----------------------------------------------------

Tråd stenges her, siden jeg skal legge meg og tråden teknisk sett bryter himla mange forumregler på en gang.

Ooooog BOOM:

Det amerikanske Finanstilsynet (The Securities and Exchange Comission - SEC) tar ut anklager mot et pyramidespill for bedrageri verdt 600 millioner dollar,eller 3,5 milliarder kroner. Innsamlingen har foregått gjennom nettsiden Pyramidespill.com, og startet i januar i 2011, skrivre tilsynet.

http://e24.no/lov-og...iarder/20264755

• Like 4

Om dere plutselig skulle komme over det igjen når det blir populært i Norge så ikke si at ikke noen fortalte dere om det før.

Anyhow! Have phun.

I'm having it :lol:

Ordrett samme svada WGI kom med f.eks. og ordrett svada som kommer ut av kjeften til en som er lurt med på det. ALLE jeg snakka med ang WGI kjente noen som håva inn penger på dette. INGEN av de jeg har snakka med har noen gang fått så mye som 50 øre selvom de innbilte seg at om noen mnd casher jeg inn 100 laken i mnd, woppididoo går det ann og bli så dum? Det har vel blitt bevist opp og ned i mente at Pyramide spill tjener ingen andre en han smarte fyren som sitter på toppen :)

Er det ikke regler på forumet her ang og reklamere for sann piss og pyramide dritt? Kom heller tilbake hit om 6 mnd og dokumenter at du har klart og tjene mer enn du har brukt på dette tullet så skal jeg filme og legge ut film at jeg spiser den sureste boksern jeg har i bunn av skittentøy kurven min.

Jeg meddeler gjerne en kvittering fra en jeg kjenner som gjorde og gjør fast uttak fra Pyramidespill. Ikke no problem :p Og det er langt ifra en som sitter på toppen!

Jeg gleder meg til å se videoen av deg spise din sureste bokser:p

Hehe, denne synes jeg ble ekstra artig akkurat nå :D

Ellers kudos til Atle for å bringe frem denne tråden igjen, er ikke mange tråder som er værdt å dra opp av glemselen igjen, men denne tråden var faktisk av den epice sorten :)

HAHAHAHA elsker tråder som dette:D

Hvor er trådstarter når vi trenger han? :p

HAHAHAHA elsker tråder som dette:D

Hvor er trådstarter når vi trenger han? :p

Tror det er han som har kommentert på avis-siden:

Bruker: panserballe

opplysningene har de hentet fra SEC sin hjemmeside, merket teksten, brukt google translate og limt inn her, har lest på SEC sin side, og der står det akkurat det samme. Det som er så rart er at de bruker ponzi scheme og pyramide som unnskyldning når det faktisk ikke er det, alle tjener penger på dette her, absolutt alle, men det er kun en brøkdel av forretningsideen som står nevnt her, det er så mye mer!

Herre..

håper han kommer inn her og forklarer oss :p

Dette gotter meg så mye at folk med så dårlig moral brenner seg. Pyramidespill gir enten A: gevinst og mange uvenner eller B: tap.

Uansett så er det et tap slik jeg ser det.

Jeg vil strekke det så langt å si at hvis noen venner kommer til meg å tilbyr meg å være med på noe slikt så tar jeg det som et forsøk på å svindle meg. Slike venner er ikke mine venner særlig lenge.

Tror det er han som har kommentert på avis-siden:

Bruker: panserballe

opplysningene har de hentet fra SEC sin hjemmeside, merket teksten, brukt google translate og limt inn her, har lest på SEC sin side, og der står det akkurat det samme. Det som er så rart er at de bruker ponzi scheme og pyramide som unnskyldning når det faktisk ikke er det, alle tjener penger på dette her, absolutt alle, men det er kun en brøkdel av forretningsideen som står nevnt her, det er så mye mer!

Herre..

Wtb reality check

Jeg så ikke denne tråden før nå. Skjønte fort at ettersom siste aktivitet var 26 April, og at den var kommet opp igjen her i dag betød at jeg mest sannsynlig ville se at dette gikk på trynet, for et klimaks!. Oh lord dette var vakkert :)

btw Zellus: 2004 ringte de vil ha tilbake pyramidespillet sitt.

Hehe. Dette var jo en smule artig.

QeD har jo klisterhjerne. Han har jo gått skole i 30 år for å få det, og for å forstå deres hjerner i tilegg....

Den gutten glemmer ikke

Hvis ikke jeg har tatt hel feil, så er ikke dette 100% svindel, men en noe sier meg at det er ugler i mosen.

Skumlest litt, og etter det jeg har fått med meg, må man rett og slett kun ha gullhår og flaks trøkt opp i endetarmen og være en gambler som tåler å tape penger? xDDDDDDDDDDDDDDDDDD'

Jeg skjønner ikke sånt, har aldri vært interessert og kommer aldri til å bli det. Dette er like dumt som å gå på et no-limit Black Jack bord å ta all-inn på første hånd.