Sign in to follow this  
HEGGIS

Lillestrøm SK

Recommended Posts

LILLESTRØM SK - FLISBYENS STOLTHET!

Stiftet: 2. april 1917

Hjemmebane: ÅrÅsen Stadion

FjorÅret: 13. plass i Tippeligaen

NØkkelspillere: Guy Roger Toindouba - Petter Vaagan Moen - Björn Bergmann Sigurðarson - Frode Kippe - Sead Ramović

ÅrÅsen stadion:

419344_10151329704060543_55795540542_23002881_1300683977_n.jpg

Info om klubben:

En meget tradisjonsrik klubb fra LillestrØm, med stor tro pÅ seg selv og kanskje Norges beste fans, i Kanarifansen.

Spiller i gule og svarte drakter, fØrste klubben med Hjelpeorganisasjon som hovedsponsor.

Hentet inn utrolig mange spillere denne sesongen og kan se ut som de er pÅ vei til noe stort.

Har rekord pÅ Å være lengst oppe i Øverste divisjon i Norge. 38 År uten nedrykk!

LSK.gif

Er det noen andre Kanarifugler pÅ forumet?

Mitt tips i År:

LIllestrØm kommer pÅ topp 5, kanskje topp 3!

VI har fÅtt noen fantastiske signeringer i År og jeg har stor tro pÅ at LSK imponerer i År.

Ny trener som virker som en fantastisk mann og med stor selvtillit tror jeg dette kan bli noe virkelig stort.

Hva er deres mening? Hvem holder med LSK her?

Har selv sesongkort og synger for full hals hver eneste match!

418269_10151335029920543_55795540542_23021075_2121563782_n.jpg

I År sÅ tar vi alt:)

Edited by HEGGIS

Poste tråder om all slags tulleklubber nå? Først får Manchester United og Arsenal egne tråder, så denne? :p

Poste tråder om all slags tulleklubber nå? Først får Manchester United og Arsenal egne tråder, så denne? :p

Jeg har aldri skrevet i Arsenal tråden og jeg har ikke laget Manchester United tråden?

Selvfølgelig er man intrissert.

Man får ikke til PL her hjemme uansett, så man må selge de jordbæra man har og gjøre litt større ut av det vi har.

Er ikke vanskelig å toppe nei, men synes hele Flisbyen får oppleve noe annet... Kanarifansen har høye forventninger, uansett hvordan lag vi stiller med:)

lawl merklig tråd og starte :lol: av alle members her inne tror du virkelig det er nok supportere til en middels norsk fotballklubb og opprettholde denne tråd? men du skal ha for måten du lagde tråden :wub: ment som et komplemang=) er ikke så flink og sette ord til tekst;P,bra skrevet og mye innteressant info ang lsk som jg ikke visste=)

dog skal jg ønske deg og dine supportere lykke til i årets tippeliga=) for min del er 1 til 5 plass helt åpent=)

(sorry jg skriver slurvete og ukorrekt)

Var selv i Skien (Selvfølgelig) og så kampen.

Utrolig at Fugla ikke setter sjangsene, men samtidig en tragisk kamp fra våres side.

Knert: Mulig det er merkelig, men den stammen Kanarifansen er det ikke middelmådige folk som er på fotballkamp for morroskyld. Det er en gjeng som virkelig eLSKer laget og atmosfæren som er på tribunen! Tippeligaen og PL er jeg eksremt glad i. Tro det eller ei!=)

Hjemmekamp mot Enga til søndag!! Dette har vi ihvertfall!=)

Bydelsrottene kommer til byen

Ghetto- og bydelslaget fra Oslo øst kommer til byen og ÅrÅsen søndag 15. april klokka 20:00.

Det er sjelden man opplever mer trøkk pÅ stadioner i Norge enn nÅr Lillestrøm Sportsklubb spiller mot vif. Det er trøkk pÅ gresset og ikke minst pÅ tribunen. Som alltid gÅr Kanari-Fansen seirende ut pÅ tribunen. Bli med pÅ fotballfesten!

2 x Magnus samt 11 spillere har en slagplan til denne søndagen, en plan som skal riste og sende sjokk i bydelsrottene og deres klansaper.

For at planen skal fungere, trenger laget «litt» hjelp av deg i 3 x 45 minutter pÅ ÅrÅsen, med ihuga engasjement, støtte og guts, slik at laget fÅr den ekstra tenninga og kan valse over bydelsrottene til de grader.

Vi begynner festen pÅ Martins kl. 13:00.

Trubadurer, BBQ og allsang er noen av ingrediensene for en knall dag.

Klokka 18:00 er det oppmøte pÅ torget, hvor man skal fyre opp før man gÅr i fuglatog til rottefella, Fort ÅrÅsen.

La oss skremme rottene ut av Fort ÅrÅsen. La oss vise bydelsrottene hvordan fotball skal spilles og hvordan man lager Norges beste stemning pÅ stadion.

Billett MÅ kjøpes pÅ forhÅnd. Oppsøk LSK-shop i dag, slik at du og dine kan være med pÅ denne fotballfesten av de sjeldne.

VELKOMMEN ENGA!!

Da har det gått 10 mnd sider vi vant en fotballkamp! Ser virkelig fram til Haugesund away i morgen!! Djurdic og Søderlund er skumle, men vi har Bjørn Bergmann!

(10 mnd blir litt feil å si, for vi vant jo på tirsdagen, første runde i cupen mot Skjetten 8-0. Var selvfølgelig tilstede på Skjetten Stadion og det var deilige å få en seier!!!=) )

Er dette en troll-tråd? Lillestrøm rykker ned sammen med stabæk.

Haha, morsomt! LSK har kanskje det mest spennende laget på lenge. Stabæk må gjerne rykke ned, men nå har vi en rekord på 38 år, uten å rykke ned... Det skjer ikke i år heller:)