Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
thuan97

play for fun

Recommended Posts

hei, har nettopp startet opp med pc versjonen av bf3, gått over fra PS3 :p Har spilt alle battlefield-spillene bortsett fra 1943 og 2142, og lurte på om det var noen norske battlefield gamers jeg kan spille med?

Har laget en platoon, ikke noe formelt, egentlig, bare ett sted å samle norske (og utenlandske) gamere jeg kan spille sammen med! :D

Håper noen er interreserte :)

Platoonen heter Revolution of Gamers, og Battlefield navnet mitt er thuan97 :)

See you on the battlefield!

• Like 1

Om du er interessert, kan du joine "Battlefield.no"-platoonen.

Det finnes også mange som sitter på Mumble når de spiller.

Om du er interessert, kan du joine "Battlefield.no"-platoonen.

Det finnes også mange som sitter på Mumble når de spiller.

http://www.battlefie...a-vare-servere/

http://www.battlefie...-snakk-med-oss/

hmm, er nok ute etter noe litt mer "lokalt" om du skjønner hva jeg mener, hvor alle kjenner alle, på en måte :p

Men takk for tilbudet! :D

noen som er interreserte?

Edited by thuan97

lol bump etter under en time? O.o større sjanse hvis du følger daniel sine tips ;)

Hvordan skal du få det lokalt? Må nok gå rundt i nabo laget å rekrutere da :lol:

noe mer "lokalt" enn battlefield.no tror jeg nok du skal slite lenge med å finne,

Men velkommen skal du være :)

Her på forumet er det svært mange som kjenner hverandre og om du gir det en sjangse så tror jeg du kan ende opp med å trives du også. For øvrig skjønner ikke jeg heller den med "lokalt". Du sier jo selv du ønsker norske så vel som utenlandske spillere velkommen. Hvordan utenlandske spillere kan være lokale det stiller jeg meg undrende til :)

Du kan alltids joine platoonen min som heter Ponies of War, bilde er lilla bakgrunn. Er for tiden 2 stykk i den så er ikke mange der. Det eneste kravet er at du liker my little pony friendship is magic. Om du starter å like det av egen fri vilje eller om det er fordi jeg gjør som korsfarene med det er ikke så nøye.

det jeg mener med "lokalt" er at jeg ønsker en platoon med ikke så veldig mange medlemmer, som bare spiller sammen :) sikkert haugevis av spillere i battlefield.no platoonen! :p

det jeg mener med "lokalt" er at jeg ønsker en platoon med ikke så veldig mange medlemmer, som bare spiller sammen :) sikkert haugevis av spillere i battlefield.no platoonen! :p

Ah en klan tenker du på? det finnes det drøssevis av, men mange av dem spiller sammen med ander spillere...mot dem også forsovidt.

Her er en feks http://www.hxnorway.com

Vi har bredd litt mer rundt oss enn bare å være i platoon i sammen, vi har tilogmed egen nettside og teamspeak3 :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...