qed 312 Report post Posted March 25, 2012 Som en start bør alle lese denne, for den er både veldig veldig morsom men greier samtidig gi en del spark og noen analyser av sentrale aktører i årets runde: http://www.dagbladet.no/2012/03/25/sport/fotball/tippeligaen/20834449/ Sååååh kan vi alle tippe hvem som vinner årets tippeliga. Har dere peiling utover vanlig spillnerd kan man kanskje tilogmed driste seg til topp 3 pluss bånn 3? : Mitt tips: 1. Vålerenga 2. Molde 3. Rosenborg 4. Aalesund 5. Brann 14. Sogndal 15. Sandnes Ulf 16. Hønefoss Kjør debatt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 25, 2012 Drømmen er 1. Brann. 16. Rosenborg Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 25, 2012 Håper Odd rykker ned og at Rosenborg gjør det bra.. Kommer ikke til å se mange kamper da tippeligaen er nitrist å bruke tida si på. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted March 25, 2012 Objektiv tipping: 1. Molde 2. Rosenborg Subjektiv tipping: 1. Rosenborg 2. Molde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted March 25, 2012 14. Sogndal 15. Sandnes Ulf 16. Hønefoss Kjør debatt! Sug meg, din forbanna idiot! Hønefoss tar gull i år. 110% objektivt Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 25, 2012 hahaha, seff mannen. Seff! mitt kjære enga starter jo også med kjent stil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 25, 2012 Trur faktisk Molde klarer det i år igjen. 2. Rosenborg 3. TIL \o/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted March 25, 2012 Håper på Enga tar gull.. Men det går vel som det må gå i år også.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted March 25, 2012 1. RBK 2. Molde 3. Vålerenga? Skal straks forflytte meg mot Lerkendal Stadion. Satser på hjemmeseier, og vel så det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 25, 2012 1. Odd 2. Vålerenga ... 15. Rosenborg 16. Brann Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted March 25, 2012 Rosenborg og Brann nederst hadde vært gull nok for meg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted March 25, 2012 1: Molde 2: Brann 3: Ålesund 4: RBK 13: VÅlerenga 14: Sogndal 15: Sandnes Ulf 16: Hønefoss VÅlerenga kommer til Å slite i År. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 25, 2012 Tror nok Molde, Vålerenga og Rosenborg kommer til å knive om ligaseier i år. Men har nok mine mynter på at RBK tar gullet der det skal være, Lerkendal Vålerenga kommer til å floppe midtveis i sesongen og Martin Andresen kommer til å stå på sidelinjen, være hyklersk og smile det hele vekk som han alltid gjør, kuken... Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 25, 2012 Haha <3 Sogndal... SUP ODD? For et drittlag...... DEILIG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted March 25, 2012 Drømmen er jo Sogndal på fyrste og Vif på nedrykksplass Men det blir nok Molde, ålesund og Brann på 1-3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted March 25, 2012 Hvilket lag holder du med da Drozo? Mainstream RBK? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted March 25, 2012 Det blir vel som de siste sesongene fra Tromsøs side: Noe slapt i starten, før de tar seg opp på toppen og alle Tromsøværinger lider av blodmangel i hodet pga. konstant boner over flere uker/måneder, før en eller annen kjemisk reaksjon skjer, og alle TIL-spillerne begynner å suge... Noe som resulterer i en 2., 3. eller 4. plass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 25, 2012 Hvilket lag holder du med da Drozo? Mainstream RBK? Tippeliga-hipster? Oh joy Quote Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted March 25, 2012 Noen kommer til å vinne, det føler jeg meg trygg på, sånn ellers er vel (umulig å)tippeligaen noe av det tristeste som finnes av sport å følge... EPL or gtfo plz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted March 25, 2012 Hvilket lag holder du med da Drozo? Mainstream RBK? Tippeliga-hipster? Oh joy Er hipster som faen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 26, 2012 1. TIL mark my words 2. Molde 3. RBK 4. Vålerenga Hvem som helst rykker ned under linja her. Thinkin about it, så skal man ikke se bort i fra at molde rykker ned. Kanskje odd tar andreplassen? Dette er tippeligaen ffs Quote Share this post Link to post Share on other sites
sufix 0 Report post Posted March 26, 2012 tenker vi sier 1.FKH 2.FKH 3.FKH Quote Share this post Link to post Share on other sites
HEGGIS 4 Report post Posted March 28, 2012 Lillestrøm Molde Tromsø Brann Rosenborg Nedrykk: Vålerenga Rosenborg Stabæk Forza Fugla Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted May 23, 2012 Nivået på Tippeligaen imponerer atter en gang ikke, men enda verre er dommerne, mange som rett og slett ikke klarer å holde følge. Eksempelvis burde Tommy Skjerven vært andredivisjonsdommer... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted May 23, 2012 Og Rosenborg 2. divisjonslag? Quote Share this post Link to post Share on other sites