Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Global Offensive: Sjekk ut de_dust2 og de_train!

Recommended Posts

Sånn bortsett fra musikken, som jeg regner med man slipper å høre på ingame, så ser det jo unektelig veldig lækkert ut (i CS-sammenheng) - samtidig som man definitvt ser at det er CS man spiller.

Gleder meg :)

Ser veldig bra ut, nå gadd jeg ikke se begge videoene fult ut. Men faen håper vi slipper den splættelyden hver gang vi skytes på, hører jo faen ingenting annet, som f.eks. hvor man blir skutt fra. Var en irriterende lyd egentlig :p

Ser ganske artig ut ja. Gleder meg til å prøve det selv :)

Det står skrevet at spillet utvikles av Hidden-et-eller-annet i artikkelen, er det ikke Valve (eller de folka som utviklet CS:S) som står bak dette spillet også?

I så fall :(

CS: GO is being developed by Valve in cooperation with Seattle-based Hidden Path Entertainment. The title is targeted for release in early 2012 and will be playable at this year's PAX Prime and Eurogamer Expo.

Oppdaterte artikkelen.

Ser skikkelig stilig ut!

Håper veldig at noen av de elementene de har tatt med fungerer bra. Eksempelvis "fake nade" som man kan kaste for å fake skyting. Meget spent på om det kan fungere.

Liker også godt at de satser mer på kompetitivt spilling ala 5v5. Håper bare de lar communities som Battlefield.no/Hellfragger.no kunne gjøre en innsats for å være en arena for spillet.

Det skal prøves, men erfaringsmessig, så holder jeg forhåpningene nede.

Erfaringsmessig så forventer jeg syting på høy skala det første året :p

Deretter blir bugs fikset og spillerne blir mer vant til spillet..

Hitboxn er jo blant annet fikset (redusert størrelse) i CS:GO i forhold til CS:S

Menyen er litt tungvind ja, spesielt når man ikke kan kjøpe noe via snarveier osv.

Er dette seriøst? Ingen hotkeys for å kjøpe våpen? Hvordan kan de ikke ta noe så enkelt med?

Så bedre grafikk med samme kartene, fjernet mulighet for quick buy og introdusert et overnaturlig element med granater som lager skytelyder.

Jada dette hørtes jo bra ut :p

Så bedre grafikk med samme kartene, fjernet mulighet for quick buy og introdusert et overnaturlig element med granater som lager skytelyder.

Jada dette hørtes jo bra ut :p

De samme karta har vært superviktig gjennom 1.6 til source også. Til tross for nye kart så har de gamle holdt godt imot og toppet populariteten. Hvorfor skulle de ha tatt ut gamle og kun laget nye? Dritte seg skikkelig ut da ville jeg sagt..

Og quick buy, den er jeg enig med deg i, det burde de absolutt ha fått på plass. Det er fremdeles bare Beta, de har god mulighet til å endre på oppsettet.

Hvordan du for øvrig presterer å kalle kinaputter for et overnaturlig element er utenfor min forstand.. Hadde du i det minste eksemplifisert "Molotov"-granaten som skal komme som det overnaturlige elementet ville jeg vært mer enig med deg.

Molotov grenades: create a pool of fire on the ground which slows movement speed of players crossing it and causes area of effect damage

Gjenstår å se hvordan den funker in-game da..

Fikk beta sist uke, har ikke hatt tid til å spillt mye. Men du kan fortsatt kjøpe på godt gammeldags vis, er litt forskjell på menyene enest.

Det jeg ikke likte den dagen jeg fikk spillt litt var at jeg ikke fikk justert fov:( mulig jeg som har oversett noe, skal få sett på det ikveld. Våpenet dekte jo mye av skjermen, me dont like.

Vil bare legge til at det kommer også en rekke helt nye kart.

I porteføljen av eldre kart har vi I tillegg til bomb defusal kartene Dust, Dust2, Aztec, Inferno, Nuke og Train også hostage mapsa Office og Italy. Foreløpig er det kun 4 nye kart som er bekreftet: Shoots, Stmarc, Baggage og Sugarcane.

En som er _litt_ lei av syting her eller? :O

Jeg kommer jo til å kjøpe det jeg også, siden CS er det eneste FPS-lagspillet som er bra. Men jeg kan ikke annet enn å le når jeg ser bilder og videoer av spillet. Det ser ufattelig dårlig ut. Greit, det har bedre grafikk, men på bekostning av movements, hitbox, netcode, recoil +++++++++

Det kommer sikkert til å bli underholdende public, men de som ønsker å spille kompetetivt kommer nok til å rive seg i håret av hvor bugga og ubrukelig det spillet der er :)

Sånn da prøver vi motsatte forventninger til releasen av CS:GO i motsetning til BF3 der jeg trodde det ble dritbra, men bare ble dritskuffa. :p

Sånn da prøver vi motsatte forventninger til releasen av CS:GO i motsetning til BF3 der jeg trodde det ble dritbra, men bare ble dritskuffa. :p
Du skal se, det er faktisk en meget relevant problemstilling. Har man altfor høye forventninger så suger det meste. Og motsatt, hold deg kritisk til det meste, grin i vei over bugs osv så virker spillet plutselig meget bra.

Såeh.. teknisk sett burde vel ditt liv være en dans på roser?

*whoppa!* :p

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...