Falaffelz 0 Report post Posted March 13, 2012 (edited) Etter å ha rotet litt rundt på Battlelog og sett på traileren for DLC'en som lander i Juni, har jeg til nå fått samlet sammen en liste av våpen som er bekreftet å komme i DLC'en, for de som kommer til å kjøpe den. AUG (AUG'en gjør en retur til glede for mange fans av AUG'en der ute) LSAT (Assault rifle. http://en.wikipedia....wiki/LSAT_rifle) ACW-R (Adaptive combat rifle. Sannsynligvis for Assault. EDIT: Noen hadde tydeligvis lest på et annet EA-forum at dette våpenet ville være satt i PDW-kategorien med 26 kuler i magasinet. Kilden er ikke bekreftet, så ta det med en klype salt for nå.) SCAR-L (Denne kjenner vi igjen fra Bad Company 2. Spørsmålet er om det blir sett som PDW, blir gitt til Support, eller om Engineer får begge SCAR-våpnene) L86A1 (LMG-versjonen av LA85 som kom med Back to Karkand) SPAS-12 (Nå gir det mer mening at USAS-12 dogtaggen har en SPAS-12 på seg. Gleder meg veldig til å se den tilbake. Hagle <3) MTAR-21 (AR. EDIT: Andre mener det er en Carbine-versjon av den Israelske AR'en som kommer til å bli lagt inn, ettersom at personen som brukte den i traileren var Engineer-kit) http://en.wikipedia.org/wiki/MTAR-21) Selv er jeg en smule spent på Close Quarters. Selv om jeg mener at med den lave player counten man er tvunget til å ha på disse mappene og det ekstreme tight quarters designet på det vi har sett av Ziba Tower potensielt hører hjemme i andre spill og på konsoll, så tror jeg det kan bli bra hvis DICE gjør noe interessant med det. Dessuten er det jo gøy med litt mayhem i ny og ne. Hva tenker dere? Ser dere noen våpen dere gjerne skulle hatt? Edited March 13, 2012 by Falaffelz Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 13, 2012 Javelinf, ny javelin som kun tar infs. (med lockon seff) Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 13, 2012 spennende, flink du er til å lete fram info, du har ikke lyst på redaksjonstilgang og poste litt nyheter om pakken og bf3 generelt da? Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted March 14, 2012 Ray gun! Thundergun, og minigun! Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted March 14, 2012 fan da, jaja satser på minigun med lockon ammo kommer neste dlc da heller:-/ Share this post Link to post Share on other sites