DARKDESIGN 23 Report post Posted April 14, 2012 spiller i 640 grafikken er ikke den beste enjoy tusen takk jogex! Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted April 15, 2012 Ekkelt å tenke på hvor mange ganger du har skutt meg rett mellom øyna Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 15, 2012 Jeg veit hvertfall at hvis jeg ser navnet ditt på en server jeg er på skal det gås fullt og helt inn for å ødelegge for deg så det ikke blir flere filmer Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 15, 2012 Hehe.... ble fin film 1 Share this post Link to post Share on other sites
KennethNor 0 Report post Posted April 19, 2012 Nice fragmovie & skillz Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted April 19, 2012 Hva er greia med at alle som skal lage fragmovie for tiden spiller sniper? Er det så vanskelig å bli god med vanlig angrepsrifle? Folk klarte det jo i gammeldager... Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted April 19, 2012 Er vel mer at i BF3 ser generelt ikke kills spesielt imponerende ut , må da være med enkeltskuddsvåpen eller serier. Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted April 19, 2012 Cool film, skulle bare ønske det var mer andre kart :S Bazzar 64 player er noe kjedelig. Alle står jo bare stille rundt hjørner å skyter. Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted April 19, 2012 Sniperfilm i bf3 er for meg ikke så veldig spennende, da det er det mest ubrukelig kittet du kan ha i battlefield serien, med tanken på lagarbeid. + Greie kills og killstreaks + Fin redigering ------------------------- - Litt lite "wow" moments, øyeblikk som får deg til å ville spole tilbake, ikke bare ha steaks som gersniper92 kan frapse i løp av en dag. - Varier litt mer i maps EKSEMPEL: Riktig nok et annet spill, men her er det masse wow moments, spektakulære kills. Sjekk ut denne å kanskje du får litt inspirasjon:) Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted April 19, 2012 Hmm siste der er imponerende, siden man aldrig fikk oneshot med sniper i bf2 med mindre det var hodet faktisk. Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 19, 2012 Sniperfilm i bf3 er for meg ikke så veldig spennende, da det er det mest ubrukelig kittet du kan ha i battlefield serien, med tanken på lagarbeid. + Greie kills og killstreaks + Fin redigering ------------------------- - Litt lite "wow" moments, øyeblikk som får deg til å ville spole tilbake, ikke bare ha steaks som gersniper92 kan frapse i løp av en dag. - Varier litt mer i maps EKSEMPEL: Riktig nok et annet spill, men her er det masse wow moments, spektakulære kills. Sjekk ut denne å kanskje du får litt inspirasjon:) når i alle dager ble en public fragmovie i det hele tatt Imponerende? om du tror jeg la ut den filmen for og vise mine super skillz på public så tar du meget feil Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 19, 2012 Hva er greia med at alle som skal lage fragmovie for tiden spiller sniper? Er det så vanskelig å bli god med vanlig angrepsrifle? Folk klarte det jo i gammeldager... fordi i bf3 handler det ikke aim når man spiller assault det handler om hvem som skyter først og man trenger ofte 2-4skudd i hode før mostandern dør noe som ser javla dumt ut man får ikke noe god feeling av og ta Hs med assault. det er heller ikke noe særlig recoil så da sprayer jo alle bare Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted April 19, 2012 å stå på avstand og skyte inn i den trange hallen på ground bazzar er mer skills ? O.o I fail to see it. Men jeg skjønner jo poenget ditt litt. Alt av automatvåpen blir veldig E. Z. Moade når man spiller nok med bolt action. Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 19, 2012 å stå på avstand og skyte inn i den trange hallen på ground bazzar er mer skills ? O.o I fail to see it. Men jeg skjønner jo poenget ditt litt. Alt av automatvåpen blir veldig E. Z. Moade når man spiller nok med bolt action. sa jo nettop ingenting er skillz i en public montage ???????? ingen som ser filmen har jo 0 peiling på hvor gode folka er................................................ Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted April 19, 2012 Det går ant å gjør imponerende ting med angrepsrifler i bf3. Har klart det selv men det skjer ikke slik at man får masse til en eventuel film hver runde man spiller. Hvis man trenger et våpen som dreper på 1 skudd så er man ikke god. Sniperen i bf3 er ikke noe man blir en god spiller med. Man kan eie og drepe mye men man blir aldri god. Det er ikke noe problem å skyte en persjon i hodet med ei angrepsrifle på singleshot og drepe han. Klanmessig så er og blir sniper den mest ubrukelig klassen som finnes. Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 20, 2012 Det går ant å gjør imponerende ting med angrepsrifler i bf3. Har klart det selv men det skjer ikke slik at man får masse til en eventuel film hver runde man spiller. Hvis man trenger et våpen som dreper på 1 skudd så er man ikke god. Sniperen i bf3 er ikke noe man blir en god spiller med. Man kan eie og drepe mye men man blir aldri god. Det er ikke noe problem å skyte en persjon i hodet med ei angrepsrifle på singleshot og drepe han. Klanmessig så er og blir sniper den mest ubrukelig klassen som finnes. det er vertfall ikke noe som er imponerende med assault kills så lenge suppression er i spillet hva er imponerende med og drepe folk som ikke kan skyte tilbake? å du mener at jeg trenger et våpen der jeg dør vis jeg ikke treffer hs? jeg kan love deg en ting når jeg spiller assault dreper jeg mye mer en når jeg spiller sniper. virker som du er er pro sniper send med glipp uredigert sånn at jeg kan lære av aimking når du sier at noe ikke er imponerende så klarer du det vel lett selv ja snipern blir nesten aldri brukt i klanmatcher fordi man har ikke råd til å bomme på skudd og man kan heller ikke resse folk som drept 3 ganger når man spiller recon menne plis link til imponerende assault kills og post vid av deg selv når du spiller recon du klarer vel fint det jeg gjør siden det var jo ikke noe imponerende Share this post Link to post Share on other sites
KennethNor 0 Report post Posted April 20, 2012 (edited) Hinta.... og wookie-tiden i bf2.. .. ... Edited April 20, 2012 by KennethNor Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted April 20, 2012 Regner med at poenget med filmen din var å underholde? lage en fin film, som folk gjerne får lyst til å se en gang til? Det jeg prøvde å fortelle deg at filmen din var fette kjedelig fordi mesteparten av killsa er noe [GER]Snipperxkullx.inf97 kunne frapset i løp av en uke. Prøv på noe spektakulært, f.eks longrange dragshots, longrange streak shots, skyte piloter ut av fly osv... Regnet med at du satte mer pris på litt konstruktiv kritikk som vil gjøre den neste film bedre, heller en "bra film, NICE, FETT, etc" å gå rett i forsvar pga litt konstruktivt kritikk er barnehagenivå. Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 20, 2012 Regner med at poenget med filmen din var å underholde? lage en fin film, som folk gjerne får lyst til å se en gang til? Det jeg prøvde å fortelle deg at filmen din var fette kjedelig fordi mesteparten av killsa er noe [GER]Snipperxkullx.inf97 kunne frapset i løp av en uke. Prøv på noe spektakulært, f.eks longrange dragshots, longrange streak shots, skyte piloter ut av fly osv... Regnet med at du satte mer pris på litt konstruktiv kritikk som vil gjøre den neste film bedre, heller en "bra film, NICE, FETT, etc" å gå rett i forsvar pga litt konstruktivt kritikk er barnehagenivå. kan du linke meg bf3 filmene til fanboyen din sånn at jeg kan se og få inspirasjon? folk flest syns det er kjedelig med longrange fragmovie da blir man stempla som camper noob. så klart jeg tåler kritikk men kom med bf3 sniper fragmovies som dere mener er så sykt mye bedre seff tåler jeg kritikk jeg brukte 10 timer på og skaffe klipp. så bare og poste videoer. Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted April 20, 2012 Det som er kult i fragmovier er variasjon. Gjør man masse forskjellige ting og viser at man behersker flere ting så blir jeg imponert. Hiv man i en film har litt av hvert så blir det bra, filmer med kun en ting suger lut. Etter tusenvis av år foran pc skjermen min så har jeg fått større krav til hva som må tils for å imponere meg. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted April 20, 2012 en av de kjekkeste bf2 film imo er bare en ting han gjør, og det e TANKING U DOWN! Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted April 20, 2012 Regner med at poenget med filmen din var å underholde? lage en fin film, som folk gjerne får lyst til å se en gang til? Det jeg prøvde å fortelle deg at filmen din var fette kjedelig fordi mesteparten av killsa er noe [GER]Snipperxkullx.inf97 kunne frapset i løp av en uke. Prøv på noe spektakulært, f.eks longrange dragshots, longrange streak shots, skyte piloter ut av fly osv... Regnet med at du satte mer pris på litt konstruktiv kritikk som vil gjøre den neste film bedre, heller en "bra film, NICE, FETT, etc" å gå rett i forsvar pga litt konstruktivt kritikk er barnehagenivå. kan du linke meg bf3 filmene til fanboyen din sånn at jeg kan se og få inspirasjon? folk flest syns det er kjedelig med longrange fragmovie da blir man stempla som camper noob. så klart jeg tåler kritikk men kom med bf3 sniper fragmovies som dere mener er så sykt mye bedre seff tåler jeg kritikk jeg brukte 10 timer på og skaffe klipp. så bare og poste videoer. bf3 fanboys jaja, elsker jo bf3 så har er jo en skikkelig fanboy. IMO en betraktelig mye bedre snipperfilm, men kunne lett blitt gjort enda litt bedre:) en av de kjekkeste bf2 film imo er bare en ting han gjør, og det e TANKING U DOWN! Gizmo tar jo sniping til et helt nytt nivå i denne filmen:P Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 20, 2012 Regner med at poenget med filmen din var å underholde? lage en fin film, som folk gjerne får lyst til å se en gang til? Det jeg prøvde å fortelle deg at filmen din var fette kjedelig fordi mesteparten av killsa er noe [GER]Snipperxkullx.inf97 kunne frapset i løp av en uke. Prøv på noe spektakulært, f.eks longrange dragshots, longrange streak shots, skyte piloter ut av fly osv... Regnet med at du satte mer pris på litt konstruktiv kritikk som vil gjøre den neste film bedre, heller en "bra film, NICE, FETT, etc" å gå rett i forsvar pga litt konstruktivt kritikk er barnehagenivå. kan du linke meg bf3 filmene til fanboyen din sånn at jeg kan se og få inspirasjon? folk flest syns det er kjedelig med longrange fragmovie da blir man stempla som camper noob. så klart jeg tåler kritikk men kom med bf3 sniper fragmovies som dere mener er så sykt mye bedre seff tåler jeg kritikk jeg brukte 10 timer på og skaffe klipp. så bare og poste videoer. bf3 fanboys jaja, elsker jo bf3 så har er jo en skikkelig fanboy. IMO en betraktelig mye bedre snipperfilm, men kunne lett blitt gjort enda litt bedre:) en av de kjekkeste bf2 film imo er bare en ting han gjør, og det e TANKING U DOWN! Gizmo tar jo sniping til et helt nytt nivå i denne filmen:P ja var litt av noen skillz i den filmen også bf3 tror gjerne vi bør ta og speede opp litt så alt ser mye sykere ut Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 20, 2012 Det er den jeg syns er sykest men mangen sier han hacker mangen sier han ikke hacker. om han er clean er dette den beste sniper filmen jeg noen gang har sett vertfall men prata men han selv og han sa han brukte 2 uker så :S Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 23, 2012 herre for en plagsom mann! Share this post Link to post Share on other sites