cri74 880 Report post Posted March 8, 2012 (edited) Utviklingen i cheats for Battlefield 3 er noe som får meg til å bli skikkelig urolig. Jeg er riktignok av den "gamle generasjonen" av gamere, men at det kan være Så gøy å uppe statsen sin på ren JUKS er utrolig. Nå skal det sies at TV2 hadde omtale som en av de mest befestede stedene med JUKS og at serverne der hadde mye hackers. En påstand som er helt vanvittig i mine øyne mtp det systemet som ikke engang bf.no har. Men om man tenker på det, så er det nesten naturlig i BF3 at en av de mest populerte serverne i Europa har det største problemet og at spillere ønsker å spille andre steder ? Hva er det som får en spiller til å ty til JUKS Vel, spillet i seg seg selv utgjør mesteparten av grunnen. Det er et spill som baserer seg på unlocks, stats, profil og hvordan man ligger ann i forhold til andre spillere. Det er egentlig naturlig at man har lyst til å være bedre enn andre og konkurransen handler om hvor god aim du har. De som sitter med ansvaret for en "ren" server har nesten ikke noen verktøy for å ta de som jukser, og de som gir ut spillet konsentrerer seg om konsoll utgaven - der de tjener penger. Med tanke på hva som er annonsert, er det helt på tryne at utgiverne av spillet ikke tar seg av det som er et av de mest pregende problemene pr.dags dato. MEN hvem vil erkjenne at jusks og fanteri er et problem når det er DLC som står for tur? Jeg tror du kan lete lenge etter spectator mode og battlerecorder, når EA vil selge deg mer du kan kjøpe. DICE leter etter flere gode coders... Det ser ut som de fleste "orginale" utviklerne rømmer. Men hva betyr det for spillet? Battlefield 3 er det tredje spillet i rekken og spillet i seg selv har hatt konkurranse fra mange andre spill. BF var i sin historie, et av de få PC-Spillene som hadde en ulineær spille stil og gav sinne spillere en helt unik opplevelse. Fra å være noe unikt ble Battlefield et mainstream spill og i likhet med andre spill som poppet opp ble det en konkurranse om å ha flest kills, heve stats, bli den beste som alltid lå øverst på listen. Det er her du belønnes og det er her du klatrer i rank, supermega sargent kill !!! Hva skjedde med Teamplay? Fra å være et av de mest ulineære spillene til å bli mainstream sliter Battlefield med sine spillere. De som spiller det mest, er som andre, mest interesert i å komme høyest på kill listen. Det betyr kanskje at teamplay ofte blir borte og det er av den grunn at de fleste veteranene av spillet søker andre spill, eller begir seg inn på klaner som fokuserer på teamplay? Det er her jeg irriterer meg, jeg kan ikke forstå at en i min squad hopper ut av tanksen når jeg lazer mål for han? Jeg skulle ønske jeg kunne rope til dem.... I helvette jeg prøver å hjelpe deg! Dont revive me bro'.... Resultatet på public siden er at de mest uerfarne spillerne blir igjen og at communities lider, eller at klan spillere gikk public med cheats for å profilere seg med stats som egentlig ikke viser den naturlige ferdigheten. Med 500 severs er det enkelt å bli bannet på 1 server for å cheate på 499, PB vil uansett ikke ta deg for cheat - i alle fall ikke de som finnes nå. Før var det slik at du kom inn i et spill og tilpasset deg, nå er det slik at du tilpasser det stats og hvor du får mest kills. Med andre ord så trenger du ikke lenger en team-mate. Du trenger en aimbot og en wallhack som gjør den nytten en lagkamerat kan gi deg. Kanskje trenger Battlelog noe i linje av socialpoints? Det ser i alle fall ut som at de som hacker har sin egen liten squad og ligger høyest på K/D. Tiden der du hadde lyst til å søke en gruppe for å spille sammen med noen blir overflødig og som spiller kan du oppnå det samme med juks eller EA sine egne web-sider for spillet - konsoll er med ander ord veldig "Hack vennlig" når det er portet til PC. Det er uansett veldig tydelig på et av de mest spilte mappsa i BF3, Metro(ja du hørte riktig - Metro er det mest spilte kartet i BF3........noensinne), der en haug med lagkamerater blir sittende i spawn for å skyte