Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Falaffelz

Bekreftede våpen i Close Quarters

Recommended Posts

Etter å ha rotet litt rundt på Battlelog og sett på traileren for DLC'en som lander i Juni, har jeg til nå fått samlet sammen en liste av våpen som er bekreftet å komme i DLC'en, for de som kommer til å kjøpe den.

AUG (AUG'en gjør en retur til glede for mange fans av AUG'en der ute)

LSAT (Assault rifle. http://en.wikipedia....wiki/LSAT_rifle)

ACW-R (Adaptive combat rifle. Sannsynligvis for Assault. EDIT: Noen hadde tydeligvis lest på et annet EA-forum at dette våpenet ville være satt i PDW-kategorien med 26 kuler i magasinet. Kilden er ikke bekreftet, så ta det med en klype salt for nå.)

SCAR-L (Denne kjenner vi igjen fra Bad Company 2. Spørsmålet er om det blir sett som PDW, blir gitt til Support, eller om Engineer får begge SCAR-våpnene)

L86A1 (LMG-versjonen av LA85 som kom med Back to Karkand)

SPAS-12 (Nå gir det mer mening at USAS-12 dogtaggen har en SPAS-12 på seg. Gleder meg veldig til å se den tilbake. Hagle <3)

MTAR-21 (AR. EDIT: Andre mener det er en Carbine-versjon av den Israelske AR'en som kommer til å bli lagt inn, ettersom at personen som brukte den i traileren var Engineer-kit) http://en.wikipedia.org/wiki/MTAR-21)

Selv er jeg en smule spent på Close Quarters. Selv om jeg mener at med den lave player counten man er tvunget til å ha på disse mappene og det ekstreme tight quarters designet på det vi har sett av Ziba Tower potensielt hører hjemme i andre spill og på konsoll, så tror jeg det kan bli bra hvis DICE gjør noe interessant med det. Dessuten er det jo gøy med litt mayhem i ny og ne.

Hva tenker dere? Ser dere noen våpen dere gjerne skulle hatt?

Edited by Falaffelz

spennende, flink du er til å lete fram info, du har ikke lyst på redaksjonstilgang og poste litt nyheter om pakken og bf3 generelt da? :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...