GodbeaR 3 Report post Posted March 7, 2012 http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters Nå ka dokker trur? Snakker vi killhouse i cod4 her eller? Tar de enda et skritt nærmere cod franchisen og driter i alt som har med bf sjangeren, eller blir dette bare skoy? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 7, 2012 Pass. Coming this June first to PlayStation 3, Close Quarters focuses on tight infantry battles with smaller maps and includes 10 more weapons. The third expansion is called Armored Kill. DICE says its all about the vehicle experiences and it has the largest multiplayer map the developer has ever created. The final expansion reveled is called End Game, but DICE is not talking about it at all right now. Pricing detailes for these expansions were not announced. Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted March 7, 2012 Det er ikke bare close quarter som kommer ut. Det kommer 3 expansion packs i 2012. De 2 andre ser bedre ut.. Så får vi bare se hva " including the biggest map in Battlefield history" betyr. http://ea.gamespress...ease.asp?i=1741 Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 7, 2012 Mer spent på den som kommer etter den der. Inf only driter jeg i. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 7, 2012 Nei takk. Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted March 7, 2012 Gameplay fra Close Quarters: http://videos.pcgames.de/hdvideo/7167/GDC-Medal-of-Honor-Warfighter-und-BF-Close-Quarters COD anyone? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 7, 2012 Ikke faen. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 7, 2012 Om noen hadde betalt meg 1000kr + gitt meg det gratis så ville jeg fremdeles aldri spilt det. Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted March 7, 2012 En positiv ting er jo at dette skjer på sommeren, og da er jeg opptatt med å spille paintball :-) Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 7, 2012 Så får vi bare se hva "including the biggest map in Battlefield history" betyr. Kjenner jeg DICE rett nå blir det noe alla Grand Bazar med fly...... STØRSTE KARTET NOEN SINNE... Bare at bare 2 på laget for oppleve det om gangen, og at det ikke er en dritt å gjØre der ute... Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted March 7, 2012 Kommer ikke engang til og røre close quarters med en rake, armored kill derimot kan sikkert være morsomt public et par minutter. Noe skeptisk til de nye kjøretøya som mobile artillery sikkert er propfulle av bipbiplockonaimassist feats. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 7, 2012 Håper det kommer laserkanon unlock til soflamen, så man bruke den til å skyte ned fly. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted March 7, 2012 Kjærligheten for BF3 er til å ta og føle på i denne tråden merker jeg... Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted March 7, 2012 mappet på denne filmen minnet meg litt om fy pool day i cs 1.6 fordi som har spilt det. Skip til 0.40 for å se http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 7, 2012 Her var det mye sutring og kvin. Tror det blir greit jeg, må se litt før det blir kjøp, men inf er gøy Noen som har fulgt med om det har kommet noe nyheter om battlerecorder? Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted March 7, 2012 Som de fleste andre her hopper jeg fint over close quarters. Men den neste med hovedfokus på HW høres derimot innteresant ut. Iallefall "biggest map om BF history", men jeg regner med at de klarer å ødelegge det... Det blir vel ett stort kart med 4 flagg i en klynge på midten. Men hvis de klarer å lage en skikkelig HW pakke med store kart i gammel BF stil så håper jeg salgstallene til den knuser close quarters som en skikkelig "up-yours" som viser hva fansen virkelig vil ha. Share this post Link to post Share on other sites
