DosMetros 2 Report post Posted April 23, 2012 Uansett vanskelig å si om han cheater bare ved å se på en fragfilm. Men en kjapp titt på statsen viser at han har samme acc og headshot ratio som meg med m98b. Nå skyter jeg ikke etter heli og båter så ofte, så 40% kan jo være veldig bra hvis han bruker mye skudd på få til det ene treffet. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 23, 2012 en av de kjekkeste bf2 film imo er bare en ting han gjør, og det e TANKING U DOWN! ÅÅÅÅhhhh. Mimre fra Battlefield 2 tiden. Kammeraten min spillte jo i xGx, og var like morro hver gang og se pÅ nÅr han var pÅ lan hos meg! Da var det popcorn tid for min del og hardcore spilling for kammeraten min Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted April 24, 2012 I mangel på bedre sted å poste, dette er min fav. Kudos til alle som gidder å lage fragmovies, jeg liker de fleste av de Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 24, 2012 herre, den der han tar begge i heli før det styrter var peeen. Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted April 24, 2012 Var fin den ja Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted April 24, 2012 Den satt jo trådstarters film rett i skyggen Share this post Link to post Share on other sites
Chze 29 Report post Posted April 24, 2012 Jøss... Full metal 3 fikk meg nesten litt gira på å rape litt i bf3 igjen etter snart en måned med 0 lyst på bf3 ;f Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 24, 2012 Ble mest fasinert av hagle fragsa til musikken jeg Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted April 28, 2012 Den satt jo trådstarters film rett i skyggen jeg digger også full metal 3, men om du sammenligner min fragmovie med hans så mangler du litt IQ Share this post Link to post Share on other sites