fiender... så lamejoiner de vinner siden på slutten slik at statsa blir riktige for dem. Hvem gidder å konsentrere seg om å jobbe mot et flagg når du kan få 75/3 i KD? Det hadde vært gull med noe poeng for å jobbe som et lag kjære DICE - eller skal jeg si EA Det er nesten utrolig at man måtte gjennom forum krangle seg til et Squad system da EA ikke så poenget med å være i et lag. Det sier jo litt om hvor langt man er kommet i utviklingen av et lagbasert skytespill. Hva skjedde med Battlefield? Battlefield har en lang historie og hva du kan lese utifra det jeg har skrevet, så forstår du at du ikke lengere er del av det. Verken som ny spiller eller som veteran. Det er faktisk sånn at EA har valgt deg bort, og selv om det selger mye og er et fantastisk imponerende teknologi for konsoll, så er det ikke et fantastisk imponerende spill for deg som eier en PC og har lyst til å spille sammen med andre. Konsoll gjengen sliter fortsatt med å ha kontakt One 2 One - Noe som vi PC spillere har hatt i over 10 år. Kontakten mellom deg og en annen spiller er bare ett av ankepunktene som battlefield 3 sliter med. De spillerne som er av den nye generasjonen har ikke opplevd noe annet og kan ikke relatere spillet til det som har vært, og de som har opplevd Battlefield tidligere kan ikke relatere dette spillet til noe de har opplevd før. Det er et vanvittig tomrom i spillet og det sluker stadig flere spillere i et intetsigende sort hull. Hva skjedde med ferdighet, samspill, kontakt og de spillerne som laget det battlefield det supere spillet? Fordi det var spillerne som var det viktige i Battlefield. Det var derfor du har lyst til å spille det om og om igjen. Du kunne rett og slett ikke la en lagkamerat være der alene og ville stadig oppleve nye ting sammen med han. Battlefield har skiftet både utsende og ferdighet. I motsetning til tidligere så trengs det ikke ferdigheter, nå behøver du bare å logge på og skaffe deg en aimbot uten å bli tatt. Du trenger ikke å spille sammen med venner og du behøver heller ikke søke deg til et community med rettferdige spill, eller som har en god organisasjon for serverne de hoster. Hvorfor vil du spille på en server som har gode anti-cheat muligheter når du har cheats såpass lett tilgjengelig at det nesten er vanlig? Det blir som å switche kanaler på TV, det selger like bra, det er lett fordøyelig. Det krever ingen innsats fra deg som spiller og DICE (egentlig EA) lager helt tåpelige patcher som gjør det enda enklere å jukse. Hvordan ble en irFlare en countermeasure for laserguided våpen? Som en tilhenger av virkelig militær teknologi og der et våpen fungerer som et våpen, så blir det dumt. Battlefield kunne(i sin tid) vise til at militære brukte dem som trening, nå betyr det lite når et våpen fungerer som en ærte-pistol. I et ønske om et skikkelig PC - Spill så er ikke Battlefield og DICE der du skal lete. Den tid er forbi, som ny spiller opplever du ikke samholdet og spillet som er Battlefield, og som veteran vil du aldri finne det samme i et konsoll spill som hva du kan oppleve i et PC-Spill.... slik battlefield egentlig var ment. Hva alt dette egentlig har for betydning for oss som spillere burde vi tenke på. EDITS: fortløpende Edited March 9, 2012 by cri74 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 8, 2012 Jeg skal ikke beskylde andre, men jeg ser tydelig at aimbots og hacks blir brukt både fra TV2 spiller og battlefield.no spillere. Bare kjør på. Alltid artig når folk begynner å anklage noen kjente navn for å cheate Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 8, 2012 (edited) Hvis jeg klarer å lage en såpass lang tekst og du svarer med det der, så tror jeg ikke du har vært smart nok til å bruke hjernecella di på det jeg egentlig skrev. Jeg synes det er artig med folk som ikke tenker seg om, sånne som deg kjære "klan medlem". Fortell meg hvor du spiller og fortell meg at du ikke har opplevd en aimbot den siste uka (med forbehold at du har spilt litt rundtomkring og har lagt mer enn 5 timer pr 3 dager - public)? Hva det egentlig