kurt_knut 6 Report post Posted March 7, 2012 Bra å høre at folk er positive !! Siden BF3 kom ut så har alle trådene handla om hvor mye feil DICE gjør og hvor dårlig spillet er... Liker dere ikke spillet så slutt å spill ; ) Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 7, 2012 Skal for all del bli artig med noen nye kart, det er bare synd de fokuserer på feil størrelse på karta. Ser ikke for meg 64 spillere på det kartet i videoen ovenfor f.eks, uten av jeg vet hvor stort det er i sin helhet. Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 8, 2012 Men hvis de klarer å lage en skikkelig HW pakke med store kart i gammel BF stil så håper jeg salgstallene til den knuser close quarters som en skikkelig "up-yours" som viser hva fansen virkelig vil ha. Jeg håper begge selger bra(egentlig skulle jeg ønske alt var inkludert ved release, da DLC splitter opp community). HW er en stor del av battlefield, men det betyr ikke at man automatisk er en shit-kid/cod eller ikke liker/er fan av battlefield dersom man foretrekker infanteri. Prøv å forstå at fan-basen er stor, vær heller glad for at det kommer DLC som burde dekke behovet for både infanterister og HW folk. Selv om andre har forskjellige preferanser enn deg så er de ikke nødvendigvis mindre fan av serien. Selv er jeg glad jeg liker å spille alle forskjellige roller battlefield har å by på, hvis man ser bort i fra recon Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted March 8, 2012 Men hvis de klarer å lage en skikkelig HW pakke med store kart i gammel BF stil så håper jeg salgstallene til den knuser close quarters som en skikkelig "up-yours" som viser hva fansen virkelig vil ha. Jeg håper begge selger bra(egentlig skulle jeg ønske alt var inkludert ved release, da DLC splitter opp community). HW er en stor del av battlefield, men det betyr ikke at man automatisk er en shit-kid/cod eller ikke liker/er fan av battlefield dersom man foretrekker infanteri. Prøv å forstå at fan-basen er stor, vær heller glad for at det kommer DLC som burde dekke behovet for både infanterister og HW folk. Selv om andre har forskjellige preferanser enn deg så er de ikke nødvendigvis mindre fan av serien. Selv er jeg glad jeg liker å spille alle forskjellige roller battlefield har å by på, hvis man ser bort i fra recon Selvsagt vet jeg at folk foretrekker forskjellige spillemåter, å jeg sier ikke at de som foretrekker inf er mindre fan av serien en de som foretrekker store baner med HW Men jeg syns EA/Dice har gjort en dårlig jobb med å prioritere begge disse gruppene. De har hovedsakelig prioritert "MW folk" fremfor oss BF veteraner. Det hele kunne jo vært løst veldig enkelt, med at man kunne velge størrelse på banene. De kunne bare lagt til "extra large" som kunne hatt baner i gammel BF stil.. Jeg begriper ikke hvorfor de ikke har gjort det slik :s Share this post Link to post Share on other sites
Reactions 0 Report post Posted March 8, 2012 Tror det blir nice jeg Siden mapsize er satt til 16 players kan det bli et bra 5on5 map :> Share this post Link to post Share on other sites
eLvitra 5 Report post Posted March 8, 2012 Dette mappet blir garrantert et USAS basert map, og se for det hvor jævelig det kommer til å bli å komme seg ut av spawn vis de andre har overtaket!.. Men gleder meg til de to andre.. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 8, 2012 Skal for all del bli artig med noen nye kart, det er bare synd de fokuserer på feil størrelse på karta. Ser ikke for meg 64 spillere på det kartet i videoen ovenfor f.eks, uten av jeg vet hvor stort det er i sin helhet. Men dem gjør det på helt feil måte. Ekstra kart burde vært gratis, nå som det er en DLC istedet så vil det være et miljø som ikke har kjøpt de ekstra kartene, og ett som har kjøpt de. Splitter miljøet. I tillegg kommer 2 DLC til noe som utgjør hele 4 DLC inkluderende Back to Karkand. Det høres helt mongo ut det dem gjør. VI har noen inf kart til dere, dette er en egen DLC !!! Og så har vi et massivt stort kart som blir en egen DLC !!! Hvorfor er disse seperat annet enn å tjene ekstra penger ? Ikke at jeg bryr meg, spiller ikke BF3 uansett men dette er så facepalm ..... retning spill generelt har tatt er bare eeeeeek ! Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 8, 2012 Spillet er vel dødt lell, før den første kommer ut. Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted March 8, 2012 Spillet er vel dødt lell, før den første kommer ut. Hvis BF3 forsetter å blø spillere slik som nå skal det bli interessant å se hvordan situasjonen er når denne kommer ut. Men jeg tror det kanskje stabiliserer seg litt etterhvert. Det er vel ikke så lenge til vi kun sitter igjen med en kjerne som aldri slutter helt å spille, som det ofte pleier å vær med slike spill. Share this post Link to post Share on other sites