lundern 96 Report post Posted March 28, 2012 Javelin Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 28, 2012 Nice javelin kills! Har også hørt at de beste i bf3 bruker support våpen.. i tilfelle man trenger ammo lsm Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted March 28, 2012 Synes det var en bra video jeg Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 28, 2012 Synes det var en bra video jeg Redigeringa var såvidt ok, og fragsa forferdelige. Hvordan kan det være bra? o.o Share this post Link to post Share on other sites
nOcK 2 Report post Posted March 28, 2012 Ville javeline kills! blei skikkelig stocka nå 2 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 28, 2012 gidd troll, det var masse annet der også. videoen var kul, bra redigering, bra klippet med musikk Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted March 28, 2012 Alt annet enn fragsene var bra, prøv å få litt mer eksklusive frags neste gang Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted March 28, 2012 (edited) Har folka her seriøst ikke noe annet å gjøre enn å slenge dritt? Gjør heller som qed og Cobra og kom med konstruktive tilbakemeldinger. Edited March 28, 2012 by gummirev Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted March 28, 2012 Jeg vil si jeg gav konstruktiv kritikk, jobbe mer med å få bedre frags. Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted March 28, 2012 Den sto litt lenge før jeg posta, men har retta på det Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 28, 2012 haters gonna hate Men, javelin er ikke akkurat det mest spennende å se på. Kanskje du kan prøve å få opp tempo litt, jeg liker ihvertfall personlig når det er stappa med action! Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted March 29, 2012 stilig intro! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 29, 2012 Liker kreativitet - supert... lag mer! Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted March 29, 2012 God redigering, men fragsa var utrolig kjedelige. Standard "løpe-rundt-og-holde-inne-mouse1-fordi-det-er-alt-man-trenger-å-gjøre-når-man-spiller-motretards". Sorry, men bortsett fra kreativ redigering er det ingenting som skiller seg ut fra et par helt normale runder public. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted March 29, 2012 Hvis du hadde laget det litt mørkere så det ble vanskeligere å se, litt fler randompub sniperkills og et par javelins til så ville det vært bra! Share this post Link to post Share on other sites
BoX HocK 0 Report post Posted May 3, 2012 Kunne vert litt meir + høgare tempp, men ellers, Veldig Bra! =) Share this post Link to post Share on other sites
Looke 1 Report post Posted May 7, 2012 bra film, nice redigering ! Share this post Link to post Share on other sites