har for betydning for deg som spiller burde du tenke på. Edited March 9, 2012 by cri74 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted March 9, 2012 Egentlig enig, men dette med å kunne flare bort en "laser missil" måtte til for å faktisk balansere spillet. Greit nok, de kunne gjort det på andre måter, men løsningen virker ikke helt "teit" i mine øyne. Hvis jeg klarer å lage en såpass lang tekst og du svarer med det der, så tror jeg ikke du har vært smart nok til å bruke hjernecella di på det jeg egentlig skrev. Jeg synes det er artig med folk som ikke tenker seg om, sånne som deg. Fortell meg hvor du spiller og fortell meg at du ikke har opplevd en aimbot den siste uka (med forbehold at du har spilt litt rundtomkring og har lagt mer enn 5 timer pr 3 dager)? Hva det egentlig har for betydning for deg som spiller burde du tenke på. Jeg har i hvert fall ikke opplevd en eneste aimbot på en stund, og jeg har spilt omtrent hver eneste dag i det siste. Mest på bf.no servere men også på andre internasjonale servere. Dessverre så er det også sånn at om man er "over gjennomsnittet" i noe, så har veldig mange en tendens til å gå RETT til at du cheater. Ble faktisk senest igår anklaget for å cheate når jeg fløy, kun fordi andre på serveren ikke holdt en spesielt høyt nivå. Og de som kjenner meg og har spilt med meg, vet at jeg ikke er enormt flink i fly. Det kan selvfølgelig være et resultat av at det har vært mye cheats tidligere, men det gir også en indikator på hva slags spillere man møter nå til dags. Litt sånn " han var bedre enn meg, han Må cheate". Folk er blitt altfor godt vandt til at ting er for enkelt dessverre, så at når noen blir drept med maskingæveret til et fly, så må det jo være cheat fordi de hørte ikke "biiiiipbiiiipbiiiiioiop" før de ble drept. Ungdommen nå til dags........ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 9, 2012 (edited) Jeg mener ikke de som skriver "m320 noob" fordi du treffer de rett i pæra Jeg er fullt klar over at det finnes dårlige spillere og gode spillere, og at situasjonen krever sin "mann" Det jeg mener er at spillet i seg selv er ødelagt og at EA lager det enda mer ødelagt, det er null respekt for spillet... bare hva som selger mest - og konsoll er en av de tingene, som konsekvens får vi jævlig mye dritt på PC siden. Det tar igen ende. Edited March 9, 2012 by cri74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 9, 2012 Hvis jeg klarer å lage en såpass lang tekst og du svarer med det der, så tror jeg ikke du har vært smart nok til å bruke hjernecella di på det jeg egentlig skrev. Jeg synes det er artig med folk som ikke tenker seg om, sånne som deg kjære "klan medlem". Fortell meg hvor du spiller og fortell meg at du ikke har opplevd en aimbot den siste uka (med forbehold at du har spilt litt rundtomkring og har lagt mer enn 5 timer pr 3 dager - public)? Tja.. 488 timer pub teller vel? og btw, jeg stoppet å lese etter du ikke ville nevne navn på "cheaters". Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 9, 2012 (edited) Igjen - ikke heng deg opp i navn og ikke heng deg opp i enkelt tilfeller - se på hvordan, om det jeg sier er rett, det vil påvirke PC-spill (og spill generellt) i fremtiden Jeg driter egentlig i hvem som cheater og hvem som ikke gjør det, jeg har det gøy når jeg spiller. Du misforstår budskapet og btw, jeg stoppet å lese etter du ikke ville nevne navn på "cheaters". NOW, there is your problem!i Jeg sletter det sånn at andre (i din situasjon) klarer å lese videre Edited March 9, 2012 by cri74 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flubber 2 Report post Posted March 9, 2012 Har du vurdert å sjekke din egen status på Battlelog? jeg er ikke i nærhet av å være best i bf3 men jeg har til nå fått mange artige timer her sammen med resten av gjengen her inne og på 6dager ingame spilletid på bf.no serverene har jeg kun opplevd en aimbotter mot to på andre public servere siden jeg startet med bf3 da det kom ut. Jeg whiner ikke om folk tar meg om det måtte være på bakken eller i lufta, om