Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Col. Jensen

En veldig trist dag

Recommended Posts

Say what!? Er det "sad" å være tilbake til Battlefield?

Lite dårlig gjort å si da.. *snufs*

ja her er det bare å forklare seg.. !! ;)

Say what!? Er det "sad" å være tilbake til Battlefield?

Lite dårlig gjort å si da.. *snufs*

ja her er det bare å forklare seg.. !! ;)

weri weri sad, det med battle.no! har alltid hatt battlefield.no nærmest hjerte ;)

Dere er velkommen her vet dere :) Vi trenger folk til å lage cup etc så bare heng dere på!

Noen som kan gi meg et nytt tak over hodet? :sadolf:

Jah, da er portalen og forumet nede :| , så da får vel jeg også tørke støv av denne kontoen som jeg tydeligvis hadde :p

Trist dag, men nye muligheter andre steder:)

Hei til alle nye og gamle kjente på battlefield.no

Slenger meg på her... I'm back! :):D:p

Edited by Grasli

Så kjekt å se! Vil bare si at på vegne av heele battlefield.no - Vi synes det er trist at battle.no er nede. Syens også at vi skal snu fjøla og gjøre det til en positiv ting. Vi kan samle spillnorge nå. Vi har spillservere og mumble nok til alle! (nesten hvertfall)

Velkommen skal dere være, og takk for innsatsen dere har gjort på battle.no!

• Like 1

Trist ja! Har fjerna bokmerke og kjente tårene presset på.... :(

Mitt første innlegg på Battlefield.no som vel blir mitt nye hjemsted, men gammel kjærlighet ruster aldri, så snufs.

Edited by GoodC

overrasket over hvor mange som kommer over derifra, for sist jeg var innom forumet var det da veldig stille? Mye som har skjedd på interne fora? Hvor mange var dere feks i admingjeng og ledelse? redaksjon?

overrasket over hvor mange som kommer over derifra, for sist jeg var innom forumet var det da veldig stille? Mye som har skjedd på interne fora? Hvor mange var dere feks i admingjeng og ledelse? redaksjon?

Jeg var i admingjengen :)

Grasli å gitt:D Han får lett armkroken min.

Nåh, hehe.. :biggrin:

Kommer til å bli kos dette her :)

PS. REgner med at du har copy(og snart)/ pasta tråden din fra battle, Grasli?? he he

Hvilken tråd? :p

Feks. den med art direction? Får se om jeg kan gå inn på noe "web archive" sider og finne tak i tråden igjen, haha! Neida.. :p

Vi var jo mange admins, MANGE. BF2, BC2 og BF3. Sistnevnte giddet jeg personlig IKKE å være admin for tho, av visse grunner... ;)

Redaksjon var vi også mange i med den gamle portalen i alle fall, men med den nye portalen + div fra høst 2011 til nå så var det ganske dødt gitt..

Forum ble også ganske dødt over tid, dessverre. Var jo masse aktivitet der hele tida pre-BF3, men så.. *bang*... Kom jo ikke så ovveraskende akkurat, BF3 ble jo en flopp for de fleste veterans. Og når spillet du har venta på i 6 år FAILer så ser man heller ingen grunn til å henge så mye på BF forum lengre.. :unsure:

Edited by Grasli

Vel, nå er jo ikke dette tråden å diskutere BF3 i, ei heller bør jeg uttale meg altfor mye, har ikke rørt noe fra BF-serien siden vietnam.. Men altså, jeg tror hypinga var noe som ødela også jeg.. man forventer kanon i badekar og får kinaputt i innsjø.. Dessuten er det jo et spill vi ser det kommer oppdateringer til, som med de fleste andre spill. Det er dessverre slik at spill for tiden blir utgitt halvferdige.. Og om det er nok press på, så vil utviklerne ferdiggjøre det viktigste.

Jeg ville være litt rolig jeg og sett hvordan oppdateringene kommer fremover. Var jo nylig en oppdatering av visse dimensjoner.

Får melde meg på her jeg og, håper på litt trøst.. , har jo hatt konto her lenge men aldri vært noe annet enn "leser", men godt å se at vi blir tatt godt imot her :) Vi får gjøre det beste ut av det alle sammen og bruke erfaringer for å hjelpe battlefield.no, e-sport er i en bølgedal nå men det er vårt eget ansvar å få det opp på topp igjen. Har vært admin på battle.no siden 2006 og forummod en tre år nå, de fleste som kommer over er nok folk med verv ser det ut til, og flere og flere vil komme, må jo ha en plass å samles vi som dyrker e-sport, det er jo mye av gleden mener jeg.

Slenger meg på Zaxo her, is i magen og håpe på oppdateringer for BF3, vi må ikke glemme alle patcher til BF2, tok sin tid der og, men etterhvert ble det :lovecrazed:

Ikke sant, gud bedre meg.. Det var ikke akkurat kjempestemning da BF2 ble sluppet.. Og nå er det mer "åååh, BF3 er så teeeit! Husker dere BF2 eller gutta? Da var det jo bare kjempe!"

Søren meg ingen som har så mye følelser og PMS som datanerder! :D

Humørsvingninger, yes please

Ikke sant, gud bedre meg.. Det var ikke akkurat kjempestemning da BF2 ble sluppet.. Og nå er det mer "åååh, BF3 er så teeeit! Husker dere BF2 eller gutta? Da var det jo bare kjempe!"

Søren meg ingen som har så mye følelser og PMS som datanerder! :D

Humørsvingninger, yes please

Jeg som mange andre kom fra "ingenting" ang. BF og rett til BF2 (ved release), så da ble det ikke sånn på oss. BF1942 og BFV har jeg først prøvd i ettertid, og ja jeg synes de er konge også. Men kan selvsagt skjønne at BF2 var litt annerledes for 1942 folka når det kom.. ;)

Edited by Grasli

Vi var en 8 stykker i ledelsen - en 3 stykker i redaksjonen og ca . en 30- 40 admins. Der var hele tiden udskiftning ;) Da BF2 var på sit højeste var vi over 100 admins :)

Fikk faktisk beskjeden på EAUK, eller Mordor. Det var ikke akkurat en "gledelig nyhet" der heller. :bleh:

http://forums.electr...-community.html (Sinte mods er i slettehumør der inne.)

Dette var trist. Har mange gode minner fra battle.no serverne bak i BF2 tiden. R.I.P.

Registrerte meg også her. Da BF communitiet bare synker, får vi som er igjen stå sammen. :)

Edited by Winfernal

Fikk faktisk beskjeden på EAUK, eller Mordor. Det var ikke akkurat en "gledelig nyhet" der heller. :bleh:

http://forums.electr...-community.html (Sinte mods er i slettehumør der inne.)

Dette var trist. Har mange gode minner fra battle.no serverne bak i BF2 tiden. R.I.P.

Registrerte meg også her. Da BF communitiet bare synker, får vi som er igjen stå sammen. :)

Yup, jeg som laget den tråden.. ;)

Glad for å se at så mange savner oss der inne, nesten så folk er på gråten vettu.. :cry:

• Like 1