Sign in to follow this  
qed

Årets tippeliga!

Recommended Posts

Dommerstanden i TIppeligaen er regelrett tragiskt. På Rosenborg - Odd var det horribel dømming blant annet. Er på tide å importere noen gode dommere gitt.

Ja, men det er da ikke noe nytt?

Dessuten er det rimelig likt for alle....

Nei, når dømmingen er feig og i overvekt for det andre laget, så slår det ujevnt ut. Spesielt hvis man snytes for straffer der kamper kan avgjøres. Har f.eks. skjedd i to kamper for RBK nå, det er 6 poeng det handler om der.

Og spar meg Drozo, liker å heie på et lag som representerer området jeg bor i og som jeg har et forhold til, enn disse "Lol jeg heia på Liverpool som 5 åring derfor har jeg et forhold til dem siden jeg er like smart nå som jeg var da selv om ikke engang tippoldemor har et britisk gen i kroppen".

• Like 1

Legg merke til den "rimelig" jeg la inn der.

Er +'er og -'er i de fleste kampene i fotballen, dessverre for tippeligaen er det mest minuser.

Men når dommerne holder så lav standard som i TL, så er det jo dømt å skje.

Som sagt, er ikke bare Rosenborg som taper poeng der, det skjer med andre lag og, nesten hver runde.

Er synd, men det er fakta.

TIL all the way!

Ja, men det er da ikke noe nytt?

Dessuten er det rimelig likt for alle....

Nei, når dømmingen er feig og i overvekt for det andre laget, så slår det ujevnt ut. Spesielt hvis man snytes for straffer der kamper kan avgjøres. Har f.eks. skjedd i to kamper for RBK nå, det er 6 poeng det handler om der.

Og spar meg Drozo, liker å heie på et lag som representerer området jeg bor i og som jeg har et forhold til, enn disse "Lol jeg heia på Liverpool som 5 åring derfor har jeg et forhold til dem siden jeg er like smart nå som jeg var da selv om ikke engang tippoldemor har et britisk gen i kroppen".

Derfor du holder med Rosenborg og ikke et lokalt lag som du kanskje spilte for selv oooog som prolly er nærmere? Teit grunn :)

Nei, for jeg bor jo ikke i Trondheim og har heller ikke bodd i Trondheim hele mitt liv, hvor RBK har sin hjemmearena...

Vaff: Joda, true that, og det blir jo ikke gjort noe med det heller så. Men irritert blir jeg likavel :p

14. Sogndal

15. Sandnes Ulf

16. Hønefoss

Kjør debatt!

Sug meg, din forbanna idiot! Hønefoss tar gull i år. 110% objektivt

Fail på deg QQQQQed. Ulf rykker ned og Hønefoss blir værende. Sucker