de bruker luncher eller sniper spiller i grunnen ingen rolle. det som derrimot betyr noe er om de gjør dette fra steder de ikke skulle kunne ta meg og dette gjentar seg rett etter spawn osv, da snakker vi cheat? jeg vet ikke hvordan din stats er på andre servere men på bf.no sine servere har ikke du akkurat noen grunn til å juble, kan dette være en årsak til å "anklage" folk for cheat? jeg sier ikke at det ikke er folk som bruker det men min erfaring sier det motsatte. det jeg derrimot ser mye av på servere, er folk som er "feige" når de bruker heli/fly eller sniper. ja tanks også. det er at de står i utkant av maps for easy kill og sjansen for å selv bli drept er ikke så stor da. nettopp pga dette oppnår de også 80-5 eller bedre på k/d, disse har gjort jobben med aimen sin og vet godt hvordan de sikter deg inn på lang avstand. feigt? ja jeg syns det. så mitt råd er, spill på servere du vet tar dette seriøst, tren mere på egen aim og tenk på at det faktisk er folk der ute som er gode. wh fungerer kun på små maps mot aimbotters som er effektivt på alle men som oppdages lett. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 9, 2012 Man får ikke 80-5 i kd av å stå på utkant av et map.. det må faktisk gjøres av å kjøre rundt blandt flaggene og ta inf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted March 9, 2012 Er da lett å farme kills med tanks på avstand på karkand. Bombardere A fra lang avstand. Dette er faktisk en av tingene som er like lett i bf3 som bf2. Men jeg begynner ofte å kjede meg og vil heller at vi skal få noen flag istede for å campe så jeg kjører oftest på. Det skal sies at jeg har sett mye rart når jeg har spillt public, men jeg tror faktisk at ting er blitt bedre på juksefronten en det var for 1mnd siden. Ingen ting er vel som når en kar dreper 6 stykk med magnumen som har 6 skudd. Første gangen er kansje flaks men når dette skjer 5 ganger på 30sek så er ofte noe rart. Det som plager meg mest er fremdeles de som spiller recon og tror de er supersniper og må campe langt borte fra slagmarka uten å hjelpe laget. Quote Share this post Link to post Share on other sites
eLvitra 5 Report post Posted March 10, 2012 (edited) Jeg skal ikke beskylde andre, men jeg ser tydelig at aimbots og hacks blir brukt både fra TV2 spiller og battlefield.no spillere. Jeg foreslår at du nevner disse navnene til en server admin, slik at serveradmins kan følge med neste gang =) Hva skjedde med Teamplay? Fra å være et av de mest ulineære spillene til å bli mainstream sliter Battlefield med sine spillere. De som spiller det mest, er som andre, mest interesert i å komme høyest på kill listen. Det betyr kanskje at teamplay ofte blir borte og det er av den grunn at de fleste veteranene av spillet søker andre spill, eller begir seg inn på klaner som fokuserer på teamplay? Det er her jeg irriterer meg, jeg kan ikke forstå at en i min squad hopper ut av tanksen når jeg lazer mål for han? Jeg skulle ønske jeg kunne rope til dem.... I helvette jeg prøver å hjelpe deg! Dont revive me bro'.... Man kan aldri forvente at noen skal hjelpe deg på den måten han kunne gjort vis dere satt sammen på VT/skype osv. Definitivt ALDI på public. Veteraner som begir seg inn på klaner osv, dette er får å gå et steg videre. Om du ikke har et mål om å ta et steg videre, så vil du heller aldri bli bedre enn de fleste gode spillerne på TV2 og battlefield.no serverene... Nettopp fordi de kan spille og er på et helt annet nivå enn det de aller fleste er. Selfølgelig man Må ikke ta et steg videre for å bli god. " Public***** " som vi kalte spillere som BARE spilte public back in the days (Counter-strike). Spiller man mye alene og lærer seg steder spillere sitter, vil man til slutt også automatisk sjekke disse stedene.. "eLvitra's guide to be a public w * * * * ". 