Sign in to follow this  
Daffman

My Little Pony: Friendship is Magic

Recommended Posts

Hei Hå

For en god tid siden så satt jeg på en kveld som denne og surfet på youtube da man ikke hadde alt for mye å gjøre siden det regnet. Mens jeg satt der så endte jeg av en eller annen grunn opp på en episode av My Little Pony, her havnet jeg etter at jeg hadde søkt på "manliest song ever", først så tenkte jeg ka farsken er ikke dette for småjenter da? men av en eller annen grunn så fant jeg ut at dette faktisk var ganske så underholdende da det minnet meg veldig om tegneserier jeg så på når jeg var mindre, altså tegneserien av den typen med ordentlig innhold som man egentlig bare blir glad av å se på. Nå skal det sies at jeg ikke har snublet over noen tegneserier som jeg har likt noe særlig siden jeg var 12, altså 10 år sia. Så mens jeg satt der i lykkerusen og tittet på episode etter episode med ponnier så oppdaget jeg at klokken var 04:00. Altså så har det vært en stor suksess^^.

Uansett er det noen andre her som sniktitter på denne serien da? Nå tenker jeg selvfølgelig på den engelske versjonen og ikke den dårlige norsk dubba skiten.

Jeg vil uansett anbefalte denne serien til både store og små her på forumet. Ifølge youtube er den merkelig nokk mest sett av menn i alderen 17-25 så det er bare å kjøre på.

For øyeblikket er de nesten ferdig med sesong 2 som består av 26 episoder. Sesong 3 har fått gå signalet og vil bli produsert, så det er masse glede i vente <3.

23338%20-%20artist%3Awolfjedisamuel%20celestia%20parody%20propaganda%20rainbow_dash.jpg

Uansett så må jeg si at dette er en av de bedre tv seriene for tiden, den er full av referanser og masse annet kos.

Bare for ordens skyld så liker jeg også tv seriene, the walking dead, game of thrones, battlestar galactica og ting i den duren.

Jeg vil anbefale alle å ta en titt på denne serien når de får tid, alle episodene ligger på youtube^^:

Fremdeles ikke overbevist? Vel her er et klipp som beviser at dette er noe som de fleste kan like^^.

Ser at det er en a på slutten i topic navnet som ikke bør være dær.

......ser på den jeg og.......... :p

Men joda, mange som snakker stygt om denne serien, men den er ikke så værst. Enkelte episoder i sesong 2 har vært svakere enn andre synes jeg, men ellers er det bare å kjøre på :)

LOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLL

OOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOO

OOOOOOOOLLOOOO

LOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLL

OOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOO

OOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOO

LLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOLLOOOOO

Bare gi det en retferdig sjanse du, så skal du nok se :p

Var samme innstillingen jeg hadde helt frem til jeg satt og kjedet vettet av meg en dag, og fant ut at jeg nesten måtte sjekke hva alt det tullet handlet om :p

http://www.watchcart...magic-episode-1

Dømme uten å ha sett på ja. Ser at denne tråden starter aktorat som den på CN forumet. Heldigvis så var en god del av folket i CN såpass snille og greie at de valgte å se en episode og selvfølgelig likte de det^^. Forøvrig det trenges et bilde for å beskrive postene som er kommet så langt fra naturlig skeptiske folk.

Rainbow%20facehoof.jpg

Mye bedre en cobra sitt^^

Nå tenkte jeg vel egentlig at vi skulle gjøre som i andre tråder å diskutere tv serien på godt og vondt men ser allerede nå at det vinstokk ikke blir så lett nei. Forøvrig så anbefaler jeg på det sterkeste at folk hvertfall tar en titt på serien før de dømmer den, my little pony har fra før av dårlig rykte noe som ikke er så rart hvis man ser på de gamle tv seriene, men den nye er faktisk noe med solid og god handling som er veldig godt gjennomført. Altså mannfolk i 20-30års alderen begynner ikke å se ting fordi det er teit men fordi det er bra.

Visstnok en veldig populær serie blant 4chanmedlemmer/SA/redditors, selv er jeg ikke veldig fan av tegneserier :p

BF.no evolution:

2005: Alle diskuterte Battlefield, Counter-Strike og andre spennende spill.

2012: My Little Pony og parkeringsproblemer med 90år eldre damer som mest populære tråder.

Veeeel, hadde MLP:fim eksistert i 2005 hadde vi nok snakket om det da også. Og det med parkeringsproblemene handler vell om at samfunnet her inne har blitt eldre, og møter nye utfordringer i hverdagen.

Men kom igjen da folkens, er det virkelig bare meg og Daffman som er Brownies her inne?

Vel jeg får ikke lov til å diskutere det jeg gjør når jeg er på militærøvelser på nett så. Selv om man banker hele bataljoner og ødelegger masse masse med pansra kjøretøy. Forøvrig så vil jeg påstå at jeg er en god soldat og en akseptabel leder. Men vi skal ikke snakke om meg og mandigheten min nå. Selv om jeg er mer mandig en de fleste her, det er derfor jeg har skrevet Daffmann feil.

Jeg har vært her siden 2004 og jeg kan si at nivået på det som blir diskutert er det samme, problemet er måten ting blir diskutert på nå kontra før. Før i tiden så var det mer eller mindre saklige argumenter begge veier. Nå er det saklige og fine poster som blir fulgt av LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL.

Uansett kan ikke få sagt det nokk mange ganger men jeg anbefaler faktisk folk å ta en titt på dette. Gå hvertfall på youtube og søk etter "manliest song ever" se hva som kommer på topp :D.

Uansett alle vet at Twiligth sparkle er den beste ponnien.

lt__sparkle_by_delectablecoffee-d4tgvpp.png

twilight_and_her_cider_by_somepony-d4ny4zw.png

Det finnes ikke MCDonalds Nord for trønderlag pluss at de kan ikke lage hamburgere. Det er faktisk tro det eller ei forskjell på å se en tv serie og det å kjøpe alt mulig pikk pakk.

Jeg syns noen av musikk-remixene er ganske funny. Wu Tang - Shame f.eks.

Men å se på dette? Hell no. Syns det blir ekstrem høy creep factor når voksne menn sitter og er "bronies"

Jeg syns noen av musikk-remixene er ganske funny. Wu Tang - Shame f.eks.

Men å se på dette? Hell no. Syns det blir ekstrem høy creep factor når voksne menn sitter og er "bronies"

Er ikke akkurat slik det foregår da...

Vet du, det er greit. Jeg skal gi serien en sjanse i kveld.

Oppdaterer tråden etterpå når jeg har gjort meg opp en mening.

Vet du, det er greit. Jeg skal gi serien en sjanse i kveld.

Oppdaterer tråden etterpå når jeg har gjort meg opp en mening.

Anbefaler i så fall de to første episodene, så går du ikke glipp av noe, for å si det på den måten. Episodene finner du her:

http://www.watchcart...magic-episode-1

http://www.watchcart...magic-episode-2

Får vel nesten sjekka det ut. Er er vel kanskje rett målgruppa og, då eg har sett Avatar - The last Airbender serien fleire gonger og har tråla nettet etter den norske versjonen av Flukta frå Dyreskogen, samt mange andre gode seriar frå barndommen