Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Shai

Diablo 3 beta key - noen som har fått?

Recommended Posts

Diablo 3 nærmer seg, og det er massive invites til beta om dagen.

Er det noen som har fått seg key?

Er det noen som har en key til overs?

Hva er svaret da ? :p Diablo 2 har vel 3 bosser, baal, mephisto og diablo ...... både mephisto og diablo kan jo være svaret :p

Sjanse var latterlig liten uansett. 4400 påmeldte .... er jo ikke 0.5% av det antallet som er aktive på forumet dems engang. Så er garantert mange fra utlandet som har spamma tenker jeg.

tar opp igjen denne, noen som har diablo3 beta key? så det ble levert ut en haug nye, men ingen til meg :(

tar opp igjen denne, noen som har diablo3 beta key? så det ble levert ut en haug nye, men ingen til meg :(

Min bedre halvdel fikk i forrige runde de sendte ut, så jeg har fått muligheten til å titte litt da,..

Siden det bare er en mnd igjen til det slippes gidder jeg ikke å kapre pcen hans :p

We’re pleased to announce the Diablo III open beta weekend, which offers open access to all players with a valid Battle.net account! Beginning this Friday everyone is invited to log in and help us put the game and servers through their paces in this three day stress test as we march toward the game’s release on May 15.

You can begin downloading the Diablo III client right now!

From Friday, April 20 at 12:01 p.m. PDT (noon), until Monday, April 23 at 10:00 a.m. PDT you’ll be able to log in, team up with friends, and play each of the five heroic classes to level 13 as you fight to save the world from the impending demonic invasion.

Jeg kom inn, men det var for ikke så alt for lenge side, så jeg byttet koden min med en Mini Tyrael fra Blizzcon 2011 hehe

Er ikke lenge igjen nå, og med 2 ukers ferie (long live the nerd) til rette fra 11te blir det nok farwell till utenomverden en stund!

*Gledeseg*

Herlig med openbeta i disse demofrie tider. Tror ikke jeg liker dette spillet, men nå kan jeg ihvertfall prøve gratis.

Jeg kommer ikke inn for alt i verden, prøvd sida klokka ni. :<

Edit:

Nevermind, jeg er en idiot. Har prøvd med feil region hele jævla tida.

Edited by LordOfDarkness

Jeg kommer ikke inn for alt i verden, prøvd sida klokka ni. :<

Edit:

Nevermind, jeg er en idiot. Har prøvd med feil region hele jævla tida.

:lol: :lol:

Gikk gjennom med en barbarian og en Monk. Var ganske fett, gleder meg til spillet kommer ut :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...