1.Har du ingen kompiser å spille med (Sitte på VT å prate teamplay) gå medic, selv om du ikke har et favoritt våpen. Mister du liv, healer du deg selv og såklart gi liv i andre medspillere. Altid kast ned en medpack i ny & ne, skulle du møte på noen etter å ha kastet den så har du en stor fordel. (gjelder vel også ammo) 2.Selv om du er medic KAN du faktisk plukke opp andres KIT. Ops en tanks! WTF han du drepte nettopp hadde engi kit. Vel plukk det opp for F.. 3.Let litt rundt på nettet om hvordan du spiller, mange proffe spillere legger ut videoer ofte med tips om hvordan man spiller. 4.Når du spiller, lær deg stedene både laget/motspillerne står. Dette hjelper deg mye. 5.Når du føler du kan #4, unngå å gå rett i fella? 6.Er #4 litt vanskelig å unngå, vent heller på at motstanderen(e) skal komme mot deg, evn er du alene vent heller på medspillere. 7.Lær deg våpenet du bruker, recoil osv. Finn et passelig allround våpensikte. Ikke fly rundt med et 4x scope og forvent at du skal plukke alle på lang avstand. Det gjør du ikke, for etter et par meter mister kula hastighet og tar mindre skade. Dessuten er du nok drept før du får drept han du skøyt på, nettopp fordi når du skyter dukker du opp som en "FREE KILL ARROW" på minimap. 8.Bruk minimap MYE, du aner ikke hvor mye dette hjelper deg. Folk dukker opp i hue og ræva der. 9.Du har en tast på keyboard som heter (Q) denne brukes for å markere andre spillere. Er han for langt unna for deg å drepe, se på han og trykk Q. dette hjelper deg og laget ditt... 10.Blir du skutt! hva kunne du gjort for å forhindre dette? 11.Når du er innenfor et flagområdet og du ikke begynner å ta over. Da er det 1 eller fler rundt deg (Conquest) om noen tar over når du er der, da er det 2 eller fler. 12.Ikke WHINE når du dør, folk er og forblir bedre enn deg, samme hvor god du er. 13.Play the objective (Denne listen er SVæRT avhengighetsskapende, og ser meg frabedt fra alt ansvar ved evnt. ban og kick) Kunne holdt på i evighet men man lærer stadig noe nytt ved å prøve selv. Du har/er i en klan. Har dere prøvd å gå sammen på en public server når dere ikke spiller match? kommunisere med hverandre osv. Mange av disse som spiller på battlefield.no sine servere sitter på mumble/skype/VT osv for å nevne noen. Selv om man ikke spiller match, så lærer man mye både med laget og deg selv. Nå! mye av dette kunne du sikkert, men lov å håpe du lærte noe * Folkens!. Kunne vært moro om flere oppdaterte denne listen, kanskje vi kunne hjulpet flere fra den bittre død. Ellers ha en finfin morgen folkens. *Edit; Skriveleif har tatt en tur. flere finnes men rettes aldri!! hah Edited March 10, 2012 by eLvitra Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 10, 2012 (edited) Tusen takk for at dere linker til stats og tar med bilder av mine status oppdateringer på battlelog Det er kjempe hyggelig. Hva mine stats og oppdateringer har med at jeg tror det finnes mange cheaters der ute og at mye i spillet ødelegger teamplay, skjønner jeg ikke helt. Men det er vel i samme univers der en irFlare funker mot et laserguidet våpen? Er det meningen jeg skal svare for meg selv og mine stats???? som åpenbart ikke har vært padda eller juksa, spør du noen som kjenner meg ville de ledd seg ihjel om du hadde beskyldt meg for noe sånt. Jeg er rett og slett for ræva, og ja.. jeg blir drit glad når jeg finner en server med folk som har like dårlig(eller værre) aim enn meg. Med andre ord så tilpasser jeg meg mine ferdigheter og jeg upper ikke mine ferdigheter for å tilpasse meg, noe som jeg skrev i første post. Eller må jeg bevise noe for dere for å kunne starte en diskusjon om et slikt tema? Det er morsomt å se at temaet unngås og at trådstarter blir lagt ut for hogg, istede for å bidra til diskusjonen med et personlig standpunkt. Hvis du tar diskusjonen som whine - så greit for meg....ignorer og fortreng... jeg spiller hver dag og flere timer hver dag. Nå har du jo link til både battlelog, stats og snart facebook om det fortsetter i denne trenden. Da kan du sjekke selv Når jeg ser en som ligger å spreller som en terminator med MG i en busk og får 50-60 kills på 1-2 min så rapporterer jeg dem. Jeg blir også veldig mistenksom på nicks som feks 1337|0o062331§§22 eller |ll1l||l11ll|12, som i seg selv høres ut som en om