Falaffelz 0 Report post Posted March 28, 2012 ...og den er i morgen. https://mobile.twitter.com/#!/zh1nt0/status/184929123125301248 Bekreftet av Zh1nt0 på EA UK-forumene. Diskutèr. Noe spesielt dere gleder dere til? Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 28, 2012 ting som flyr faller når de får et tank-skudd i trynet Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 28, 2012 (edited) Gleder meg over at at G3 blir god igjen. Synes det er synd at de gjør slik at flares virker mot guided. De kunne heller fikset andre ting for å få den ønskede effekten. Det kan virke som at de tenker.. guided er for sterk.... fiks countermeasures. Jeg er vanligvis ikke for nerfing, men når det gjelder mil-tech som er brukt i BF3 så tenkte jeg noe sånt som dette. èn lys ide - begrens antall Javlins og antall Soflams man kan ha med seg inn i spillet/mappet (et javlin utstyr veier nesten 25 kg irl og soflam bruker mye batteri og kan ikke være aktiv ubegrenset) - Tanksen er såpass lett å ta ut om man samarbeider at den må gjerne ha 3dje sete(burde være uforandret) - "Fire & Forget" våpen har lengre lade hastighet før de kan brukes igjen | Javlins må ha med seg support for å lade om da kittet bare bærer 1 rakett (lade tiden er lang i irl også). Konsekvens - Mindre piping og færre muligheter til å bruke "fire & forget" - "Fire & Forget" aka Heavy AT aka Javlin kittet blir veldig populært hvis det begrenses og en del vil kanskje TK for å få det? - Tanks og bakke blir det nye målet for "fire & forget" ? - "Fire & Forget" blir mindre populært, fordi/samtidig/eller det krever mer samarbeid når det krever 2 som jobber sammen(nesten som i tanks). Dessuten går det ganske tregt og det tar lang tid å lade om. Men det promoterer at man må jobbe sammen for å få til noe. Jøsses.... tre lyse ide'er...bare preller av her gitt, og jeg er ikke engang Men neida.... de lager heller flares som kan dodge guided Edited March 28, 2012 by cri74 Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 28, 2012 Gleder meg over at at G3 blir god igjen. Synes det er synd at de gjør slik at flares virker mot guided. De kunne heller fikset andre ting for å få den ønskede effekten. Det kan virke som at de tenker.. guided er for sterk.... fiks countermeasures. Jeg er vanligvis ikke for nerfing, men når det gjelder mil-tech som er brukt i BF3 så tenkte jeg noe sånt som dette. èn lys ide - begrens antall Javlins og antall Soflams man kan ha med seg inn i spillet/mappet (et javlin utstyr veier nesten 25 kg irl og soflam bruker mye batteri og kan ikke være aktiv ubegrenset) - Tanksen er såpass lett å ta ut om man samarbeider at den må gjerne ha 3dje sete(burde være uforandret) - "Fire & Forget" våpen har lengre lade hastighet før de kan brukes igjen | Javlins må ha med seg support for å lade om da kittet bare bærer 1 rakett (lade tiden er lang i irl også). Konsekvens - Mindre piping og færre muligheter til å bruke "fire & forget" - "Fire & Forget" aka Heavy AT aka Javlin kittet blir veldig populært hvis det begrenses og en del vil kanskje TK for å få det? - Tanks og bakke blir det nye målet for "fire & forget" ? - "Fire & Forget" blir mindre populært, fordi/samtidig/eller det krever mer samarbeid når det krever 2 som jobber sammen(nesten som i tanks). Dessuten går det ganske tregt og det tar lang tid å lade om. Men det promoterer at man må jobbe sammen for å få til noe. Jøsses.... tre lyse ide'er...bare preller av her gitt, og jeg er ikke engang Men neida.... de lager heller flares som kan dodge guided Problemet er at svenskene tenker dette..... Gleder meg over at sveiseverktøy ikke reparerer så raskt, at tanks gjør mer skade mot hverandre, at biler endelig får horn igjen, at G3 blir bedre igjen, at kuler ikke lenger gjør mindre vondt bare fordi du har en lyddemper, og enkelte andre småting Gleder meg derimot ikke til dette.... -AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots. Oh noes, de som var flinke hadde en fordel.... Er også det med at buckshot på haglene ser ut til å bli enda svakere, noe som er motsatt av veien jeg synes det burde gå.. Det kommer litt ann på, må neste se det litt ann, fordi de gjør dem jo litt sterkere, men samtidig svakere.... Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 28, 2012 vi er jo egentlig bra kresne også da, som krever tute i bilene i et krigsspill, samme som i bc2 vietnam der vi raaaget over at sangene i heli ikke var kjente nok Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 28, 2012 Handler jo om sjarm da Samtidig er det greit å kunne tute på tullingen som står i veien for deg med den store blikkboksen sin Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted March 28, 2012 Tuting på biler brukes til 2 ting. 1. Tute på folk som jogger foran deg slik at de faktisk tar til vett og hopper inn i ett kjøretøy enn å løpe 400 meter tvers over en åpen åker for å gi gratis-kills til SniperGER. 2. Tute på fiender rett før du kjører over dem! Litt offtopic, men noen som skjønner vitsen med Flash Suppressor eller hva den heter? Du vises fortsatt på kartet (noe du ikke gjør med lyddemper), du får mye større spredning på full auto noe som betyr at heavy barrel er mye bedre hvis du allikevel skal ofre treffsikkerhet med fullauto, og du ser jo tracers på kulene uansett så selv om du ikke ser munningsild så ser du jo hvor skudd kommer fra? Fatter ikke vitsen med den der greia. Uansett.. patch imorgen! Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 28, 2012 Litt offtopic, men noen som skjønner vitsen med Flash Suppressor eller hva den heter? Du vises fortsatt på kartet (noe du ikke gjør med lyddemper), du får mye større spredning på full auto noe som betyr at heavy barrel er mye bedre hvis du allikevel skal ofre treffsikkerhet med fullauto, og du ser jo tracers på kulene uansett så selv om du ikke ser munningsild så ser du jo hvor skudd kommer fra? Fatter ikke vitsen med den der greia. Off, det var VELDIG liten vits i den. Nå derimot...FLASH SUPPRESSOR-The Flash Suppressor no longer reduces accuracy for Automatic Fire. -The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor. -A small Hip Accuracy penalty has been added to the Flash Suppressor to represent the added weight of the accessory. The exact penalty amount is a weapon specific value. Kjekt å lese hva som faktisk kommer i patchen.... Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted March 28, 2012 Ser fortsatt ikke helt hva den gjør som er bedre enn det du får av å ha enten en Suppressor eller Heavy Barrel. Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 28, 2012 Ser fortsatt ikke helt hva den gjør som er bedre enn det du får av å ha enten en Suppressor eller Heavy Barrel. -The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor. Share this post Link to post Share on other sites
Siemn 1 Report post Posted March 28, 2012 Tuting er ypperlig til å trekke oppmerksomhet vekk fra objectives Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted March 28, 2012 Vanlig lyddemper reduserer også vertikal rekyl. Med andre ord, mer treffsikker på fullauto, pluss at du ikke vises på minimap. Eneste du får med flash suppressor er altså redusert rekyl.. that's it. Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted March 28, 2012 Spray patterns Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 28, 2012 oooh, den var kul! Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 28, 2012 (edited) Vanlig lyddemper reduserer også vertikal rekyl. Med andre ord, mer treffsikker på fullauto, pluss at du ikke vises på minimap. Eneste du får med flash suppressor er altså redusert rekyl.. that's it. Slik jeg har forstått det, ja. En grunn til at jeg ikke bruker det... Kommer vell til å bruke den hvis jeg vil springe rundt og leke Rambo med en M60, men utenom det, er det veldig lite grunn til å bruke den slik jeg ser det. Edited March 28, 2012 by mockingbird0901 Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 29, 2012 Vel holder på å oppdatere spillet nå , så får vi se hvor mange bugs det er blitt.. Men det første jeg skal gjøre er å finne en jeep og kjøre med fløyta inne i 10min... Share this post Link to post Share on other sites
enRAGEEE 1 Report post Posted March 29, 2012 Sitter å ser på noen streamer, og ikea lampa har blitt syyyyykt OP igjen.. Mobil sol Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 29, 2012 Trudde nesten ikke den kunne bli no bedre jeg. Tar det lang tid og oppdatere eller? Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted March 29, 2012 Hva er tilbakemeldingen så langt? Bra oppdatering eller har ting blitt kjipere nå? Var jo masse endringer på våpen men det blir vel uansett nokså subjektivt hvordan man føler favorittvåpnet har endret seg. Hvordan er det med å bevege seg fra prone til stående for å løpe bort fra granater osv? Er det mer responsivt og kjappere nå? Eller lite merkbart? Hvordan er det å hoppe over ting? Slipper man å hoppe 3 ganger før man endelig kommer seg over nå? Blir nok masse spilling ikveld men er nysgjerring på hvordan denne patchen utfolder seg så langt. Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 29, 2012 vel ett par ting har blitt bedre - Hopper du så kan du skyte samtidig (dårlig uvane fra bf2 som fikk meg drept noe ganger , men nå kan jeg hoppe og skyte igjen).. . Prone til opp er fortere. F-35 er endelig blitt flybar , men dem har satt ned ceiling til 550f på oman (tipper det blir en endel ragein når pupheros som kun flyr su på oman nå .-. Haha den er er spesiel å få ut av stallen når du treffer 600f . er ikke bare å throttle ned .. Da henger den der bare.. 480-520 f 480-520f osv ) .. Har ikke prøvd andre. Tja andre ting er vel småjusteringer , som tanks som det ikke føles at du sitter i en vaskemaskin mere - Kan aime og skyte mens du kjører over steiner.. Fortauer går du over til en hvis høyde.. Bedre comrose og spottin funker bra.. etc etc.. Tok en 20min før patchen kom ned hos meg. Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted March 29, 2012 Hoppe og skyte, så de har faktisk innført bunnyjumping og dolphin diving igjen? Må prøves. Blir vel mye whining tenker jeg. Jeg har faktisk blitt beskyldt for å cheate når jeg har brukt hagle der de har trodd jeg skyter mens jeg sprinter og slikt. Tenker det skal bli bra når man kan dolphindive, pluss komme seg raskere på beina igjen etter denne patchen. Fortauskanter ja, det har jeg forbannet meg over mange ganger. Løper mens du blir skutt på og så sitter du fast på en fortauskant på 7.5cm, og blir naturligvis meid ned umiddelbart. Høres ut som de har fiksa en del sånne små men ufattelig irriterende småting (ref fortauskanter). Får vel pakke sammen og komme meg hjem så jeg og får prøve ut patchen Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 29, 2012 G3A3 That is all. Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted March 29, 2012 drittpatch...tror ikke jeg gidder å spille stort lenger... Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted March 29, 2012 Jeg liker den nye patchen Share this post Link to post Share on other sites