kurt_knut 6 Report post Posted March 8, 2012 Her er fragmovie introen min, Selve filmen kommer om et par mnd ; ) 5 Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted March 8, 2012 Stilig teaser Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted March 8, 2012 Så fett ut! Share this post Link to post Share on other sites
eLvitra 5 Report post Posted March 8, 2012 Nice! vil lage min egen, MEN må finne ut riktige instillinger på fraps og gå til inkjøp av en SSD disk så det ikke blir så mye fps drop. Bruker du fraps? evnt. instillinger har du der? som f.eks kjører du Half-size eller full. Over til noe annet, hvordan blir du kvitt armer osv? crop? for vis du kjører da Half-size på Fraps så croper i vegas blir det vel litt pixlete? Ok stopper med spørsmål der. Gleder meg til å se resten, regner med det blir mye heli frags Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 8, 2012 Jeg bruker D3DGear Gir deg mye bedre fps + mindre størrelse på filene. (http://www.d3dgear.com/) For å få vekk armene må man bruke en bug. Gå som Assult med G3A3 og M26 MASS. Bytt til M26 MASS, men EN GANG du skyter, bytt tilbake til G3A3. Gjør du det fort nok så forsvinner armene og våpnet når du bytter tilbake til M26 MASS igjen Men du må bytte ekstremt fort! Etter det så er det bare å skrive ui.drawenable 0 i console. Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted March 8, 2012 Jeg bruker D3DGear Gir deg mye bedre fps + mindre størrelse på filene. (http://www.d3dgear.com/) For å få vekk armene må man bruke en bug. Gå som Assult med G3A3 og M26 MASS. Bytt til M26 MASS, men EN GANG du skyter, bytt tilbake til G3A3. Gjør du det fort nok så forsvinner armene og våpnet når du bytter tilbake til M26 MASS igjen Men du må bytte ekstremt fort! Etter det så er det bare å skrive ui.drawenable 0 i console. prøvde no hands buggen, men får det faen ikke til, videotutorial? Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 8, 2012 Jeg bruker D3DGear Gir deg mye bedre fps + mindre størrelse på filene. (http://www.d3dgear.com/) For å få vekk armene må man bruke en bug. Gå som Assult med G3A3 og M26 MASS. Bytt til M26 MASS, men EN GANG du skyter, bytt tilbake til G3A3. Gjør du det fort nok så forsvinner armene og våpnet når du bytter tilbake til M26 MASS igjen Men du må bytte ekstremt fort! Etter det så er det bare å skrive ui.drawenable 0 i console. prøvde no hands buggen, men får det faen ikke til, videotutorial? Ok, Kommer Share this post Link to post Share on other sites
kurt_knut 6 Report post Posted March 8, 2012 Haha ! : p Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 8, 2012 Jeg bruker D3DGear Gir deg mye bedre fps + mindre størrelse på filene. (http://www.d3dgear.com/) For å få vekk armene må man bruke en bug. Gå som Assult med G3A3 og M26 MASS. Bytt til M26 MASS, men EN GANG du skyter, bytt tilbake til G3A3. Gjør du det fort nok så forsvinner armene og våpnet når du bytter tilbake til M26 MASS igjen Men du må bytte ekstremt fort! Etter det så er det bare å skrive ui.drawenable 0 i console. prøvde no hands buggen, men får det faen ikke til, videotutorial? Her har du den Share this post Link to post Share on other sites
eLvitra 5 Report post Posted March 8, 2012 Nice, det gjør jo moviemaking mye lettere takker for tipsene folks Jeg bruker D3DGear Gir deg mye bedre fps + mindre størrelse på filene. (http://www.d3dgear.com/) For å få vekk armene må man bruke en bug. Gå som Assult med G3A3 og M26 MASS. Bytt til M26 MASS, men EN GANG du skyter, bytt tilbake til G3A3. Gjør du det fort nok så forsvinner armene og våpnet når du bytter tilbake til M26 MASS igjen Men du må bytte ekstremt fort! Etter det så er det bare å skrive ui.drawenable 0 i console. Dette skal jeg ta en titt på. takker Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 9, 2012 Jogex u the king ! Stolt av å være i Helix med deg Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted March 9, 2012 må si det var en pen intro du har der. gleder meg til å se hele videoen. Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted March 9, 2012 Pent! Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 9, 2012 Meget bra, gleder meg til resten Share this post Link to post Share on other sites
eLvitra 5 Report post Posted March 10, 2012 Tror ikke den no hands bugen funker lenger, iallfall så sliter jeg med å få det til.. Bytter så fort jeg bare kan etter å ha skutt =/ Edit: vel det funket nå Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 11, 2012 Tror ikke den no hands bugen funker lenger, iallfall så sliter jeg med å få det til.. Bytter så fort jeg bare kan etter å ha skutt =/ Edit: vel det funket nå Blir pissed hvis de "fikser" det. Er da ingen som bruker G3A3 uansett xD Share this post Link to post Share on other sites
eLvitra 5 Report post Posted March 11, 2012 Tror ikke den no hands bugen funker lenger, iallfall så sliter jeg med å få det til.. Bytter så fort jeg bare kan etter å ha skutt =/ Edit: vel det funket nå Blir pissed hvis de "fikser" det. Er da ingen som bruker G3A3 uansett xD Vel får håpe ingen viser videoen din til DICE da xD Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted March 11, 2012 bare introen gav meg lyst til å spille litt bf3 igjen, å bare det er en stor prestasjon:P Hvis filmen holder samme nivå som teaseren kan det bli veldig bra:) Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted March 11, 2012 Hvordan har du lagd effekten med tekst som "flyter" i filmen? Har du brukt hele prosessen med motion tracking, eller har du bare redigert det sånn cirka inn i Vegas/After Effects? Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 11, 2012 Hvordan har du lagd effekten med tekst som "flyter" i filmen? Har du brukt hele prosessen med motion tracking, eller har du bare redigert det sånn cirka inn i Vegas/After Effects? Brukte motion tracking ja Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted March 11, 2012 Lyst til å fortelle hvilke programmer du har brukt for å lage det? Er litt hypp på å teste det ut selv, virker utrolig fett Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 11, 2012 (edited) Adobe AfterEffects vil jeg tippe Edited March 11, 2012 by cri74 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted March 11, 2012 AfterEffects har ikke Motion Tracking så vidt jeg vet. Må enten være SyncEye eller Boujou. AE brukes til etterarbeid, klipping og redigering edit: Trenger vel et 3d program også som Cinema 4d eller 3ds Max (eller Maya) Share this post Link to post Share on other sites
Jogex93 0 Report post Posted March 11, 2012 Adobe after effects (jo, det har motion tracking) Sony Vegas, Cinema 4D og Boujou Share this post Link to post Share on other sites