Sign in to follow this  
Steinsvigen

Søker matcher!

Recommended Posts

TeamTroika søker andre norske klaner som vil spille match.

TeamTroika er en gammel skandinavisk klan som har eksistert siden 2005. Klanen døde ut etter BF2 tiden var over. Nå starter vi opp klanen igjen, og satser på å ha flere matcher i uken. Søker også aktive medlemmer her: http://www.battlefie...77#entry2286577

Om dere vil spille en match mot oss, utfordre oss på www.teamtroika.com eller kontakt meg på [email protected]

Ser for meg de fleste i bf norge er på deres nivå.. gamle, treige og dårlig aim. Burde ikke være vanskelig å skaffe kamp da.

Haha

What should I wear to my suicide?

Jeg tror det oppsummerer sinnelaget i den går'n Gummi

Edited by cri74
  • Like 1

Har du noen gang skrevet noe positivt scenest?

Bare sier det som det er. Om det er positivt eller ikke, bryr jeg meg lite om. BF norge er helt på trynet atm.. ingen som klarer å sparke litt ifra seg.

Flott at de prøver å finne kamper for å kanskje bli bedre. Men utifra de jeg ser som spiller i klanen, så ligger ikke akkurat nivået høyt.. og da burde det være lett å finne jevngode motstandere her på bf.no

ja, det er jævlig rart at det ikke er flere svette jævler som orker å satse klankamper i dette publicspillet.

Kom dere ut av tråden troll. Ingen er interessert.

Lykke til med utviklingen trådstarter :)

Hvis dere spiller 8vs8 så kan sikkert vi i -CN- ta en kamp etter at påsken er omme^^. Vi spiller i 4divison i bfstuff ligaen og de fleste er "gammle og treige"^^.

Er på ferie så kan ta mer etter påsken^^

hei, vi i IronCross, spiller ofte 5v5, også prøver vi å mønstre til 8v8. Vi har samme historie som dere, jeg regner med at du husker oss :D

trivelig å se gamle "fjes" igjen. legg til CL "svarstad" i battlelog, så kan vi komunisere litt mer. du kan også kontakte oss på forum eller teamspeak (se ironcross platoon for detaljer) ofte er vi ute etter quickmatcher (treninger) på times varsel.

vanligvis når vi teller opp og finner ut at vi er 5 på public, så spiller vi heller clanmatch. :D

snakkes? ;p

ps! jeg syns det er veldig synn, at visse, bruker en hver anledning, bf3, blir nevnt, på å snakke ned spillere eller spillet. jeg syns dere for holde dere for god til sånt dritt slenging, off topic som du starter med her: scenest.

jeg syns også det er rart at bf.no lar dette passere, gang etter gang.

• Like 1

Du kan gjerne kontakte oss på www.soldier.no også, vi spiller stort sett 5vs5, Gummirev er WA så send han en pm eller lag en tråd på forumet vårt :)

Jeg kommer til å kontakte WA'ene til dere som har skrevet at dere er innteresserte i match her og avtale matcher.

Takk for all interesse!

Ser frem til match :lol:

ps! jeg syns det er veldig synn, at visse, bruker en hver anledning, bf3, blir nevnt, på å snakke ned spillere eller spillet. jeg syns dere for holde dere for god til sånt dritt slenging, off topic som du starter med her: scenest.

Snakker ned på norske klaner, ikke enkeltspillere eller spillet.

Ja de lar det passere hele tiden.. derfor folk som scavenger osv. ikke er banna.. oh wait.

På tide å innse at den tafse,kos og klem tida fra 03-05 er forbi.

Scenest: Pass deg, ellers legger jeg på et filter som putter en :tafse: inn i hver post du skriver. Tafsetida er forbi du liksom.

Godt poeng. Titter sjeldent innom bf3-relaterte tråder selv siden jeg ikke har spillet, men skal ta det opp internt.

Og for de som lurer: Videre off topic i denne tråden får konsekvenser :)

Bruk IRC for å lete etter kamper enten på #battlefield.no eller kanalen #bf3.wars

Mange som søker kamper der hele tiden.

last ned irc klient, join quakenet og have fun! :)