Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Falaffelz

Patch for pc har en dato.

Recommended Posts

Skjer med tank da? går faktisk ann å ta den ut uten å bruke en multimillion rpg`s :p

Syns de kunne latt G3`n være i fred jeg, krevde faktisk noen timer med den for at du skulle kunne kontrollere rifla.

Synes faktisk det heller kunne gått andre veien.. Ikke snakk om at en RPG-7 eller 3 hadde ødelagt en M1A1 så lett. Britenes har tatt opp mot 30 raketter i Irak i deres C2 og alikvell kjørt hjem igjen. Kunne heller gjort akkurat den biten slik at tanks heller brukte lenger tid på å spawne igjen, så hadde folk mer lyst til å passe på dem. Men kommer du tett innpå mye inf med en tanks er jeg for at du skal være litt fucked alikevell, og treffer mange deg med RPG'ene sine er du nok for nærme. Coax LMG ftw sier bare jeg... Så får heller fienden kalle deg pingle :p

PKP, x3.4 zoom, bipod, extended mag... så er det bare å finne en fin posisjon og snipe folk. Skyter rett som en snor.

Og du ser ikke et problem med det? Support-klassen (spesielt PKP) var allerede for bra før patchen og nå har de buffa den.

TVG'n er nå BF2-esque. Har ikke tank/apc reactive-armor så blir den tatt ut av en rakett. trololol

Styringa på gunnersiktet virker heller ikke like hakkete lenger. Jævla nais.

Vel det jeg synes om patchen (chopper) :

De har fikset havocen så den er styrbar og det føles ikke ut som man kjører en buss. Deilig at stingere og javelin ikke har like lang lengde på lock on

MGen på gunnerseat er fiksa, sånn at det kreves mer for å ta ut kjøretøy, den var litt for OP før !

Negative ting:

De har ENDA ikke fiksa tvg bug, opplevd 3 ganger allerede at du skyter deg selv når du bruker tvg. Heatseeker er ubrulige mot jet nå, får hit 2 av 20 kanskje, var inne sammen med Zeddius og testet det ut.

Ja, tvgen tar ut en tanks/apc på et skudd nå, HVIS de ikke bruker reactive armor, har de reactive armor og du skyter på den hver gang så kreves det 5 tvger, så det er både positivt og negativt. Merket at Jet tar meg ut ofte, ikke choppern, bare meg som sitter i cockpit, sånne ting irriterer meg grønt. Kjedelig at det ikke går ann å ha en chopper vs chopper duel lenger, for podsene er ubruklige mot air vehicles.

å for de som liker å kjøre solo i choppern så er det en ting dere må være obs på. Når dere skyter tvg kan fortsatt alt locke på deg, så du hører ingenting midt i en tvg. Virker også som at anti air kjøretøyene har blitt veldig mye kraftigere, Synes nå den var bra nok fra før av, nå er den litt for OP for min smak..

Det skal sies at det er mye bra i denne pachen, men det er fortsatt mye som kunne gjort annerledes.

vi har ikke reactive armor i fronten...du aner ikke hvor mange ganger jeg er blitt tatt ut av tvg på tur ut av main.... og om du bare blir disablet, så tar det jo en evighet å reparere tanken nå, så du er jo i realiteten død uansett!

Ser ikke vitsen med å gjøre tvg og rakettene til flyene så sterke mot tanks da mapsene ikke er slik som i bf2....det er få plasser å gjemme seg på her, og på mange maps er det åpent lende ut av main... Er sykt mange ganger jeg ikke engang har sjangs og komme ut av main før jeg må reppe, eller at jeg bare dør! å kjøre en tank in på et flagg er nogo nå, siden 1 rpg i rævva disabler deg hvis reactive er nede! Det eneste positive for oss tankere er jo at det er lettere å ta ut fly og helinoobs med tank....vi gjøre jo sick damage med canister oog 50 cal på close range! Men de som kan å fly eier en tank lett, uten at vi har noe vi kan få gjort med det:(

Er vel bare å håpe på en ny patch, hvis ikke blir det vel å finne seg et inf team for min del!

Supression = umulig å treffe noe. Hvis noen skyter MOT deg, altså er for noob til å treffe deg, så har man plutselig vanskligheter med å skyte han også grunnet supression. Tull!

Synes no det er trassig at den sveiselampa er blitt så nerfa. Gikk kanskje en smule for fort tidligere, men synes det gikk veeeeeldig lang tid nå. Må kanskje starte å bruke maintenance perken ;) smiiiiiiilefjæs!...

Snodig med denne patchen

Får masser av 10,000 poeng uten å spille

Joiner en hvilken somhelst tilfeldig server. Spawner og disconecter.... Sjekker Battlelogg senere (når runden er spillt ferdig)

VIPPS så har jeg fått ett 10,000 poengs merke

Joiner 10 servere og disser og vipps en stund senere 100,000 poeng rikere

WELL DONE EA/DICE :bugalert:

Vel det jeg synes om patchen (chopper) :

De har fikset havocen så den er styrbar og det føles ikke ut som man kjører en buss. Deilig at stingere og javelin ikke har like lang lengde på lock on

MGen på gunnerseat er fiksa, sånn at det kreves mer for å ta ut kjøretøy, den var litt for OP før !

Negative ting:

De har ENDA ikke fiksa tvg bug, opplevd 3 ganger allerede at du skyter deg selv når du bruker tvg. Heatseeker er ubrulige mot jet nå, får hit 2 av 20 kanskje, var inne sammen med Zeddius og testet det ut.

