creamy gravy 0 Report post Posted April 15, 2012 (edited) [b]Server:[/b] Hellfragger.no #6 "Office Only". [b]Tidpunkt:[/b]er ikke helt sikker, ca 8 timer siden. [b]Brett:[/b] Office [b]Admin:[/b]vet ikke. [b]årsak:[/b] drepte 2 venner. var ikke med meningen. [b]Forklaring:[/b] jeg klarte uheldigvis å drepe to stykker på mitt lag. vet ikke hvordan. var ikke helt våken eller noe i den dur. men uansett drepte jeg 2 venner. jeg fikk ikke noen advarsler eller noe og ble bannet i noe rundt 1528 minutter. jeg er veldig lei meg, det var ikke meningen i det hele tatt! Edited April 15, 2012 by creamy gravy Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted April 15, 2012 Hei creamy gravy du er blitt autobannet for teamkilling, teamkilling er noe vi slår hardt ned på. Du vil ikke bli unbannet her og nå men den vil gå ut i morgen 18:13 Mvh VenoM democase og klagemur-ansvarlig Share this post Link to post Share on other sites
creamy gravy 0 Report post Posted April 15, 2012 ok den er god. men 1 ting. koff er jeg bannet fra alle hellfragger serverene? Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted April 15, 2012 Er du bannet på en server av hellfragger så er du bannet på alle hellfragger serverene. Mvh Venom democase og Klagemur -ansvarlig Share this post Link to post Share on other sites