Sign in to follow this  
Daffman

My Little Pony: Friendship is Magic

Recommended Posts

Vi mangler vel egentlig bare at noen sammenligner noen andre med Hitler, så er tråden komplett?

Neida, klart det er aktivitet i tråden. Fenomenet med ponniserien har jo blitt (relativt) stort.

Så akkurat FIM (Friendship is magic) s2:e24. : ) Dette er jo snåfft !

Når en MANN begynner å snakke positivt om en slik serie ( Hallo ! Vi snakker da ikke om Sesam stasjon, elns. !), betyr det at han i alle fall er sikker på seg selv som mann.

Inni en hver mann bor det en gutt. Enhver dame som tar livet av gutten i sin mann , får et dørgende kjedelig og/eller dysfunksjonalt ekteskap.

Og en mann som absolutt ikke tillater gutten i seg får komme fram , er ikke en mann.

(Sier ikke at enhver som ikke liker FIM er umoden. Enkelte umodne vil sikkert trekke den konklusjonen.)

Dette er da tross alt laget av voksne. : )

Fuck deg ikke rakk ned på Bjarne Betjent, O'Tidemann og Max Mekker!!!!!! :grr:

Helt enig man tuller ikke med Max Mekker. Han er liksom sjefen.

Men uansett.

... :huh:

Har dere virkelig skrevet nesten 50 innlegg om My Little Pony på 4 dager?

Commando Nord forumet har 66 poster i ponni tråden. Så sånt sett så henger folk litt etter her^^. Forøvrig så er det siden November uten at det har noe med saken å gjøre da :tafse: .

Uansett det denne tråden trenger er mer ponni og mer ponni skal den få.

derpy_hop_by_iks83-d4ndqxm.gif

Vi mangler vel egentlig bare at noen sammenligner noen andre med Hitler, så er tråden komplett?

Neida, klart det er aktivitet i tråden. Fenomenet med ponniserien har jo blitt (relativt) stort.

Vet du hvem som også likte ponnier? HITLER!

Sånn? Men ja, må vel se en episode jeg og, kan bli litt vel sukkersøtt kanskje men hvis dette bedrer min forståelse av kvinnepsyken så må det bli bra.

Er det noen flere som har fått med seg sesongfinalen? Jeg så den i går og må si at den rett og slett var fantastisk. Det at man faktisk får frem flere følelser på 40min med ponni en det man klarer på de fleste gode kinofilmer sir sitt. Hva synes folk her som har sett episoden om den? Nå er jo også sesong 2 over så hva synes de av dere som følger med om denne sesongen i helhet?

Uansett en link til sesongfinalen.

http://www.youtube.com/watch?v=OII5-Tv9Bbk&hd=1

Personlig så ser jeg frem til sesong 3 som kommer til høsten. Men frem til da så blir det vel en liten pause fra ponni relaterte ting. Med unntak av denne flotte tråden som jeg mest sannsynlig kommer til å poste masse masse masse i^^

Hvis man bruker hodet litt mens man ser på tv programmer så er dette mye bedre for hodet og holdningene til en person en det de fleste andre serier med folk som oppfører seg som apekatter er. Nå skal det sies at jeg dør invendig ofte når jeg ser på ander tv serier fordi folk gjør dumme dumme ting.

Hvis man bruker hodet litt mens man ser på tv programmer så er dette mye bedre for hodet og holdningene til en person en det de fleste andre serier med folk som oppfører seg som apekatter er. Nå skal det sies at jeg dør invendig ofte når jeg ser på ander tv serier fordi folk gjør dumme dumme ting.

Er de stygge med hverandre? :(

sry.

Nei men når folk har valget mellom å gjøre noe som gjør at de får leve videre eller det å starte å sippe pga at de er misunnelige på noen andre i gruppen så blir det for dumt. Jeg kan henvise til ca 30% av valgene folkene i game of thrones gjør. Det er en fantastisk serie men folkene er jo så dumme at det er skummelt til tider :p..

Siden noen klagde på at det ikke var nokk Hitler her.

Ponies_d2a51b_1924647.jpg

Jeg vant en MLP i dyreparken for noen dager siden. Med den fan skaren som er her, så lurer jeg

på om jeg skal legge den ut som auksjon hos battlefield.no. Her er jo overaskende nok et stort

marked. Kanskje jeg får dekket hele turen.

:D