Ja, tvgen tar ut en tanks/apc på et skudd nå, HVIS de ikke bruker reactive armor, har de reactive armor og du skyter på den hver gang så kreves det 5 tvger, så det er både positivt og negativt. Merket at Jet tar meg ut ofte, ikke choppern, bare meg som sitter i cockpit, sånne ting irriterer meg grønt. Kjedelig at det ikke går ann å ha en chopper vs chopper duel lenger, for podsene er ubruklige mot air vehicles.

å for de som liker å kjøre solo i choppern så er det en ting dere må være obs på. Når dere skyter tvg kan fortsatt alt locke på deg, så du hører ingenting midt i en tvg. Virker også som at anti air kjøretøyene har blitt veldig mye kraftigere, Synes nå den var bra nok fra før av, nå er den litt for OP for min smak..

Det skal sies at det er mye bra i denne pachen, men det er fortsatt mye som kunne gjort annerledes.

Merket godt at rocketpods ikke var lett og treffe air to air med lengre ja:) samt takk for at du holdt ut med meg de få 15 minuttene jeg prøvde heli igår^^

Merket også at en RPG blåser heliet til helv nå? stemmer dette?

Var i hovedsak veldig positiv til denne patchen, det meste ser jo på papiret veldig bra ut. MEN, supression opplegget er helt idiotisk nå. Hvis du blir supressed så er det rett og slett umulig å treffe, uansett hvor rolig du står og hvor kontrollert du skyter. Synes også våpnene har blitt rare på en måte, alt handler nå om lite recoil. Hvorfor kan dem ikke kjøre på som det ble gjort i BC2? Spraya du der så fløy kulene veggimellom, du måtte skyte kontrollert, MYEMYE bedre.

Dette blir bare gjort for å blidgjøre COD spillerne så de kan holde inn skyteknappen så mye de vil, som de er vant til.

Merket godt at rocketpods ikke var lett og treffe air to air med lengre ja:) samt takk for at du holdt ut med meg de få 15 minuttene jeg prøvde heli igår^^

Det stod vel faktisk spesifisert i patch notes at RPG oneshotter helikopter og fly nå.

Fra patch notes:

Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

Synes ikke så all verden om denne patchen for å være ærlig. En del våpen har blitt rimelig OP. AS VAL med extended mag er jo helt sykt. PKP som jeg nevnte over, med zoom, bipod og extended mag er jo også helt syk. Spesielt med Squad Suppression perk siden de du skyter på ikke har sjangs å treffe deg. Har fått mye kills på lang avstand med PKP. Eksempelvis å ligge oppe på fjellet ved TV/Radio stasjonen på B flagget på Kharg Island og drepe folk på A og D flagget. Latterlig effektivt.

Alternativt bytter du extended mag med flash suppressor siden den har blitt endret og ikke påvirker spredning på full auto. Dermed skyter den rett som en laser på lang avstand.

Ser også at RPK-74m med extended mag nå har 200 skudd? Eller er det jeg som rolser? Tidligere hadde den jo mye skudd (i forhold til en assault rifle) men at den nå har 200 skudd i tillegg til å være såpass mobil med Foregrip, ACOG og rødpunkt ? Jeg spiller mye med RPK-74m og med 200 skudd i ett magasin så blir det jo litt sprøtt siden du kan spy ut 6-7 ganger så mange skudd som en stakkar med vanlig assault rifle før du trenger lade. Igjen, med Squad Suppression perk så er de jo fucka. Har hatt ett par ganger der jeg bare holder knappen inne mens jeg jogger mot steinen de ligger bak og så gir dem nødestøtet når jeg runder steinen, igjen uten å måtte lade. Latterlig.

Mulig akkurat det bare er en bug. Fikk ikke testa M27 IAR for å se om den hadde fått 100 skudds magasin også (200 med extended mag).

Har ikke spilt annet enn på treningsserveren Jet/Heli enda, og er litt bekymret over at mobil AA tar ut TRE helier på en kontinuerlig burst.

Det stod vel faktisk spesifisert i patch notes at RPG oneshotter helikopter og fly nå.

Fra patch notes:

Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.

Synes ikke så all verden om denne patchen for å være ærlig. En del våpen har blitt rimelig OP. AS VAL med extended mag er jo helt sykt. PKP som jeg nevnte over, med zoom, bipod og extended mag er jo også helt syk. Spesielt med Squad Suppression perk siden de du skyter på ikke har sjangs å treffe deg. Har fått mye kills på lang avstand med PKP. Eksempelvis å ligge oppe på fjellet ved TV/Radio stasjonen på B flagget på Kharg Island og drepe folk på A og D flagget. Latterlig effektivt.

Alternativt bytter du extended mag med flash suppressor siden den har blitt endret og ikke påvirker spredning på full auto. Dermed skyter den rett som en laser på lang avstand.

Ser også at RPK-74m med extended mag nå har 200 skudd? Eller er det jeg som rolser? Tidligere hadde den jo mye skudd (i forhold til en assault rifle) men at den nå har 200 skudd i tillegg til å være såpass mobil med Foregrip, ACOG og rødpunkt ? Jeg spiller mye med RPK-74m og med 200 skudd i ett magasin så blir det jo litt sprøtt siden du kan spy ut 6-7 ganger så mange skudd som en stakkar med vanlig assault rifle før du trenger lade. Igjen, med Squad Suppression perk så er de jo fucka. Har hatt ett par ganger der jeg bare holder knappen inne mens jeg jogger mot steinen de ligger bak og så gir dem nødestøtet når jeg runder steinen, igjen uten å måtte lade. Latterlig.

Mulig akkurat det bare er en bug. Fikk ikke testa M27 IAR for å se om den hadde fått 100 skudds magasin også (200 med extended mag).

Ext. Mags for RPK'en er en bug. M27 har fått en heavy barrel, og det har MG36 også, i bytte mot extended mags, som - i likhet med heavy barrel for M27 - er umulig å unlocke as per now.