Shai 0 Report post Posted February 23, 2012 Diablo 3 nærmer seg, og det er massive invites til beta om dagen. Er det noen som har fått seg key? Er det noen som har en key til overs? Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 23, 2012 gamer.no har konkuranse atm Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 23, 2012 Hva er svaret da ? Diablo 2 har vel 3 bosser, baal, mephisto og diablo ...... både mephisto og diablo kan jo være svaret Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 23, 2012 diablo er selvsagt svaret... Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted February 24, 2012 Faen, glapp vist unna den konkuransen der gitt :/ Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 24, 2012 Sjanse var latterlig liten uansett. 4400 påmeldte .... er jo ikke 0.5% av det antallet som er aktive på forumet dems engang. Så er garantert mange fra utlandet som har spamma tenker jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Shai 0 Report post Posted February 24, 2012 Jeg vant key Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 24, 2012 fu menneh er det ikke en egen diablo 3 tråd en eller annen plass? Share this post Link to post Share on other sites
Shai 0 Report post Posted February 24, 2012 Dunno, jeg så den ikke.. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 25, 2012 hehe prøvde med 4 forskjellige mailer, men neida Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted February 25, 2012 No key for me. :[ Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted April 16, 2012 tar opp igjen denne, noen som har diablo3 beta key? så det ble levert ut en haug nye, men ingen til meg Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted April 16, 2012 tar opp igjen denne, noen som har diablo3 beta key? så det ble levert ut en haug nye, men ingen til meg Min bedre halvdel fikk i forrige runde de sendte ut, så jeg har fått muligheten til å titte litt da,.. Siden det bare er en mnd igjen til det slippes gidder jeg ikke å kapre pcen hans Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted April 16, 2012 Siden det bare er en mnd igjen til det slippes iih! Share this post Link to post Share on other sites
sufix 0 Report post Posted April 16, 2012 for lenge til #%¤&¤%/¤#/& Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted April 16, 2012 Bare jeg som syns en mnd er lite da jeg har 4 eksamner innen da Share this post Link to post Share on other sites
Shai 0 Report post Posted April 20, 2012 Åpen beta denne helgen: Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 20, 2012 We’re pleased to announce the Diablo III open beta weekend, which offers open access to all players with a valid Battle.net account! Beginning this Friday everyone is invited to log in and help us put the game and servers through their paces in this three day stress test as we march toward the game’s release on May 15. You can begin downloading the Diablo III client right now! From Friday, April 20 at 12:01 p.m. PDT (noon), until Monday, April 23 at 10:00 a.m. PDT you’ll be able to log in, team up with friends, and play each of the five heroic classes to level 13 as you fight to save the world from the impending demonic invasion. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 20, 2012 woop woop Share this post Link to post Share on other sites
Kezha 0 Report post Posted April 20, 2012 Jeg kom inn, men det var for ikke så alt for lenge side, så jeg byttet koden min med en Mini Tyrael fra Blizzcon 2011 hehe Er ikke lenge igjen nå, og med 2 ukers ferie (long live the nerd) til rette fra 11te blir det nok farwell till utenomverden en stund! *Gledeseg* Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 20, 2012 Avean#2770 om noen vil joine meg Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted April 20, 2012 Herlig med openbeta i disse demofrie tider. Tror ikke jeg liker dette spillet, men nå kan jeg ihvertfall prøve gratis. Share this post Link to post Share on other sites
LordOfDarkness 3 Report post Posted April 20, 2012 (edited) Jeg kommer ikke inn for alt i verden, prøvd sida klokka ni. :< Edit: Nevermind, jeg er en idiot. Har prøvd med feil region hele jævla tida. Edited April 20, 2012 by LordOfDarkness Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 20, 2012 Jeg kommer ikke inn for alt i verden, prøvd sida klokka ni. :< Edit: Nevermind, jeg er en idiot. Har prøvd med feil region hele jævla tida. :lol: Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted April 20, 2012 Gikk gjennom med en barbarian og en Monk. Var ganske fett, gleder meg til spillet kommer ut Share this post Link to post Share on other sites