du forsøker å uttale det.Jeg snakker ikke om hjelp, men jeg snakker om vanlig teamplay. Om du setter deg inn en en tanks der jeg sitter å lazer targets for laget, kjører den tanksen dit du har lyst til å ligge å snipe og jeg blir sprengt i fillebiter. Eller at jeg setter meg inn i en tanks sammen med deg og kompisen din og vi er i squad - jeg skriver at jeg sitter i 3dje sete og at jeg lazer for deg. Med en gang du hører min lockon(som ikke er fiendens lock på oss) så hopper dere ut av tanksen i frykt og jeg blir sittende igjen og lurer på hvor dere blir av - det er komisk, men det er ikke teamplay. - og pls... ikke siter meg fordi dette kan sikkert være et dårlig eksempel.. det bare kom inn i hodet nå. Her er min public liste - i tillegg til hva du skrev. 1. Om alle driver å HS deg gang på gang på gang på gang på gang på gang, selv om de står med M1911 på 230 meter - Skift server og la folk med scripts og ulumskheter spille alene. De fortjener ikke en motstander. 2. Selv om alle andre driver å HS deg gang på gang på gang på gang på gang med em M1911 på 230 meter - Ikke følg linken de sender deg selv om du er frista til å prøve metoden. Last, eller bruk, heller ikke programer og scrips som åpenbart er jusk. Det ødelegger for spillet til veldig mange andre og til slutt deg selv. 3. Leaderboards i Battlelog er ikke noe å sammenligne seg selv med. Mange av de som ligger på toppen har vært inne på 2 playerstart med en kompis og stats-padda seg ihjel, eller brukt bugs/glitch/bot. Mao - leaderboards reflekter ikke alltid hvem som er best. 4. Istede for å spille alene så logg på en TS3 eller Mumble eller Ventrilo. Det er mye mer gøy å spille med andre, og som regel er du mer enn velkommen. 5. Istede for å skrive Gaymotherfucker i chat, skriv heller nice1 når noen dreper deg og du ble imponert over at de klarte det. 6. Istede for å rapportere spillere som jukser til EA - brukt måten det community du befinner deg på, feks klagemuren i bf.no. EA har ikke kraft til å bannlyse noen fra sitt eget spill. Til og med moderatorene dems har blitt tatt i juks når de spiller er det blitt fortalt på uoffisielle BF nettsider... Edit leif og noe greier Edited March 10, 2012 by cri74 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted March 10, 2012 Antallet juksere var temmelig høyt for noen måneder siden, men de siste ukene har jeg totalt opplevd én person som åpenbart jukset på våre servere. Problemet er selvsagt personer man føler er i grenseland, men heller ikke slike personer har jeg opplevd på en stund. Uansett, siden demoer og observatørmuligheter er fjernet fra spillet, er det nesten umulig å avgjøre hvorvidt en person jukser eller ikke. Personlig synes jeg folk har alt for lav terskel før de begynner å hyle ut i chatten om både det ene og det andre. Som Elvitra sier: Bruk minimappet. Det er helt utrolig hvor mange som ikke er klar over at årsaken til at de blir drept gang på gang, simpelthen er at de helt selvforskyldt springer rundt som enkle mål som alle og enhver kontinuerlig vet posisjonen til. Viktigheten av minimappet er såpass stor at jeg personlig zoomer inn og ut av det ved bruk av musa. Dersom man mistenker noen for å jukse: Følg etter dem, film dem, sjekk opp statsene (flere kills enn skudd? Ekstremt høy treffsikkerhet?) og hvis mistanken vedvarer: Klag dem inn på profilen deres og i klagemuren. Kanskje er det flere som har gjort seg opp erfaringer etter å ha spilt med vedkommende. Jeg ser i hvert fall ikke noen andre mulige løsninger på problemet slik situasjonen er nå. Dersom enkelte elementære observatørmuligheter hadde blitt implementert i spillet, ville det blitt betraktelig enklere å avgjøre. Jeg skjønner helt klart frustrasjonen din om dette emnet, men hva slags andre løsninger er det egentlig? Det går ikke an å utestenge personer utelukkende på bakgrunn av mistanke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 9, 2012 Nei det er helt klart at man ikke kan utestenge folk på mistanke. Med det i tankene har jeg kjøpt en ekstra konto og installerte noen fine ting, jeg får se om noen mistenker meg. Punkbuster mistenker i alle fall ikke noe. Masse fin info her og mye innstillinger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted May 9, 2012 Hva har du installert da som er så fint da om jeg tør spørre? