Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gråstein

Morsome BF3 klipp

Recommended Posts

Mulig jeg tar feil, men har ikke lagt merke til noen andre topics som tar for seg dette :) Så her er det bare å poste BF3 relaterte klipp, både morsomme og mer seriøse. Men er som regel mest gøy med morsomme klipp :grin:

Her er noen raske som jeg kom over i stad :)

OG

Begynner å bli gamle, men jeg både ler og gaper som en gris hver gang jeg ser dem om og om og om igjen. ;D

Gadd han I det heletatt og prøve og ta di? :-D siste filmen altså.

Nei det er det som er så gøy med den :p Fremmede folk på motsatt lag som helt spontant begynner å kødde med hverandre på den måten :lol:

Wow captain obvious jogex, såklart er det min mening.

Men hva er din? er det riktig at dårlige spillere som har shit aim skal bli både belønnet med en drøss av supression assist points OG supression på motstander?

Hvordan dice balanserer spillet med å gi dårlige spillere talentløse hjelpemidler er bare trist.

Wow captain obvious jogex, såklart er det min mening.

Men hva er din? er det riktig at dårlige spillere som har shit aim skal bli både belønnet med en drøss av supression assist points OG supression på motstander?

Hvordan dice balanserer spillet med å gi dårlige spillere talentløse hjelpemidler er bare trist.

+1

mtp infskillz, liten tankevekker at de som var wannbe "pro" i BF2 i 2008 og utover ikke klarer overgangen til BF3, mens de som virkelig kunne kalle seg oldschool takler aim og taktisk tenking myyyye bedre.

"overtweaked" i BF2 og kunstig god reg da? faller igjennom nå....

atm så suger suppression og vi mangler BR/spec, men de som var oldschool er fortsatt best, de whiner faktisk minst legger jeg merke til også :p

spiller selv kun inf, da HW suger(jeg klarer ikke omstillingen fra BF2)

mtp infskillz, liten tankevekker at de som var wannbe "pro" i BF2 i 2008 og utover ikke klarer overgangen til BF3, mens de som virkelig kunne kalle seg oldschool takler aim og taktisk tenking myyyye bedre.

1: La meg si en ting BearHhisOne, tweaks i bf2 er en myte, man får ikke bedre reg av tweaks.

2: hvor mange "Oldsql" spillere er det som spillet bf3 i dag? kan ikke være mange

3: Godt mulig jeg var en av de du refererte til med de som ikke klarer overgangen? for min del syns jeg bf3 er like morro public som bf2 var, kanskje mer. Men det som gjør at jeg whiner er at det sutter tiss kompetitivt da med tanken på Spec/BR, lite movement basert, statisk, manglende crosshair, relativt dårlig designet maps (spess med tanken på inf)

DEn settninger der er så far out at du er ikke i nærheten av å fatte det en gang.

• Like 1

Lite movement basert, tenker du da på at man ikke kan bunnyhoppe som i BF2? Stikk og spill QUake hvis du vil hoppe. Jeg synes ikke det er noe negativt at man ikke kan bunnyhoppe. Skjønner ikke helt hva du mener med manglende crosshair. Synes du det hadde vært bedre hvis man kunne hipfire på longrange?

1: La meg si en ting BearHhisOne, tweaks i bf2 er en myte, man får ikke bedre reg av tweaks.

2: hvor mange "Oldsql" spillere er det som spillet bf3 i dag? kan ikke være mange

3: Godt mulig jeg var en av de du refererte til med de som ikke klarer overgangen? for min del syns jeg bf3 er like morro public som bf2 var, kanskje mer. Men det som gjør at jeg whiner er at det sutter tiss kompetitivt da med tanken på Spec/BR, lite movement basert, statisk, manglende crosshair, relativt dårlig designet maps (spess med tanken på inf)

DEn settninger der er så far out at du er ikke i nærheten av å fatte det en gang.

Tweak eller ikke, folk hadde ikke samme reg i BF2, nekt så mye du vil om det. Mulig default usersettings passa bra for deg.

<p>

<br></p><p><em>

Random quote fra pbbans:

To adjust Network settings according to ones individual network environment is not only legit, it's useful. <br>Rest assured Tweaks of that kind were in existence for a long period of time on several forums etc. <br>That means: this advantage - or the missing disadvantage - for those with a bad client-server connection or network setup was in the hands of a few (the more versed ones) anyway, to prosecute (well try to) this when it becomes PD - via a GUI Tool - is questionable if not in contradiction to the goal equal chances for everyone. One of my templates from games with cvar support - in reply to "i want to force everyone into the same settings"-do-gooders - if we all were on the same LAN and had identical XBoxes everything was hardcoded. <br><br>Now just because useful methods can be abused as well - rest assured players trying to leave their hitboxes in the spawn are a common issue in all games - there is no point to fight the method.<br></em>

</p>

Prime/BX3/Vanity/TB/BsE/IRF osv....mange av den gamle skolen der. Er man heldig en torsdagskveld så treffer man på både wona og redux bl.a (eller de treffer deg).

Om du ikke har klart "overgangen" vet ikke jeg. Har aldri referert til deg Lodden.

Fortsatt veldig lett å provosere er du hvertfall.

headshot public= ragequit?

stoooopp, dette var en videotråd, sry.

Bf3...

Trist spill, triste utviklerere og ikke minst triste spillere

:(sad

Oh the irony, over three weeks playtime...

Med andre ord har du brukt over 14% eller 1/7 av tiden siden main release (27.oktober), på å spille BF3. Hvis man samtidig antar gjennomsnittlig søvn på 8 timer/døgn, vil det si at du har brukt over 20% av "våken tilstand" på å spille BF3.

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg byttet ut denne triste tiden med noe annet. Ja, jeg skriver dette i en uthungret tilstand, dvs. lett irritert og frustrert. Brb, spise... >D

• Like 2

Post nummer 6 bookmarked :)

Skjønner godt hvorfor m320 ikke er lov på mange av de serverne, det er jo de eneste som kan ta ut de skilla pecheng'ene

• Like 1

ahh repair tool, den mest ydmykende måten å dø på. Heldigvis har det kun hendt to ganger med meg :) Repair tool er obligatorisk våpen for min del å bruke hver gang jeg treffer på en kar med mortar :p

Men det var en fin video det, veldig passene musikk syns jeg, hehe :)

Setter veldig pris på at dere liker videoen min! :)

Prøver hele tiden å finne på en ny måte å trolle på, og er det noen som vil slenge seg på morroa, så er det bare å legge meg til på battleloggen og joine, alt som er morsomt blir posta på youtube før eller senere! :D

Også vil jeg bare legge til en av mine norske favoritter, aner ikke om han er på forumet her, men er vertfall sunnmøring (latterlig morsomt å høre på), og lager en del morsomme videoer!

ahh repair tool, den mest ydmykende måten å dø på. Heldigvis har det kun hendt to ganger med meg :) Repair tool er obligatorisk våpen for min del å bruke hver gang jeg treffer på en kar med mortar :p

Du tar feil, Eod bot er den mest ydmykende måten å drepe noen på :D