Dommern 6 Report post Posted March 11, 2012 joda ae har tracking, men bruk heller mocha, programmet som følger med, tracker på en litt annen måte, meget smoooth. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted March 11, 2012 Flott intro, men.. har kurt_knut noen gode kills da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 11, 2012 tvilsomt ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kurt_knut 6 Report post Posted March 12, 2012 fu fu : p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted March 12, 2012 Ikke får å være slem eller noe men jeg håper virkelig ikke dette blir enda en sån sniper fragmovie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 12, 2012 Ikke får å være slem eller noe men jeg håper virkelig ikke dette blir enda en sån sniper fragmovie. Skal nok bli en Heli Gunner/inf vid. Lite sniper tror jeg. Blir heller ikke public frags. Quote Share this post Link to post Share on other sites