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted May 9, 2012 Nei det er helt klart at man ikke kan utestenge folk på mistanke. Med det i tankene har jeg kjøpt en ekstra konto og installerte noen fine ting, jeg får se om noen mistenker meg. Punkbuster mistenker i alle fall ikke noe. Masse fin info her og mye innstillinger http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/t7201/im_a_hacker_and_i_have_some_information_for_the/ ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted May 9, 2012 Nei det er helt klart at man ikke kan utestenge folk på mistanke. Med det i tankene har jeg kjøpt en ekstra konto og installerte noen fine ting, jeg får se om noen mistenker meg. Punkbuster mistenker i alle fall ikke noe. Masse fin info her og mye innstillinger Når man inrømmer på forum at man hacker kan man bare gi ban både på forum og ingame imo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted May 9, 2012 Nei det er helt klart at man ikke kan utestenge folk på mistanke. Med det i tankene har jeg kjøpt en ekstra konto og installerte noen fine ting, jeg får se om noen mistenker meg. Punkbuster mistenker i alle fall ikke noe. Masse fin info her og mye innstillinger http://www.reddit.co...mation_for_the/ ??? det der er jo bare fantastisk "Most people using hacks, once they turn them off, are no good. In fact, a reasonably good person (250~ spm or above)" i lol'd mye av det han sier er sant men ufattelig mye spekulasjon også Quote Share this post Link to post Share on other sites
OPPING 0 Report post Posted May 9, 2012 Forstår godt at han føler han trenger hjelpemidler med 0.7 i KD etter 370 timer spilt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 9, 2012 Forstår godt at han føler han trenger hjelpemidler med 0.7 i KD etter 370 timer spilt. Om jeg forstår deg riktig så trodde du at jeg kjøpte hacks for å uppe statsen på min egen konto, det er ikke riktig. Jeg ville simpelthen se hvordan det funker og hva en server(ikke en jeg vanligvis spiller på) tillater å gjøre før de eventuelt oppdager det. Kontoen brukt for prosjektet er kun for å se hva jukserne driver med og samle info. Men bra at du nevner stats for da vet vi hvor terrenget ligger og kan jo sammenligne. Jeg vil si at jeg er en ganske regular spiller, hverken spesielt god eller dårlig. Understreker igjen at min konto ikke blir brukt og ingen navn blir nevnt for å samle info, det er kun for å se hvordan det fungerer og hva en som jukser(med sin konto) kan gjøre. EDITS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted May 9, 2012 og dette er folk som sitter med verv i battlefield.no? Patetisk imo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted May 9, 2012 Du jukser og forsvarer det med at det ikke er din vanlige konto og at du jukser på "ukjente" servere? Det er like ille uansett, og det blir det samme som at det skal aksepteres at personer som vanligvis ikke spiller på våre servere skal komme til oss for å teste ut hvordan juks fungerer. Det er i begge tilfeller direkte ødeleggende for spillet og ikke minst spillgleden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 9, 2012 Skjønner at dette er et følsomt tema, og det er ikke meningen å fornærme noe. Jeg mener cheats ødelegger (som jeg postet langt om i begynnelsen av tråden). Cheating finnes i alle spill, poenget er å eksponere det. Jeg sa at det ikke er min konto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted May 9, 2012 (edited) så du har behov for å teste cheat for å "eksponere" det? Når du først cheater kan du da for faen bruke din egen konto... Edited May 9, 2012 by Ldd1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted May 9, 2012 Dette er en ripe i lakken cri... mer vil jeg ikke si om den saken! Quote Share this post Link to post Share on other sites